اینستاگرام فارسی

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین و معروف ترین شبکه های اجتماعی در کشور ما تبدیل شده است. این برنامه هم به منظور سرگرمی و هم به منظور کسب درآمد استفاده های بسیار گسترده‌ ای در بین اقشار مختلف جامعه دارد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که زبان اینستاگرام انگلیسی است و کار کردن با آن برای برخی از افراد کمی مشکل است. به عنوان مثال کسانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند هنگام کار با اینستاگرام دچار مشکل می شوند. هرچند که توصیه ما کار کردن با اینستاگرام انگلیسی می باشد، اما در صورتی که تمایل دارید اینستاگرام را با زبان فارسی مورد استفاده قرار دهید، ما در این مقاله به صورت کامل شما را در مورد چگونگی دانلود و راه اندازی آن با زبان فارسی راهنمایی خواهیم کرد. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که هم چگونگی فارسی کردن اینستاگرام در اندروید و iOS را آموزش دهیم و هم شما را برای چگونگی نصب اینستاگرام راهنمایی کنیم.

نحوه نصب اینستاگرام فارسی

برای نصب و راه اندازی اینستاگرام با زبان فارسی، در ابتدا نسخه اصلی اینستاگرام را دانلود کنید. دانلود اینستاگرام هم از پلی استور و هم از وب سایت های مختلف گوگل امکان‌ پذیر است. زمانی که اینستاگرام را دانلود کردید با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن خود می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. البته باید پسورد خود را نیز برای ورود مجدد به اکانت خود به خاطر داشته باشید. در صورت فراموش کردن پسورد خود می توانید از طریق ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود آن را بازیابی کنید. هنگامی‌ که اینستاگرام شما با زبان انگلیسی باشد می توانید از طریق تنظیمات داخل برنامه، زبان آن را تغییر دهید. زیرا اینستاگرام زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند. برای تغییر دادن زبان اینستاگرام در مرحله اول می‌ بایست از طریق آیکون سه نقطه بالای صفحه به قسمت تنظیمات بروید و سپس به قسمت اکانت یا حساب اینستاگرام وارد شوید. در این قسمت شما با یکی از تنظیمات با نام زبان روبرو خواهید شد که از طریق این آیکون می توانید زبان اینستاگرام خود را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید. البته در برخی مواقع به دلیل تحریم های اعمال شده برای ایران از طریق اینستاگرام، امکان این تغییر زبان وجود ندارد و یا برای هر بار وارد شدن به اینستاگرام نیاز به تغییر دوباره زبان می باشد. کسانی که اصرار دارند که حتما اینستاگرام آن ها با زبان فارسی باشد می‌ توانند در صورت عدم موفقیت برای فارسی سازی اینستاگرام خود، هر دفعه بعد از باز کردن برنامه باید از طریق تنظیمات داخل اپلیکیشن زبان آن را تغییر دهند. البته توصیه می شود در صورت امکان از اینستاگرام انگلیسی استفاده کنید. زیرا معادل سازی‌ های نوع فارسی آن برای برخی از افراد گمراه کننده هستند و معادل‌ های درستی برای اصطلاحات اینستاگرام در فارسی تولید نشده است.

اینستاگرام فارسی

اینستاگرام فارسی را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام حتما این را به خاطر داشته باشید که آن را فقط از وب سایت های معتبر دانلود کنید تا امنیت پیج شما به خطر نیفتد. اگر شما اکانت اینستاگرام فعال دارید می توانید تنها با دانلود اپلیکیشن وارد اکانت خود شوید. اما در صورتی که اکانت فعال ندارید می‌ بایست برای ساخت اکانت جدید خود از طریق اپلیکیشن اینستاگرام اقدام نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه ساخت اکانت و یا وارد شدن به اکانت قدیمی می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی کنند. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کار با اینستاگرام مقالات دیگر فالو با ما را دنبال کنید.

نوشتن دیدگاه