سایت دانلود از اینستاگرام

امروزه زندگی ما به شبکه‌های اجتماعی گره خورده است. در این بین اینستاگرام (Instagram) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای لحظات تلخ و شیرین زندگی دانست. اما گاهی اوقات ممکن است بخواهیم محتوای مورد علاقه خود را از این پلتفرم دانلود کرده و از تماشای آن به صورت آفلاین لذت ببریم. در حال حاضر، شبکه اجتماعی مورد بحث امکان دانلود مستقیم محتوا را پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل کاربران به دنبال پیدا کردن ابزار یا سایت دانلود از اینستاگرام هستند.

در این مطلب بهترین سایت‌ها، برنامه‌ها و ربات‌های دانلود ویدیو، عکس و حتی کلیپ از این پلتفرم را به شما معرفی خواهیم کرد. برای اینکه شما بتوانید با آگاهی کامل بهترین روش را انتخاب کنید، هر یک از آن‌ها به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. بنابراین چه قصد ذخیره محتوا در گالری موبایل خود و چه نیاز به استفاده از آن در پروژه‌های دیگر را داشته باشید، راهکارهای ارائه شده در این مقاله نیازهای شما را برآورده خواهند ساخت.

سایت دانلود از اینستا DownloadGram

یکی از بهترین وب‌سایت‌ها که امکان ذخیره انواع محتوا را از Instagram در اختیار کاربران قرار می‌دهد، وب‌سایت DownloadGram است. شما عزیزان می‌توانید تمام ویدیوها، تصاویر، استوری و ریلزهای مورد علاقه خود را با استفاده از این ابزار آنلاین دانلود کنید. استفاده از این وب‌سایت بسیار آسان و سریع است:

  • اینستاگرام را باز کرده و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • روی آیکون بالای تصویر (سه نقطه عمودی) کلیک کنید.
  • گزینه “Copy Link” را انتخاب کنید.
  • به ابزار DownloadGram به نشانی اینترنتی DownloadGram.com مراجعه بفرمایید.
  • لینک ذخیره شده را در کادر متن موجود قرار دهید. (کپی و پیست)
  • روی دکمه Download کلیک کرده و در ادامه گزینه “Download image” را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که بارگیری محتوا از این وب‌سایت به گوشی و لپ‌تاپ محدود نیست. در واقع شما از طریق Downloadgram می‌توانید با هر دستگاهی که در اختیار دارید، فیلم و عکس دلخواه خود را دانلود کنید.

البته نسخه موبایلی این وب‌سایت نیز در دسترس است. دانلود گرام یک برنامه محبوب در این زمینه با امکان نصب روی تلفن‌های همراه اندروید و آیفون است که کاربران زیادی دارد. از مهمترین قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پیش نمایش زنده از فیلم و عکس ذخیره شده به همراه قابلیت پخش فیلم اشاره کرد. همچنین کاربر امکان به اشتراک‌گذاری فیلم و تصاویر ذخیره شده از داخل اپلیکیشن و تنظیم عکس به عنوان بک‌گراند و پروفایل خود را نیز دارد.

سایت دانلود از اینستا DownloadGram

دانلود از اینستا لینک مستقیم

دانلود از پلتفرم Instagram با لینک مستقیم یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. در این روش نیازی به استفاده از پلتفرم‌ها یا وب‌سایت‌های واسطه نیست. کاربر می‌تواند به طور مستقیم و از طریق لینک دانلود، تصاویر، ویدیوها و استوری‌های مورد علاقه خود را به موبایل یا کامپیوتر منتقل کند. مراحل استفاده از این روش به شرح زیر است:

  • اگر قصد ذخیره یک عکس یا تصویر را دارید، به پست مربوطه مراجعه کرده و روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید. سپس روی گزینه “Copy Link” ضربه بزنید.
  • برای ذخیره یک استوری باید آن را باز کرده و روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید. روی گزینه “Copy Link” ضربه بزنید.
  • لینک کپی شده را در نوار آدرس مرورگر وب‌ خود قرار داده و سپس کلید Enter را بفشارید. گاهی اوقات ممکن است که پیش از دانلود، نیاز به ورود به حساب کاربری Instagram باشد.
  • هنگامی که لینک در مرورگر باز شود، معمولا به صورت خودکار شروع به بارگیری می‌کند. در صورتی که عملیات به صورت خودکار شروع نشد، روی لینک کلیک راست نموده و گزینه “Save Link As” یا “Download” را انتخاب نمایید.

