پاسخ سریع به دایرکت در اینستاگرام و اهمیت آن

اهمیت پاسخ سریع به دایرکت در اینستاگرام برای افرادی که پیام های زیادی دریافت می کنند بسیار زیاد است. این مسئله به خصوص برای کسانی که پیج تجاری دارند مهمتر است. زیرا این افراد باید پاسخ های جامع و تکمیلی را در اسرع زمان ممکن به دایرکت های دریافت شده ارسال کنند. سرعت عمل در پاسخگویی نیازمند وجود پیام ‌های آماده است، در غیر این صورت شما باید زمان زیادی را برای تایپ متن در جواب دایرکت ها صرف کنید. ما در ادامه این مقاله در مورد چگونگی ساخت پیام های آماده در اینستاگرام و همچنین چگونگی فعال کردن پاسخ سریع در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. اگر شما نیز صاحب یک پیج تجاری هستید و می ‌خواهید پاسخ‌ های آماده داشته باشید و در زمان خود صرفه جویی کنید پس با ما همراه بمانید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیج اصلی تتلو و سایر پیج های پرحاشیه ایرانی با ما در فالو با ما همراه شوید. 

چه کسانی باید دایرکت های خود را به سرعت جواب دهند؟

چه کسانی باید دایرکت های خود را به سرعت جواب دهند؟

فرض کنید که شما صاحب یک صفحه تجاری فروش لباس هستید. قطعا هر موقع که محصولات خود را استوری کنید و یا در مورد آن ‌ها پست بگذارید، سوالات زیادی در زمینه سایز محصول، قیمت آن، جنس آن، و همچنین رنگ بندی آن برای شما ارسال می شود. همچنین ممکن است که سوالات زیادی در زمینه چگونگی ارسال و تحویل کالا نیز دریافت کنید. اگر شما بخواهید هر کدام از این سوال ها را جداگانه پاسخ دهید باید مدت زمان طولانی را برای تایپ کردن در نظر بگیرید.
اما در صورتی که برای هر کدام از این سوال ها یک پیام از پیش آماده شده داشته باشید قطعا به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت می توانید پاسخ را برای مخاطبین خود ارسال کنید. این مسئله نه تنها برای کسانی که پیچ های فروشگاهی دارند مهم و ضروری است، بلکه برای کسانی که دارای صفحات آموزشی هستند نیز اهمیت بالایی دارد. در ادامه ما در مورد چگونگی ارسال پاسخ سریع در اینستاگرام و چگونگی ساخت این پاسخ ها نیز صحبت خواهیم کرد.

جواب دادن سریع به دایرکت اینستاگرام چگونه به شما کمک می کند؟

جواب دادن سریع به دایرکت اینستاگرام چگونه به شما کمک می کند؟

جواب دادن سریع به دایرکت ها در اینستاگرام هم باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و هم اینکه به دلیل سرعت بالای پاسخگویی اعتماد مشتریان شما را جلب می ‌کند. از طرفی هنگامی که شما تمام موضوعات را در داخل پیام از پیش نوشته باشید، به هنگام نیاز، بدون کم و کاست آن ها را برای مخاطبین خود ارسال خواهید نمود. اما اگر بخواهید در همان زمان پیام‌ ها را تایپ کنید به احتمال زیاد ممکن است یک یا چند نکته مهم را از قلم بیندازید.
بنابراین جواب دادن سریع به دایرکت اینستاگرام از روش های مختلفی همچون صرفه جویی در زمان، مدیریت در پاسخ دادن، و جلب اعتماد و رضایت مشتری به شما کمک خواهد کرد. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که شما می توانید با تغییر قیمت‌ ها تغییر جزئیات و همچنین تغییر نوع خدمات رسانی خود، پیام های آماده را نیز تغییر بدهید. استفاده از پیام های آماده باعث کمتر شدن مشغله ذهنی و کاری شما نیز می شود و می توانید تمرکز و توجه بیشتر خود را بر روی محتوا های پیج خود بگذارید.

با فعال کردن امکان پاسخ سریع در اینستاگرام خود، از رقبا سبقت بگیرید

با فعال کردن امکان پاسخ سریع در اینستاگرام خود، از رقبا سبقت بگیرید

حتماً برای شما هم مهم است که صفحه تجاری و پیج فروشگاهی شما نسبت به رقبایتان پیشرفت بهتر و بیشتری داشته باشد. یکی از تکنیک هایی که می ‌تواند در این زمینه کمک زیادی به شما داشته باشد، فعال کردن امکان پاسخ سریع در اینستاگرام است. اگر شما پاسخ سریع را در اینستاگرام خود فعال کنید قطعا خواهید توانست موفقیت بیشتری در کار خود داشته باشید و قطعا مشتری های شما نیز از نظم و پاسخگویی سریع شما را راضی خواهند بود. از طرفی به دلیل پاسخ های جامع و کامل شما رضایت خاطر بیشتری نیز خواهند داشت. شما می توانید از طریق پروفایل پیج تجاری خود امکان ارسال پاسخ سریع را فعال کنید. بدین طریق که؛
• در ابتدا وارد تنظیمات شده و سپس گزینه creator را انتخاب کنید.
• پس از انتخاب این گزینه آیتم saved replies را انتخاب کنید.
• سپس برای درج پیام آماده جدید می توانید محتوای مورد نظر خود را وارد نمایید.
• وقتی که پیام خود را نوشتید باید آن را کدگذاری کنید. کد محتوای درج شده شما نیز با یک کلمه مشخص می شود. به عنوان مثال کلمه رنگ را به عنوان کد رنگ بندی محصولات خود در نظر بگیرید و پیام آماده رنگ بندی محصولات را برای ارسال به دایرکت های خود را آماده کنید.
• بدین ترتیب شما می توانید پاسخگویی سریع به تمام دایرکت های خود را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن داشته باشید. با این روش هم در زمان خود صرفه جویی نمایید و هم باعث رضایت خاطر بیشتر مشتری های خود شوید. با رعایت ریزه کاری های این چنینی قطعا شما خواهید توانست که از رقبای خود و پیج های دیگر پیشی بگیرید.

نوشتن دیدگاه