تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام | تنظیم اعلان اینستا

ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت خدمات اینستاگرام فالو با ما تصمیم گرفته ایم که در مورد تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام آموزش جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. شاید برای شما هم به کرات پیش آمده باشد که تمایل به خاموش کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام خود و یا خاموش کردن نوتیفیکیشن برخی از صفحات و پیج های اینستاگرام خود را داشته باشید. برخی مواقع نیز پیش آمده است که کاربر قصد دارد به صورت کلی نوتیفیکیشن اینستاگرام خود را ببندد اما به صورت استثنا نوتیفیکیشن برخی از پیج های خاص را فعال نگه دارد. برای دریافت اطلاعات در مورد چگونگی انجام این عملیات ما را تا انتها همراهی کنید تا آموزش های کامل را برای شما ارائه نماییم.

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام کجاست؟

شما برای دسترسی به تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام خود باید برنامه اینستاگرام را در تلفن همراه خود باز کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. در صفحه اصلی که پست های شما قرار دارند، یک آیکون سه نقطه در قسمت بالای صفحه واقع شده است. شما با لمس این آیکون سه نقطه یک لیست را مشاهده می کنید که یکی از آنها تنظیمات یا settings است‌. برای دسترسی به نوتیفیکیشن اینستاگرام باید وارد بخش تنظیمات شوید و از آنجا بخش نوتیفیکیشن notifications را انتخاب کنید. با انتخاب بخش نوتیفیکیشن شما قادر به فعال کردن و یا غیر فعال نوتیفیکیشن بخش‌های مختلف اینستاگرام خود خواهید بود که در این مورد در ادامه مقاله بیشتر توضیح داده ایم.

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام | تنظیم اعلان اینستا

چگونه اعلان اینستاگرام را فعال و غیرفعال کنیم؟

هنگامی که وارد بخش نوتیفیکیشن شدید اگر قصد داشتید که به صورت کلی اعلان های اینستاگرام خود را لغو کنید می‌ توانید اولین گزینه که با نام لغو همه یا … نمایش داده شده است را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌ توانید تنظیمات جداگانه مربوط به قسمت های مختلف اینستاگرام خود را برای غیر فعال کردن نوتیفیکیشن انتخاب کنید. به عنوان مثال قسمت هایی که برای فعال کردن یا غیر فعال کردن اعلانات در دسترس شما قرار دارند عبارتند از؛

  • پست ها، استوری ها و کامنت ها: شما با غیر فعال سازی نوتیفیکیشن این قسمت از درج هیچ یک از پست ها، کامنت ها و همچنین استوری های مخاطبین خود مطلع نخواهید شد و این نوتیفیکیشن برای شما ارسال نخواهد شد. اما در صورتی که این اعلانات فعال باشد با آپلود شدن هر پست توسط مخاطبین شما اینستاگرام اعلان مربوط به آن را برای شما ارسال خواهد نمود.
  • نوتیفیکیشن بعدی مربوط به فالوور های شما و کسانی که شما آن ها را فالو کرده اید می باشد. اگر یکی از فالوور های شما صفحه شما را ترک کند و یا اینکه به صفحه شما اضافه شود، نوتیفیکیشن فعال این مسئله را به شما اعلام خواهد کرد. اما در صورتی که این نوتیفیکیشن را غیر فعال کرده باشید دیگر اعلانات مربوط به این مورد برای شما ارسال نخواهند شد.
  • اعلانات بعدی مربوط به پیام های شخصی یا دایرکت و همچنین تماس های شما می باشد. شما می توانید این اعلانات را فعال و یا غیر فعال نمایید. در صورت غیر فعال شدن این اعلانات اینستاگرام پیام دریافت دایرکت را برای شما ارسال نخواهد کرد و شما صرفا با باز کردن اینستاگرام می‌ توانید متوجه دایرکت های جدید خود شوید.
  • یکی دیگر از اعلانات قابل تنظیم مربوط به ویدیو های زنده یا به عبارتی لایو مخاطبین شما در اینستاگرام می باشد. هنگامی که مخاطبین شما اقدام به ضبط ویدیو زنده کنند، اینستاگرام به شما اعلانی را ارسال خواهد کرد که طی آن شما از لایو دوست خود مطلع شده و در آن شرکت کنید. اما اگر این نوتیفیکیشن غیر فعال باشد دیگر اینستاگرام این پیغام را برای شما ارسال نخواهد نمود و شما فقط به هنگام باز کردن صفحه اینستاگرام از طریق آیکون های بالای صفحه متوجه لایو دوستان خود خواهید شد.

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام | تنظیم اعلان اینستا

  • یکی دیگر از قابلیت های تنظیم اعلانات در اینستاگرام این است که شما به صورت کامل تمام اعلانات خود را از قسمت همه اعلان ها غیر فعال نمایید. اما بخواهید به صورت اختصاصی اعلانات یک پیج خاص برای شما فعال باشد در این صورت می توانید به پیج مورد نظر خود رفته و از طریق آیکون سه نقطه بالای پیج نوتیفیکیشن‌های آن پیج را به صورت اختصاصی فعال نمایید. شما طی این روش می توانید نوتیفیکیشن های مربوط به استوری، پست، دایرکت، لایو و دیگر عملکردهای پیج هدف را به صورت جداگانه فعال یا غیرفعال نمایید.
نوشتن دیدگاه