چگونه در روبیکا بک بدیم

پاسخ چگونه در روبیکا بک بدیم همانند پاسخ همین سوال درباره اینستاگرام است. بخشی از سوپر اپلیکیشن روبیکا از روی اینستاگرام کپی برداری شده است. از این رو چنین مفاهیمی در هر دو شبکه اجتماعی معنی پیدا می‌کنند. اما اگر نمی‌دانید بک دادن به چه معنی است یا در بستر روبیکا چطور می‌توان بک داد، در ادامه این مقاله با فالو با ما همراه بمانید.

بک دادن در روبیکا یعنی چی؟

افرادی که در گذشته کسب و کار آن‌ها در فضای اینستاگرام فعال بوده است، به طور کامل با اصطلاح فالوبک (Follow Back) آشنایی دارند. حتی افرادی که از این اپلیکیشن به صورت تفریحی استفاده می‌کنند نیز با این اصطلاح آشنایی کامل دارند. اما این روزها دیگر اینستاگرام بهترین پلتفرم تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی به شمار نمی‌رود. این روزها اینستاگرام فیلتر شده است. با توجه به فیلتر شدن اینستاگرام و معایبی که این اپلیکیشن داشته است، این روزها مردم ترجیح می‌دهند در اپلیکیشنی شبیه به اینستاگرام فعالیت داشته باشند.
اپلیکیشن روبیکا شباهت‌های بسیاری با ایستاگرام دارد. بسیاری از مفاهیم اینستاگرام، در روبیکا نیز معنی شده‌اند. یکی از این مفاهیم اصطلاح فالوبک (Follow Back) است. در زبان انگلیسی از دو کلمه Follow و Back برای ساختن این اصطلاح استفاده شده است. به طور کلی کلمه Follow به معنی دنبال کردن و کلمه Back به معنی عقب و بازگشت است. البته کلمه Back در جملات مختلف معانی متفاوتی به خود می‌گیرد. اما در شبکه‌های اجتماعی زمانی که این عبارت می‌آیند، یعنی انجام کاری که در ازای عمل دیگری صورت گرفته است. بنابراین می‌توان گفت عبارت Follow Back به معنی فالو کردن متقابل است.

بک دادن در روبیکا یعنی چی؟
زمانی که شما یکی از صفحات مورد علاقه خود را در روبیکا دنبال می‌کنید، وقتی او به صفحه شما وارد شود، دیگر دکمه‌ای تحت عنوان Follow مشاهده نمی‌کند. بلکه این دکمه تبدیل به Follow Back شده است. در واقع مطلوب است زمانی که صفحه‌ای را فالو می‌کنید، او نیز شما را فالو کند. یکی از بهترین و اصولی‌ترین کارهایی که در زمینه افزایش فالوور روبیکا می‌توان انجام داد، عملیات فالو بک است. به طور کلی شبکه‌های اجتماعی دوست دارند تعامل شما با مخاطبان هر روز بیشتر از گذشته باشد.
از این رو هرکاری که بتواند تعامل شما را با کاربرانتان افزایش دهد، موجب بهبود روند شما در الگوریتم‌های این شبکه‌ها خواهد بود. بهبود روند شما در الگوریتم‌ها نیز به این معنی است که کاربران بیشتر پست‌های شما را مشاهده خواهند کرد. البته در صورتی که صفحه‌ای که می‌خواهید دنبال کنید موضوع و هدفی همانند شما داشته باشد، الگوریتم‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت. یکی از اخلاقی‌ترین هدف‌هایی که اینستاگرام، روبیکا و بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی، رشد تمام کسب و کارها در کنار یکدیگر است. بنابراین امتیاز فالو بک صفحاتی که موضوعاتی همانند یا مشابه شما دارند، بسیار بیشتر خواهد بود.
از سوی دیگر زمانی که فالو می‌کنید، لیستی از اکانت‌ها و صفحاتی که توسط صفحه فالو شده فالو شده‌اند مشاهده می‌کنید. حال تصور کنید شما در صفحات زیادی در این لیست قرار بگیرید. در این صورت کاربران دیگر صفحات نیز به صفحه شما دعوت می‌شوند. این کاربران مخاطبان تازه‌ای هستند که اگر صفحه شما مطالب خوبی داشته باشد، می‌توانند به مشتریان شما بدل شوند.

اموزش بک دادن در روبیکا

اموزش بک دادن در روبیکا

در روبیکا نیز همانند اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، می‌توانند بک بدهید. کافی است کسی صفحه شما را فالو کرده باشد. اگر تازه کار هستید، ابتدا شما می‌توانید دیگران را فالو کنید. تولید محتوا کنید و فالوورهای اولیه خود را به دست آورید. البته فراموش نکنید بهترین صفحات آن‌هایی نیستند که فالوورهای بیشتری دارند. بلکه آن‌هایی هستند که فالوورهای آن‌ها فالوورهای بیشتری دارند و زمان بیشتری را روی صفحه شما می‌گذرانند.
همانطور که اشاره کردیم پس از اینکه کسی شما را فالو کرد، در صفحه شما دکمه‌ای تحت عنوان Follow Back یا دنبال کردن متقابل به شما نمایش داده می‌شود. با کلیک کردن روی این دکمه می‌توانید بک بدهید. صد البته که بک دادن به معنی فالو کردن شماست. زمانی که اینستاگرام به تازگی فعالیت خود را شروع کرده بود، همه می‌پرسیدند چگونه در اینستاگرام بک بدیم؟ امروز نیز درباره روبیکا مردم می‌پرسند چگونه در روبیکا بک بدیم؟
در این مقاله از فالو با ما تلاش کردیم در ابتدا شما را با معنی بک دادن و فالوبک (Follow Back) آشنا کنیم. پس از آن به شما آموزش بک دادن در روبیکا را دادیم. اگر به دنبال آموزش‌های بیشتر و فالوورهای بیشتر هستید، از فالو با ما غافل نشوید. کارشناسان ما شبانه روز در حال خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

نوشتن دیدگاه