از جمله مزایای ذخیره محتوا از اینستا با لینک مستقیم می‌توان به سرعت عمل بالا و سهولت استفاده اشاره کرد. با این وجود، روش مورد بحث معایبی نیز به همراه دارد، برای مثال:

Instagram ممکن است که محدودیت‌هایی برای تعداد بارگیری در یک بازه زمانی خاص اعمال کند.

گاهی اوقات، کیفیت محتوای بارگیری شده به اندازه کیفیت اصلی محتوا نیست.

دانلود از اینستا لینک مستقیم

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم از اینستاگرام می‌توانید از سایت Aloinstagram استفاده کنید. این ابزار خدمات متنوعی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • قابلیت ذخیره ویدیوهای IGTV (نوعی فرمت ویدیویی طولانی‌تر در Instagram)
  • امکان دانلود استوری‌های منتشر شده توسط کاربران
  • ذخیره تصاویر و ویدیوهای استاندارد
  • ذخیره هایلایت‌های موجود در پیج‌ها
  • دانلود تصاویر پروفایل اکانت‌های مختلف
  • کپی کپشن‌های درج شده در پست‌ها برای استفاده شخصی

برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها باید لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را از Instagram کپی کنید. سپس لینک کپی شده را در بخش مربوطه در وب‌سایت Aloinstagram جایگذاری نموده و دکمه Download را بفشارید. این روند بسیار ساده و سریع به کاربران امکان ذخیره محتوای دلخواه را در گالری تلفن همراهشان می‌دهد.

سایت دانلود از اینستاگرام Igram نیز بدون نیاز به ثبت‌نام و تماشای فیلم‌های تبلیغاتی، امکان ذخیره فیلم بدون نرم‌افزار را میسر می‌کند. سایت بعدی که در این زمینه می‌توان نام برد، سایت Snapinsta است. یکی دیگر از سایت‌های ذخیره فیلم از اینستا بدون نیاز به نرم‌افزار، وب‌سایت کاربرپسند save-free است. این وب‌سایت امکان ذخیره ریلز، فیلم یا استوری‌های منتشر شده در Instagram را فراهم می‌سازد. نحوه استفاده از این وب‌سایت‌ها دقیقا مشابه یکدیگر است و باید مراحل زیر را طی کنید:

  • پس از وارد شدن به پلتفرم Instagram روی سه نقطه بالای پست کلیک کرده و گزینه Copy Link را بزنید.
  • به وب‌سایت مورد نظر مراجعه کنید.
  • لینک کپی شده را در بخش مربوطه قرار داده و روی گزینه چشم‌انداز کلیک کنید.
  • در صفحه جدید باز شده روی گزینه Download کلیک کنید. پروسه بارگیری در چند ثانیه به اتمام خواهد رسید.

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری با لینک مستقیم

سایت دانلود از اینستاگرام اندروید

سایت‌های سطح وب برای ذخیره استوری و هایلایت محدودیت‌هایی دارند. همچنین برای دانلود محتواهای گوناگون از Instagram بهتر است که به جای وب‌سایت‌ها از اپلیکیشن‌ها استفاده نمایید.

دانلود از اینستاگرام برای اندروید

در ادامه چند نمونه اپلیکیشن معرفی شده‌اند، آن‌ها را می‌توانید روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کرده و فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده در پست‌ها را ذخیره کنید.

  • اپلیکیشن Video Downloader( for Instagram Repost App)

این برنامه کاربردی تا امروز نمره 4.5 را از تقریبا 56 هزار نظر دریافت کرده است که واقعا امتیاز خوبی به حساب می‌آید. همچنین تعداد نصب‌های این اپلیکیشن بیشتر از چند صد میلیون است. با کمک برنامه نامبرده می‌توانید محتوای مورد علاقه خود شامل پست، ویدیو IGTV و غیره را از Instagram بارگیری کنید. همینطور، Video Downloader به کاربر امکان انتشار محتوای صفحه دیگر در اکانت خودش را می‌دهد.

