ارسال پیام آماده اینستاگرام | چگونه در اینستاگرام پاسخ خودکار سریع ارسال کنم؟

ارسال پیام آماده یا پیام خودکار در اینستاگرام گزینه بسیار خوبی برای صرفه جویی در زمان پیج های تجاری و فروشگاهی است. اگر به دنبال این قابلیت در اینستاگرام هستید در مرحله اول باید صفحه اینستاگرام خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کرده و سپس قابلیت ارسال پیام خودکار و یا quick request را فعال کنید. ما در این مقاله نحوه فعال کردن پیام آماده و چگونگی ارسال آن را برای شما به صورت کامل آموزش خواهیم داد. اگر قصد یادگیری این روش را دارید بهتر است به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
شرکت های افزایش فالوور اینستاگرام

ارسال پیام آماده اینستاگرام | چگونه در اینستاگرام پاسخ خودکار سریع ارسال کنم؟

معرفی ویژگی پاسخ خودکار در دایرکت اینستاگرام

احتمالا واژه پاسخ خودکار یا پاسخ سریع برای شما واژه آشنایی است. زیرا در پیامک ‌های تلفن همراه نیز این آپشن وجود دارد، و حتما برای شما هم پیش آمده است که به هنگام رد یک تماس پیام آماده را برای شخص مورد نظر خود را ارسال نموده اید. به عنوان مثال پس از رد تماس یک دوست پیام آماده لطفا بعدا تماس بگیرید، یا لطفا پیام بدهید را برای او ارسال کرده اید. اینستاگرام نیز این قابلیت را دارد که در یک صفحه تجاری شما بتوانید به راحتی پیام های سریع را آماده کرده و بدون اتلاف زمان اضافی برای تایپ پاسخ دایرکت های خود این پیام‌ ها را برای مخاطبین خود بفرستید. اغلب صفحه های تجاری با پیام ‌های یکسانی مواجه می ‌شوند. به عنوان مثال مخاطبین شما پس از دیدن استوری ها در مورد قیمت محصول یا سایز آن سوال می ‌پرسند. شما با داشتن پیام های آماده می توانید به راحتی توضیحات تکمیلی را در مورد قیمت، در مورد سایز بندی، رنگ بندی و همچنین در مورد تعیین سایز و اندازه گیری های آن برای مخاطبین خود ارسال کنید. اما اینکه چگونه شما می توانید پاسخ های خودکار را ذخیره و ارسال نمایید خود جای بحث و گفت ‌و گو دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
روش های افزایش فالور در سال ۲۰۲۲

معرفی ویژگی پاسخ خودکار در دایرکت اینستاگرام

مراحل فعال کردن ویژگی ارسال پیام آماده در اینستاگرام

برای فعال کردن ویژگی ارسال پیام آماده در اینستاگرام همان طور که قبلا هم گفته ایم باید حساب شما به یک حساب تجاری تبدیل شود. سپس از طریق آیکون سه خط در بالای صفحه پروفایل خود باید وارد قسمت تنظیمات شوید. در مرحله بعدی که وارد قسمت تنظیمات شدید باید گزینه creator را انتخاب کنید. پس از آن گزینه saved replays را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، شما به یک درگاه دیگر هدایت می شوید که در یک کادر آبی با نام new saved reply نمایش داده می شود. وقتی که این گزینه را لمس کنید یک کادر خالی برای شما باز می شود که می توانید پیام آماده خود را در آن بنویسید. کادر خالی دیگری نیز در این صفحه وجود دارد که شما باید کد مخصوص به پیام آمده را در آن درج کنید. به عنوان مثال توضیحاتی که شما در مورد قیمت محصولات خود داده اید را با کد قیمت مشخص می کنید و هنگام ارسال پیام آماده فقط کلمه قیمت را در دایرکت تایپ می کنید. با تایپ کلمه قیمت می توانید پیام آماده مربوط به قیمت را انتخاب کرده و آن را برای فالوور های خود ارسال کنید. شما به همین راحتی می توانید پیام های آماده را در اینستاگرام خود تنظیم کنید. اگر هم می خواهید که تمام پیام های آماده را ببینید گزینه به ‌علاوه یا + را در دایرکت لمس کنید. پس از لمس این گزینه می توانید آیکون پیام را که در ذیل دایرکت مشخص شده است لمس کرده و تمام پیام های آماده را مشاهده کنید. البته امکان ویرایش این پیام‌ ها نیز وجود دارد و به همان ترتیبی که شما پیام را ایجاد کرده اید می توانید نسبت به ویرایش آن نیز اقدام کنید. در نهایت با وجود پیام‌های آماده شما می توانید در زمان خود صرفه جویی بسیار بالایی داشته باشید و توضیحات تکمیلی را بدون این که از قلم بیفتند تا برای مشتری و یا به عبارتی برای فالوورهای خود ارسال نمایید.

نوشتن دیدگاه