پیج اینستاگرام تتلو

بسیاری از طرفداران امیر تتلو، خواننده مشهور به دنبال آیدی پیج اصلی تتلو می گردند. این هنرمند از جمله افرادی است که صفحه اینستاگرامش فالوورهای زیادی داشت، اما در حال حاضر پیج او بسته شده است. این اقدام در پی صحبت های جنجالی و رفتارهای ناپسند او در صفحه اش از سوی اینستاگرام صورت گرفته است. این خواننده امروزه در شبکه های اجتماعی دیگری همچون تلگرام، توئیتر و یوتیوب به فعالیت های خود ادامه می دهد.

تتلو را بیشتر بشناسید

از زندگی امیر تتلو، این خواننده پاپ ایرانی که سال هاست به یکی از پرخبرترین و حاشیه ساز ترین افراد در فضای مجازی تبدیل شده است چه می دانید؟؟ امیر حسین مقصودلو که با نام هنری امیر تتلو متولد 30 شهریور ماه 1366 در تهران است. او یک خواننده و ترانه سرا در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی است که گفته می شود یکی از اولین کسانی است که در ژانر آر اند بی به فعالیت پرداخته و به شهرت رسیده است. همچون بسیاری از خوانندگان هم دوره ی خود او نیز به شکل زیرزمینی در ایران فعالیت می کرد. بر خلاف خواست خود این خواننده و تلاش های فراوانش، او هیچ گاه موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پخش آلبوم هایش نشد.

تتلو را بیشتر بشناسید

تتلو طی این سال های اخیر یکی از پرحاشیه ترین خوانندگان بوده که دفعات متعددی از سمت کاربران فضای مجازی و یا حتی خوانندگان همکارش مورد نقد و انتقاد شدید قرار گرفته که بسته شدن مدام صفحه اینستاگرام او نیز به همین حواشی هایی که ایجاد می کند مرتبط است. البته عده ای بر این باورند که تتلو تعمدی این حواشی را می سازد تا با این اخبار دائما بر سر زبان ها بماند. پیج اصلی تتلو تا به حال چند بار در اینستاگرام بسته شده است:

  1. اولین بسته شدن پیج تتلو به 13 آبان سال 1397 بر میگردد. چند روزی بود که او به توهین علیه بانوان پرداخته بود و با جملات زننده و خشن از مردان خواسته بود تا با زنان خود خشن برخورد کنند و آن ها را کتک بزنند. و با اعتراضاتی که از طرف عموم مردم حتی طرفداران خود رو به رو شده، اینستاگرام تصمیم گرفت برای حفظ رضایت و امنیت کاربرانش پیج تتلو را با 4 میلیون فالور ببندد. 
  2. دفعه دوم در  اردیبهشت 1399 بود که تتلو طی استوری هایی گفته بود که قصد راه اندازی حرمسرا دارد و از دختران بین 15 تا 20 سال دعوت کرد تا به حرمسرای او بیایند و از آنجایی که این صحبت های او دعوت به رابطه جنسی از دختران زیر سن قانونی تلقی شد، اعتراضات گسترده ای را در بر داشت که عموم معترضین معتقد بودند که این حرکت او رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی را عادی سازی می کند و از اینستاگرام خواستند تا صفحه او را ببندد. و این مخالفت ها تا جایی ادامه داشت که حتی سروش لشکری خواننده رپ معروف که با نام هنری «هیچکس» شناخته می شود در اینستاگرام از طرفداران خود خواست تا تتلو را دنبال نکنند و گفته بود: «واقعاً پشیمانم که به روی کار اومدن همچین آدمی کمک کردم…» و طی همین اتفاقات بود که اینستاگرام مجدد پیج اصلی تتلو با تیک آبی را با 4.4 میلیون فالور بست و اعلام کرد که این شخص دیگر اجازه ی فعالیت در این پلتفورم را ندارد. بعد از این اتفاق بود که تتلو آهنگی با نام «حرمسرا» منتشر کرد.

حرمسرا تتلو

این خواننده مشهور از آن زمان تاکنون اجازه فعالیت در این شبکه اجتماعی را ندارد. از آنجایی که تتلو از میزان محبوبیت اینستاگرام در میان ایرانیان آگاه است، بسیاری از فعالیت های هنری خود را به این شبکه معطوف کرده بود. متاسفانه با بسته شدن پیج اصلی تتلو یکی از کانال های اصلی و مهم ارتباطی او با طرفدارانش از دست رفت. اما هنوز هم طرفداران این هنرمند در این شبکه اجتماعی حضور فعالی دارند و اخبار و ویدیوهای او را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. تعداد بسیار زیادی فن پیج هایی اینستاگرامی نیز در حمایت از امیر تتلو در این اپلیکیشن فعالیت دارند. شما می توانید با استفاده از هشتگ هایی مانند #تتلو و #امیرتتلو و بسیاری دیگر تصاویر و ویدیوهای او را مشاهده کنید.

پیج اصلی تتلو در اینستاگرام

پیج اینستاگرام امیر تتلو را چطور پیدا کنم؟

بعد از بسته شدن پیج اصلی تتلو او با پیج های دیگری مانند پیجی فیک با نام کاربری محمد به این شبکه اجتماعی بازگشت. او در این صفحه با وجود اینکه تصویر صورت خود را به فالوورهایش نشان نمی داد، اما به سرعت دنبال کننده جذب می کرد. به طوری که پیج اصلی تتلو در دو سه ساعت ابتدای راه اندازی خود حدود 500 هزار نفر را جذب نمود و رکوردی تازه را در عرض چند ساعت برای خود رقم زده است. این میزان دنبال کننده میزان بالای محبوبیت امیر تتلو را در میان هوادارانش نشان می دهد. امروزه این خواننده مطرح ایرانی از طریق یوتیوب، توئیتر و تلگرام با مردم ارتباط دارد. البته او تمام موزیک های خود را از طریق کانال یوتیوب خود منتشر می کند. پس اگر واقعا جزو هواداران دو آتیشه تتلو به شمار می روید و پیگیر هنرهای او هستید، به یوتیوب امیر تتلو مراجعه نمایید. در حقیقت تتلو این بار تمام فعالیت های خود را به جای اینستاگرام در یوتیوب انجام می دهد.

نوشتن دیدگاه