لینک محتوای مورد نظر خود را از طریق گزینه سه نقطه و Copy Link کپی کرده و آن را در نرم‌افزار یاد شده قرار دهید. بدین ترتیب محتوا در گالری تلفن همراه شما ذخیره می‌گردد. این برنامه رایگان حاوی تبلیغات است. اگر نمی‌خواهید تبلیغات برای شما نمایش داده شود، نسخه اصلیVideo Downloader را خریداری و نصب کنید.

  • اپلیکیشن instasaver

Instasaver نیز یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه بارگیری از اینستاگرام برای تلفن‌های همراه اندروید محسوب می‌شود. نحوه کار با instasaver نیز کاملا مشابه نرم‌افزارهای قبلی است و برای استفاده از آن نیازی به ورود به حساب کاربری اینستا نیست.

اگر اپ‌های معرفی شده به هر دلیلی از کار افتاده بودند، می‌توانید سری به اپ‌های زیر بزنید:

  1. اپ اندروید FastSave
  2. اپ اندروید Downloader for Instagram
  3. اپ اندروید Video Downloader

ذخیره استوری اینستا برای اندروید

اغلب برنامه‌های نرم‌افزاری قابلیت دانلود استوری را ندارند. اما در گوگل‌پلی یک سری اپلیکیشن اندرویدی نیز وجود دارند که برای کاربران امکان دانلود استوری را فراهم کرده‌اند. در ادامه چند نمونه از این برنامه‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • اپلیکیشن Instagram video downloader story saver

این اپ موفق به دریافت نمره 4.5 از میان تقریبا 450 هزار نظر شده است. با استفاده از نرم‌افزار مورد اشاره می‌توان استوری‌های اکانت‌های مورد علاقه را به سرعت ذخیره کرد. همچنین این برنامه به کاربر امکان دانلود محتواهای IGTV، پست‌های معمولی و غیره را نیز می‌دهد.

  • اپلیکیشن Downloader for Instagram

برنامه Downloader for Instagram تاکنون نمره 4.5 از میان 57 هزار نظر را کسب کرده است که آمار خوبی به شمار می‌آید. با استفاده از این اپ نه تنها می‌توانید استوری دانلود کنید، بلکه قابلیت‌های دیگری نیز در اختیار خواهید داشت:

  1. ذخیره محتوا بدون نیاز به خروج از پلتفرم Instagram
  2. یافتن لینک استوری و سایر محتواها و ارسال آن به دوستان
  3. افزودن اکانت‌های محبوب به برنامه
  4. امکان پخش ویدیو درون برنامه
  5. دانلود از اکانت‌های شخصی فالو شده
  • اپلیکیشن Instore

این پلتفرم نظرات مثبت بسیاری را از سوی کاربران کسب کرده است. نکته جالب توجه این است که Instore علاوه بر ذخیره استوری، چند قابلیت ارزشمند دیگر نیز دارد. این قابلیت‌ها به افزایش فالوور نیز کمک خواهد کرد:

  1. ارسال و انتشار مجدد محتوا
  2. ذخیره ویدیو و پست
  3. کمک در یافتن هشتگ‌های مناسب
  4. ذخیره محتوا با کیفیت بالا

اگر در هنگام مطالعه این مقاله، اپ‌های معرفی شده در بالا کار نمی‌کردند، می‌توانید از اپ‌های زیر کمک بگیرید:

  1. Story Saver for Instagram
  2. Story Saver
  3. دانلودر: دانلود از اینستاگرام

سایت دانلود از اینستاگرام اندروید

سایت دانلود از اینستاگرام انلاین

استفاده از ابزارهای آنلاین را می‌توان یکی از آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای ذخیره محتواهای مختلف از اینستاگرام روی دستگاه‌های شخصی دانست. با کمک این روش نیازی به نصب هیچ برنامه‌ای نیست و تنها با چند کلیک می‌توانید محتوای مورد نظر خود را بارگیری کنید.

