چگونه دنبال کننده ها را حذف کنیم در روبیکا

اپلیکیشن روبیکا یکی از شبکه های اجتماعی داخل کشور ایران است که در بخش روبینو دارای قابلیتی است که افراد می‌توانند شما را دنبال کنند و پست ها و استوری های شما را مشاهده کنند. شاید تا به حال با این مشکل متوجه شده باشید که فردی که دوست ندارید شما را دنبال کند در گروه دنبال کننده های شما قرار دارد و به همین دلیل بخواهید بدانید که چگونه در روبیکا دنبال کننده ها را حذف کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم و شما را با حذف کردن دنبال کننده ها در روبیکا آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب با فالو با ما همراه باشید.

چگونه دنبال کننده هایم را در روبیکا حذف کنم

برای پاسخ دادن به سوال چگونه دنبال کننده هایمان را در روبیکا حذف کنم در ابتدا حذف کردن دنبال کننده در روبیکا را در دو دسته بندی جداگانه قرار می دهیم و سپس به هر یک از این دو دسته بندی می پردازیم:

حذف کردن دنبال کننده هایی که من را در روبینو دنبال می کنند

در برخی از موارد زمانی که صحبت حذف دنبال کننده ها در روبیکا می شود منظور افراد این است که می خواهند دنبال کننده های خود در قسمت روبینو اپلیکیشن روبیکا را حذف کنند. در این گونه موارد روش کار کاملاً ساده است و می‌توانید در ابتدا به قسمت دنبال کننده ها در قسمت روبینو اپلیکیشن روبیکا مراجعه کنید. نام فردی که می خواهید او را از لیست دنبال‌کننده‌های خود حذف کنید را پیدا کنید‌.

چگونه دنبال کننده هایم را در روبیکا حذف کنم

برای این منظور اگر نتوانستید نام او را پیدا کنید می توانید از قسمت جستجو نام او را جستجو کنید. زمانی که نام فردی که میخواهید او را از لیست دنبال کننده ها حذف کنید را پیدا کردید، دست خود را روی نام او فشار بدهید. با فشار دادن دست گزینه هایی برای شما فعال می‌شود که حذف کردن دنبال کننده یکی از آنهاست. بعد از انتخاب حذف دنبال کننده گزینه برای شما نمایش داده می شود که آیا از حذف دنبال کننده مطمئن هستید یا خیر؟ با فشار دادن گزینه بله می توانید دنبال کننده را حذف کنید.

در صورتی که دوست ندارید این دنبال کننده مجدداً شما را دنبال کند، می توانید از قسمت تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت، حساب کاربری خود را خصوصی کنید در این صورت دیگر افراد نمی توانند شما را دنبال کنند و اگر قصد دنبال کردن شما را داشته باشند، حتماً باید خودتان این مورد را تایید کنید.

چگونه دنبال کننده هایم را از کانال یا گروهم حذف کنم؟

در برخی از موارد زمانی که صحبت از حذف دنبال کننده می شود منظور حذف دنبال کننده از کانال یا گروه است. اپلیکیشن روبیکا دارای قابلیتی است که در آن می توان کانال و گروه های جدیدی ایجاد کرد. این قابلیت دقیقاً مانند قابلیت اپلیکیشن تلگرام است. بعد از زدن گروه یا کانال تلگرامی افراد مختلف می‌توانند با استفاده از لینک دعوت به کانال یا گروه شما ملحق شوند.

چگونه دنبال کننده هایم را از کانال یا گروهم حذف کنم؟

به همین دلیل ممکن است متوجه شوید که افرادی که دوست ندارید در دنبال کننده های شما در گروه یا کانال باشند، شما را دنبال کرده‌اند و به دنبال حذف آنها باشید. در این گونه موارد انجام کار بسیار ساده است. کافی است در اپلیکیشن روبیکا کانال و یا گروه خود را انتخاب کنید و وارد آن شوید. به قسمت بالای گروه نام گروه در آن قرار دارد، بروید و روی آن کلیک کنید. در این قسمت نام تمامی افرادی که در گروه و کانال شما قرار دارند مشاهده می شود. نام مورد نظر خود را پیدا کنید یا از قسمت سرچ برای پیدا کردن نام استفاده کنید.

دست خود را روی نام فرد فشار دهید، خرید هنگام گزینه برای شما نمایش داده می شود که حذف مخاطب یکی از آنهاست. زمانی که گزینه حذف را انتخاب می کنید، گزینه‌ای نمایش داده می شود که از شما می‌پرسد آیا از حذف این فرد مطمئن هستید یا خیر؟ زمانی که گزینه بله را فشار دهید، میتوانید دنبال کننده را از گروه و کانال خود حذف کنید. به شما توصیه می شود برای بهتر شدن عملکرد اپلیکیشن روبیکا و دسترسی بهتر به گزینه‌های مختلف اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه به روز کنید تا بتوانید به تمامی قابلیت ها دسترسی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه