چگونه اعضای کانال روبیکا را زیاد کنیم

روبیکا از مهم ترین اپلیکیشن های ایرانی است که توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند. بسیاری از کسب و کارها در این اپ به تبلیغ و معرفی محصولات خود اقدام می کنند. اهمیت استفاده ار روبیکا بعد از فیلتر شدن تلگرام بیشتر شد؛ زیرا امکان دسترسی افراد به کانال هایی مانند تلگرام وجود نداشت. از مهم ترین کارهایی که برای عضوگیری کانال های روبیکا انجام می شود روش پاپ آپ است. در این روش آدرس کانالی که دارید برای بسیاری از کاربران موبایل ارسال می شود. کاربران در صورت احساس نیاز به کانال شما می پیوندند.

این نوع تبلیغ یکی از کم هزینه ترین و موثرترین روش هایی است که برای تبلیغ در روبیکا استفاده می شود. محتوای کانال شما می تواند مشخص کند که تا چه اندازه می توانید عضوگیری کنید. برای استفاده از این روش تبلیغ استفاده از عکس های پروفایل مناسب، بیو جذاب و ترغیب کننده و پست های با محتوای جالب لازم است. روش های تبلیغاتی معمولا دارای بازده های بالایی هستند. در روش پاپ آپ معمولا بین 50 تا 1000 عضو را می توانید به کانال خود اضافه کنید. روش های دیگر با تاثیرگذاری بیشتر در زمان کمتر برای بالا بردن اعضای کانال روبیکا وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

نکات مهم برای افزایش کانال روبیکا

نکات مهم برای افزایش کانال روبیکا

در میان اپلیکیشن های داخلی روبیکا نسبت به همه دارای رتبه بالاتری است. سرعت و امکانات بی نظیر این اپلیکیشن باعث شده است تا اعضای کانال های آن نیز روز به روز بیشتر شود. معمولا افرادی که دارای کسب و کاری هستند و یا برای ارائه محتواهای آموزشی، اقدام به راه اندازی یک کانال می کنند در ابتدای راه اندازی هر کانال  می توانید 26 مخاطب از تلفن خود را به این کانال ها اضافه کنید. در بالا بردن تعداد اعضای کانال های روبیکا روش های متفاوتی وجود دارند که بهترین و موثرترین آن ها را با هم مرور می کنیم:

  • تبلیغ در سایت های مختلف

نقشی که تبلیغات در دیگر سایت ها دارد بر کسی پوشیده نیست. کانال  روبیکای خود را در سایت هایی که دارای موضوعاتی مرتبط با کانال شما هستند را تبلیغ کنید زیرا در این صورت افراد بیشتری به کانال شما ملحق می شوند. سایتی به نام روبیکا لینک وجود دارد که می توانید به صورت رایگان کانال خود را در آن تبلیغ کنید.

  • تبلیغ در لینکدونی

از گزینه های دیگر برای تبلیغ کانال های روبیکا استفاده از لینکدونی های روبیکا است. می توانید با سرچ واژه " لینکدونی روبیکا"  در گوکل با لیستی از لینکدونی ها مواجه شوید. این نوع تبلیغ ممکن است به صورت رایگان باشد، یا در ازای دریافت وجه لینک کانال شما را تبلیغ کنند.

  • تبلیغ در گروه های روبیکا

در روبیکا گروه های زیادی وجود دارند که می توانید از طریق آن ها محتوای کانال خود را تبلیغ کنید. با ادمین و یا مدیر گروه لینک شوید و در صورت اجازه دادن می توانید تبلیغات گروه خود را ارسال کنید. به این صورت تبلیغ شما توسط اعضای گروه دیده می شود و می توانند در کانال شما عضو شوند.

افزایش اعضای کانال روبیکا با استفاده از فالوباما

افزایش اعضای کانال روبیکا با استفاده از فالوباما

اگر در روش هایی که برای تبلیغ کانال روبیکا وجود دارد به شکست خورده اید می توانید این کار را به گروه "فالو با ما" بسپرید. تعداد اعضای کانال در کسب و کار ها یک امر بسیار مهم محسوب می شود. به طور مثال زمانی که شما می خواهید به یک کانال جویند شوید ابتدا تعداد ممبرها را نگاه می کنید. در صورتی که ممبر های گروه بالا باشید به راحتی به آن کانال اعتماد می کنید و به آن می پیوندید. عضوگیری در کانال های روبیکا می تواند برای کسب و کار هایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند و آشنایی به این فضا ندارند سخت باشد. در این صورت می توانید صفر تا صد افزایش تعداد اعضای کانال خود را به گروه حرفه ای فالوباما بسپرید.

در مشاوره های ابتدایی مشخص می شود که شما در چه تایمی چه تعداد عضو نیاز دارید و تزریق این اعضا به صورت یکباره یا به تدریج به پیج شما صورت می گیرد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه افزایش تعداد عضو های کانال در روبیکا می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت فالوباما اقدام نمایید و یا از طریق مشاوران این مجموعه از نحوه آن آگاه شوید.

نوشتن دیدگاه