علت باز نشدن ویس در روبیکا ایفون

روبیکا یک سوپراپ ایرانی است که امکانات مختلفی را از جمله انتشار محتوا، صحبت با مخاطبین، تماس تصویری و ...، در اختیار افراد قرار می دهد. این اپلیکیشن هم برای آیفون و هم برای اندروید قابل استفاده است. فقط کافیست که نسخه مورد نظر خودتان را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب کردن روبیکا در آیفون، می توانید از امکانات مختلف این برنامه استفاده کرده و ویس را در روبیکا منتشر کنید. بسیار دیده شده است که کاربران از باز نشدن ویس در روبیکا آیفون شکایت می کنند. علت این موضوع می تواند متفاوت باشد که در ادامه مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم.

دلیل باز نشدن ویس روبیکا در ایفون

وجود امکان پخش صدا در روبیکای آیفون اتفاق عجیبی نیست. همه گوشی های هوشمند باید بتوانند با کمک روبیکا صدا ضبط و پخش کنند. اما برخی از کاربران در حین باز کردن ویس در روبیکا آیفون با مشکلاتی مواجه می شوند که یکی از آن ها باز نشدن ویس است. معمولا این اتفاق بیشتر در روبیکا آیفون می افتد و کمتر شاهد بروز این مشکل در روبیکا نسخه اندرویدی هستیم. علت باز نشدن ویس در روبیکا آیفون می تواند متفاوت باشد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

  • استفاده از نرم افزار تغییر آی پی

اپلیکیشن های ایرانی با IP ایرانی کار می کنند. پس ممکن است در اثر استفاده از نرم افزار تغییر آی پی، شاهد باز نشدن ویس در روبیکا آیفون باشید.

  • عدم دسترسی به میکروفن

گاهی اوقات ممکن است دلیل باز نشدن ویس در روبیکا آیفون، عدم دسترسی به میکروفن باشد. در صورتی که از همان ابتدا به میکروفن دسترسی نداده باشید، نمی توانید مشکل صدا و پخش نشدن ویس را برطرف کنید.

  • پر بودن حافظه داخلی گوشی

در صورتی که ظرفیت داخلی گوشی شما پر شده است، ممکن است شاهد مشکلات زیادی برای ارسال یا باز کردن ویس در روبیکا باشید. پر بودن حافظه داخلی گوشی هوشمند، عامل اصلی برای باز نشدن ویس در روبیکا آیفون است. حتما حجم حافظه داخلی و میزان پر بودن آن را برای رفع مشکل بررسی کنید.

  • ضعیف بودن اتصال اینترنت

گاهی اوقات علت باز نشدن ویس در روبیکا آیفون مربوط به ضعیف بودن اتصال اینترنت است. اگر ویس روبیکا باز نمی شود، بهتر است که اینترنت خودتان را تغییر دهید و با یک اینترنت قوی تر به روبیکا متصل شوید.

  • محدودیت در ارسال پیام

در صورتی که قادر به ارسال ویس در روبیکا نیستید، ممکن است جزء کاربران ریپورت شده باشید. گاهی اوقات کاربران دیگر در مورد شما گزارش می دهند که این موضوع باعث می شود تا افراد محرومیت زیادی پیدا کنند و قادر به ارسال ویس نباشند. اگر با این مشکل مواجه شده اید و محدودیت در ارسال پیام دارید، باید با پشتیبانان برنامه روبیکا در تماس باشید.

دلیل باز نشدن ویس روبیکا در ایفون

چرا در روبیکای گروهی در ایفون امکان پخش صدا وجود ندارد؟

در ابتدای روی کار آمدن روبیکا، برخی از کاربران از عدم امکان پخش صدا در روبیکای گروهی در آیفون شکایت داشتند. واقعیت این است که برنامه روبیکا با وجود امکانات متنوعی که دارد، دارای یک سری مشکلات نیز بوده است. البته تولید کنندگان این برنامه همواره در تلاش بوده اند که بهترین امکانات را به نرم افزار اضافه کنند تا شاهد نقص یا نقطه ضعف برای روبیکا نباشیم.

خوشبختانه مشکل پخش نشدن صدا در روبیکای گروهی در آیفون برای همان زمانی بود که هنوز روبیکا به درستی روی کار نیامده بود. در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و در روبیکای گروهی، امکان پخش صدا به بهترین شکل وجود دارد. اگر در هنگام استفاده از روبیکا در آیفون، با مشکل پخش صدا مواجه شده اید؛ بهتر است که برای رفع آن از راه حل های توصیه شده در این مقاله کمک بگیرید.

چرا در روبیکای گروهی در ایفون امکان پخش صدا وجود ندارد؟

در اکثر مواقع مشکل از پر بودن حافظه داخلی گوشی است که امکان پخش صدا در روبیکای گروهی وجود ندارد. قبل از اینکه برنامه را از روی گوشی خودتان حذف کنید، میزان ظرفیت داخلی استفاده شده را بررسی نمایید. اگر حجم کمی از ظرفیت داخلی گوشی شما باقی مانده است، طبیعی است که امکان پخش صدا در روبیکای گروهی وجود ندارد. در غیر این صورت می توانید با یک بار حذف برنامه روبیکا و نصب مجدد آن، مشکل را برطرف کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، می توانید با پشتیبانان برنامه روبیکا در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه