شرکت خدمات اینستاگرام


امروز اینستاگرام به یکی از پلتفرم های بسیار مهم و تاثیرگذار برای رونق تجارت و کسب و کار افراد تبدیل شده است. همین مسئله نیز باعث شده است تا شرکت‌ های خدمات اینستاگرام با استفاده از تیم‌ های متخصص در زمینه طراحی و مدیریت پیج های اینستاگرامی فعالیت خود را آغاز کنند. یکی از این شرکت های خدماتی که از تیم کاملا متخصص و با تجربه در این زمینه برخوردار می باشد گروه خدمات اینستاگرام فالو با ما است. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا در مورد خدمات ارائه شده توسط گروه خدماتی فالو با ما توضیحات تکمیلی برای شما ارائه دهیم. در واقع این گروه یک گروه کاملا با تجربه است که علاوه بر دانش و تخصص کافی در این زمینه، تجربه بسیار زیادی نیز در زمینه مدیریت پیج های اینستاگرامی دارد. شما نیز در صورت تمایل می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این گروه با ما همراه باشید.

شرکت خدمات اینستاگرام

شرکت خدمات اینستارگرام چه خدماتی را به مشتریان ارائه می کند؟

بعد از ساختن یک پیج اینستاگرامی، نوبت به مدیریت پیج و انجام خدمات لازم برای پیشبرد اهداف پیج می رسد. اگر بخواهیم به صورت لیست وار و جداگانه تمامی این خدمات را برای شما شرح دهیم می بایست موارد زیر را به ترتیب نام ببریم؛

  • اولین قدمی که گروه خدمات اینستاگرام فالو با ما بر می دارد تعیین استراتژی پیج اینستاگرام است. به عنوان مثال برخی از پیج های اینستاگرامی صرفا قصد فروش محصولات خود را دارند و در این زمینه می بایست مخاطب‌ شناسی انجام شود. برخی از پیج های دیگر فقط در زمینه ارائه آموزش‌ ها و مهارت‌ های خود مشغول به فعالیت هستند‌ در هر صورت اولین قدم تعیین استراتژی و مخاطب شناسی پیج اینستاگرام می باشد که افراد متخصص در ارائه خدمات اینستاگرام این استراتژی را با روش‌ های مختلف از جمله آنالیز پیج رقیب های شما و همچنین مخاطب‌ شناسی برای شما انجام می دهند.
  • دومین قدم تولید محتواهای متنی، تصویری و یا ویدئویی است. تمامی محتواهای تولید شده دقیقا مطابق با حوزه کاری شما تولید می شود در زمینه تولید محتوا های تصویری از دانش گرافیک بسیار بالایی نیز استفاده می شود، تا محتوای تولید شده هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ جذابیت جزو محتواهای درجه یک باشند. از طرفی محتوای تولید شده باید مطابق با نیاز مشتری باشد و مخاطبین شما با مشاهده محتوا های تولید شده از جمله محتوای متنی، تصویری و یا ویدئویی بتوانند به صورت کامل با شما ارتباط برقرار کرده و از این محتوا استقبال کنند.
  • سومین قدم برای داشتن یک پیج تاثیرگذار و پرمخاطب مدیریت پیج می باشد. مدیریت پیج اینستاگرام خود شامل زیرمجموعه های مختلفی است که از جمله آن ها می‌ توان به آپلود استوری ها و پست ها در زمان مفید تعامل با فالوورها اشاره کرد. تعامل با فالوورها در کامنت ها و همچنین در دایرکت یکی از اصلی ترین وظایف مدیر پیج اینستاگرام می باشد. از طرفی حفظ امنیت پیج نیز یکی از زیر مجموعه های مدیریت پیج می باشد. بسیاری از پیج های پرکاربرد در معرض هک شدن قرار دارند و مدیر پیج می بایست امنیت پیج را به صورت کامل و با استفاده از دانش و تخصص خود حفظ کند تا پیچ هک نشود. در مورد آپلود کردن محتواهای صوتی تصویری و یا ویدیویی نیز مدیر پیج باید زمان لازم را برای آپلود کردن آن‌ ها در نظر بگیرد. به عنوان مثال در برخی از مواقع و در برخی از ساعت های شبانه روز آپلود کردن پست و استوری هیچ فایده ای ندارد. شفاف سازی در مورد این که در چه ساعتی مخاطب ها و فالوور های شما فعال هستند و می توانند محتوای درج شده را ببینند جزو تخصص های مدیر پیج اینستاگرام شما می باشد.
  • از جمله دیگر وظایف گروه خدماتی اینستاگرام تبلیغات و تبادل به منظور افزایش فالوور پیج شما است. گروه خدماتی پیج های مناسب را برای انجام تبلیغات شناسایی کرده و تبلیغات را به طور گسترده در زمان های مفید در آن پیچ ها انجام می‌ دهد. علاوه بر آن ساخت بنر ها و تیزرهای تبلیغاتی که در وب سایت‌ های پربازدید درج می شوند نیز یکی از روش های تبلیغات پیج اینستاگرام به شمار می آید. تبلیغات موثر و واقعی می تواند در کوتاه مدت باعث پربازدید شدن صفحه اینستاگرام شما و افزایش فالوور های شما شود.

شرکت خدمات اینستاگرام

فالو با ما: گروه خدمات اینستاگرام

گروه خدمات اینستاگرام فالو با ما توانسته است در زمینه ساخت و مدیریت پیج اینستاگرام بهترین خدمات را به مشتری ارائه بدهد. این خدمات همانطور که توضیح داده ایم شامل تعیین استراتژی، تولید محتوا، مدیریت پیج، و تبلیغات و تبادل نظر می باشند. گروه خدماتی ما توانسته است با استفاده از افراد متخصص و با تجربه به بهترین نحو ممکن تمامی این وظایف را انجام داده و رضایت کامل و ۱۰۰ درصد را برای مشتری به ارمغان بیاورد. شما نیز میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این خدمات و همچنین در مورد هزینه‌ های مربوط به خدمات اینستاگرام از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در مورد این موضوع راهنمایی کنند. در نهایت شما پس از دریافت پاسخ سوالات خود میتوانید با ما به منظور دریافت خدمات کامل برای پیج اینستاگرام خود همراه باشید‌.

نوشتن دیدگاه