مشکلات خرید فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک می تواند یکی از راهکار های موفق برای راه اندازی کسب و کار های نو پا باشد. این دسته از فالوور به شما کمک می کند در زمان مورد نیازتان به هدفی برای دستیابی به مطرح شدن دوره ای برسید. اما باید ذکر شود که فالوور های فیک همیشه سودمند عمل نمی کنند و می توانند در آینده نزدیک برای شما مشکل ساز باشد. با فالو با ما همراه باشید تا برخی از معایب فالوور های فیک را بررسی کنیم.

مشکلات خرید فالوور فیک اینستاگرام

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

فالوور فیک معایب بسیار زیاد و در برخی موارد جبران ناپذیری برای پیج شما دارد، زیرا هر چند که اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی با کاربران بیشماری است اما ربات های بسیار تخصصی و فعالی در اختیار دارد که گویا فعالیت تک به تک کاربرانش را زیر نظر چندین نیروی انسانی آگاه در حال رصد دارد و از آنجاییکه روی آوردن به فالوور فیک خلاف قوانین اینستاگرام می باشد، به دنبال اضافه شدن فالوور فیک، ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد خاطی شناسایی کند و اقداماتی علیه شما انجام دهد؛ از طرفی فالوور فیک پیامدهای دیگری نیز دارد که به آن می پردازیم:

  • عنصر اعتماد یکی از مهمترین عنصر حیات هر کسب و کاری در فضای مجازی است، به ویژه در سال های اخیر که کسب و کارهای زیادی به فضای مجازی کشیده شده اند، افراد زیادی نیز به خرید و فروش آنلاین روی آورده اند.
    اما اساس این خرید و فروش ها، اعتماد طرفین به هم می باشد، به گونه ای که با قاطعیت می توان گفت افزایش میزان اعتماد در مخاطبین با افزایش سودآوری ارتباط مستقیم دارد.
    اما این موضوع چه ارتباطی با فالوور فیک دارد؟
    زمانیکه مخاطب هدف شما وارد پیج شما می شود، کافی است نگاهی به میزان فالوور و نرخ تعامل آنان با شما بیاندازد و بررسی کوتاهی انجام دهد تا به سرعت متوجه شود که فالوورهای شما فیک هستند و شما کیس مورد اعتمادی نیستید.
  • افرادی که پس از مدتی فالوور فیک به آن ها اضافه می شود اغلب گلایه از افت پیج خود خواهند داشت، زیرا طبق الگوریتم های اینستاگرام، زمانیکه تناسبی میان فالوورها و میزان تعامل شما وجود نداشته نباشد، محتوای شما در بخش هوم برای فالوورهای واقعیتان نیز دیگر نشان داده نخواهد شد و فالوورهای واقعی پیشینتان دیگر محتوای شما را نخواهند دید.
  • با افزایش فالوور فیک شما نمی توانید به خوبی برای پیشرفت پیجتان آزمون و خطا انجام دهید، این در حالی است که موفق ترین پیج ها و کسب و کارهای آنلاین در اینستاگرام کوچکترین عملکردهای خود را برای افزایش فالوور واقعی زیر نظر دارند و تأکید به تکرار کارهایی دارند که در گذشته سبب جذب مخاطبین بیشتر شده است.
  • شما برای خرید فالوور فیک متقبل هزینه ای می شوید که ممکن است اینستاگرام متوجه آنان شود و به کمک ربات های هوشمند خود، آنان را حذف کند، از این رو هزینه شما نیز هدر رفته است.
    و اما مورد آخر هر کسب و کاری که در انتهای مسیر خود به دنبال آینده روشن می باشد، به جای استفاده از فالوور فیک، سعی به پی بردن به راه های جذب فالوور واقعی می کند، هنگامی که شما می توانید با تولید محتوای قوی همسو با قوانین اینستاگرام به گونه ای عمل کنید که محتوای شما وارد

مشکلات خرید فالوور فیک اینستاگرام


خرید فالوور فیک در چه مواقعی مشکل زا می شود؟

اگر شما کسب و کاری در اینستاگرام دارید باید بدانید که اینستاگرام نیز برای خود قوانین یا بهتر است بگوییم الگوریتم هایی دارد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده اند و روز به روز نیز به جزئیات آنان افزوده می شود، اساس عملکرد آن ها نرخ تعامل شما با دیگران و مخاطبان است، یعنی هر چه قدر تعامل شما با اکانت های دیگر زیاد باشد، اینستاگرام به بالا بردن اکانت شما بیشتر کمک می کند.
بهتر است اینستاگرام را یک کارفرما به حساب بیاورید که هر چه قدر باب میل او عمل کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت، مانند زمانی که شما به خوبی با قواعد به اکسپلور بردن محتواهای خود آشنا هستید و در نتیجه پس از به اکسپلور رفتن محتوایتان، فالوور، لایک و کامنت زیادی دریافت می کنید.
فالوور فیک می تواند به گونه ای برای شما مزایایی داشته باشد، اما بهتر است قبل از استفاده از آن ها با متخصصان این موضوع تماس بگیرید تا شاهد عملکردی موفق باشید.
فالو با ما یکی از عرضه کنندگان فالوور در سطح کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات، قیمت و خرید فالوور می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات آن بهره ببرید.

نوشتن دیدگاه