نحوه استفاده از روبیکا در آیفون

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که با امکانات متنوع خود می تواند شما را شگفت زده کند. این برنامه ایرانی با شعار یک جا به جای همه جا، روی کار آمد و توانست امکانات متنوعی را در اختیار افراد قرار دهد و همین موضوع نیاز کاربران را به استفاده از نرم افزارهای مختلف کاهش داد. اگرچه هنوز هم این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های ایرانی و پیام رسان حرفه ای شناخته می شود؛ اما عدم آگاهی افراد در مورد نحوه استفاده از آن باعث کم لطفی به این برنامه شده است. اگر گوشی آیفون دارید، باید با نحوه استفاده از روبیکا در آیفون آشنایی داشته باشید. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد نحوه استفاده از روبیکا در آیفون با شما صحبت کنیم.

دانلود روبیکا برای ایفون و ios و نصب مستقیم اپلیکیشن

در ابتدا برخی از افراد تصور می کردند که روبیکا فقط نسخه اندروید دارد و مجبور هستند که برای استفاده از آن در گوشی های آیفون، از نسخه وب استفاده کنند، اما در حال حاضر می توان از نسخه مستقیم اپلیکیشن روبیکا برای نصب روی آیفون استفاده کرد. در صورت نیاز به استفاده از روبیکا در آیفون، کافیست که از برنامه های مختلفی که امکان دانلود برنامه های اختصاصی آیفون را به شما می دهند، استفاده کنید.

دانلود روبیکا برای آیفون و IOS امکان پذیر است و می توان مانند همه انواع برنامه های دیگری که روی آیفون نصب می شود، از این برنامه استفاده کرد. در صورتی که علاقه ای به نصب این برنامه روی گوشی خود ندارید، می توانید از نسخه تحت وب نیز استفاده کنید؛ اما با توجه به امکانات متنوع روبیکا مانند تماس با مخاطبین، تماس تصویری، مشاهده و انتشار محتواهای مختلف، توصیه ما به شما استفاده از این برنامه و نصب مستقیم اپلیکیشن آن روی گوشی های تلفن همراه است.

دانلود روبیکا برای ایفون و ios و نصب مستقیم اپلیکیشن

نحوه استفاده از روبیکا در آیفون

پس از دانلود روبیکا برای آیفون و سیستم عامل IOS، نوبت به آن می رسد که این برنامه را روی گوشی تلفن همراه خودتان اجرا کنید. برای استفاده از این برنامه باید ابتدا در آن ثبت نام کرده و حساب کاربری داشته باشید. مانند همه پیام رسان های خارجی و ایرانی که برای استفاده از آن ها، نیاز به وارد کردن شماره تلفن است، برای استفاده از روبیکا نیز باید شماره تلفن خود را وارد نمایید. پس از وارد کردن شماره تلفن، کد اعتبارسنجی به شماره تلفن شما ارسال می شود که با وارد کردن آن، می توانید با شماره تلفن خودتان به روبیکا وارد شوید.

هر فردی در روبیکا نام کاربری مشخصی دارد که باید آن را در هنگام ثبت نام وارد کنید. نحوه استفاده از روبیکا در آیفون بدین صورت است که پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی، می توانید وارد برنامه شوید و از امکانات مختلف این برنامه استفاده نمایید.

امکانات در نظر گرفته شده در برنامه روبیکا برای آیفون تنوع بالایی دارند و می توان هر یک از آن ها را برای استفاده از یک پیام رسان ایرانی مورد استفاده قرار داد. البته تفاوتی میان امکانات روبیکا برای آیفون یا اندروید وجود ندارد و هر دوی این برنامه ها، امکانات مشابهی را ارائه می کنند.

  • ویترین روبیکا

ویترین روبیکا مشابه اکسپلور اینستاگرام تصاویر، ویدیوها و محتواهای محبوب را به شما نمایش می دهد. کاربران در ویترین روبیکا می توانند هشتگ ها یا موضوعات مورد علاقه خودشان را پیدا کنند و تصاویر دلخواه خود را مشاهده نمایند.

نحوه استفاده از روبیکا در آیفون

  • تماس تصویری

دیگر نیازی نیست که برای ارتباط برقرار کردن با دیگران، از برنامه های خارجی استفاده کنید. روبیکا در آیفون، امکان استفاده از خدمات تماس تصویری را نیز به شما می دهد. می توانید هر زمانی که دوست داشتید با مخاطبین خودتان تماس تصویری برقرار کنید.

  • پیام خصوصی

ارسال پیام خصوصی از جمله امکانات دیگری است که در روبیکا وجود دارد. روبیکا یک پیام رسان قدرتمند است که امکان ارسال پیام متنی، عکس، ویدیو و ... را فراهم می کند. می توانید برای ارتباط با هر یک از مخاطبین خود و ارسال پیام خصوصی به چت او وارد شوید.

  • ایجاد گروه

برای ارتباط با دوستان و اعضای خانواده می توانید گروهی بسازید و با دیگران محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارید. در گروه های مختلف روبیکا، امکان بحث و گفتگو، ارسال تصویر، ارسال فایل و ... وجود دارد. پس می توانید یک گروه امن و با امکانات خوب را در روبیکا ایجاد کنید.

 

نوشتن دیدگاه