تنها کافی است که لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و سپس به یکی از سایت‌های دانلود محتوا مانند InstaDownloader، DownloadGram یا SaveFrom.net مراجعه کنید. در یکی از این سایت‌ها، لینک را در کادر مربوطه قرار دهید و دکمه دانلود را بفشارید. وب‌سایت به طور خودکار پروسه بارگیری را شروع کرده و محتوا را در دسترس شما می‌گذارد.

این سرویس‌های ذخیره از اینستاگرام معمولا به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و نیازی به ثبت یا ورود به سیستم نیست. این ویژگی دسترسی کاربران به قابلیت‌های وب‌سایت‌های مورد اشاره را آسان‌تر می‌کند. در ضمن، برخی از این ابزارها امکان بارگیری محتوا در فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف را دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود کیفیت ذخیره را انتخاب نمایید.

این شیوه بارگیری در کنار تمام مزایای خود، معایبی نیز به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات: برخی از این وب‌سایت‌ها ممکن است که تبلیغات خسته‌کننده‌ای داشته باشند.
  • محدودیت ذخیره‌سازی: برخی از سایت‌ها ممکن است که محدودیتی برای تعداد دانلود در روز یا ماه در نظر بگیرند.
  • کیفیت دانلود: گاهی اوقات، کیفیت محتوای ذخیره شده توسط این وب‌سایت‎ها به اندازه کیفیت اصلی محتوا نیست.

به شما توصیه می‌کنیم که در استفاده از این وب‌سایت‌ها احتیاط کنید. مطمئن شوید که وب‌سایت مورد استفاده معتبر و ایمن است. همچنین همیشه رعایت حقوق کپی‌رایت و حریم شخصی را در نظر داشته باشید. اطمینان پیدا کنید که استفاده از محتوای دانلود شده در چهارچوب قوانین و مقررات است.

سایت دانلود از اینستاگرام انلاین

نحوه استفاده از سایت های دانلود از اینستاگرام آنلاین

همانطور که بیان شد، سایت‌های دانلود آنلاین روشی آسان و سریع برای ذخیره محتوا از اینستاگرام هستند. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند که بدون نیاز به هیچ برنامه‌ای تصاویر، ویدیوها و استوری‌های دلخواه خود را دانلود کنید:

  • یک سایت مطمئن دانلود از اینستاگرام پیدا کنید. می‌توانید از ابزارهایی همچون SSSInstagram، DownloadGram یا FastSave استفاده نمایید.
  • URL پست مورد نظر خود را کپی کنید.
  • لینک کپی شده را در کادر موجود در سایت دانلود جایگذاری کنید.
  • پس از فشردن دکمه Download پروسه ذخیره به صورت خودکار آغاز می‌شود.
  • پس از اتمام پروسه بارگیری، فایل را در محل دلخواه خود در کامپیوتر یا تلفن همراه خود ذخیره کنید.

سخن پایانی

احتمالا برای یکبار هم شده قصد ذخیره پست‌های منتشر شده در اینستاگرام را داشته‌اید. در این مطلب از سری مقالات آموزشی فالوو با ما به تحلیل و بررسی چند سایت دانلود از اینستاگرام پرداختیم. با استفاده از این روش‌ها به راحتی می‌توانید هر پست، ویدیو و استوری را که در Instagram مشاهده می‌کنید، بارگیری نموده و در گالری خود ذخیره نمایید.

اما به یاد داشته باشید که هر کدام از این ابزارها ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین تاکید بر حفظ امنیت و حریم خصوصی در زمان استفاده از این ابزارها بسیار مهم است. بنابراین این اصل را فراموش نکنید که همیشه باید از سایت‌ها و اپ‌های معتبر و ایمن استفاده کرد. در ضمن، گفتنی است که اکثر روش‌های ذکر شده برای پیج‌های عمومی جوابگو هستند. لذا در صورتی که تمایل به بارگیری محتوا از یک پیچ شخصی را دارید، باید حتما آن را فالو کنید. ممنون که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.

 

نوشتن دیدگاه