کلوز فرند اینستاگرام چگونه به افزایش فروش و رشد کسب و کار ما کمک می کند؟
 
اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی عالی برای کسب‌وکارهاست که می‌توان از آن درآمد بسیاری کسب کرد. اگر شما هم در بازاریابی اینستاگرام تازه‌کار هستید یا برای جذب دنبال‌کنندگان و فروش مشکل دارید، همین حالا کلوز فرند خود را بسازید. کلوز فرند اینستاگرام راهي جدید برای برقراری ارتباط با دنبال‌کنندگان منتخب است. این ویژگی راه‌ های فراواني براي افزايش فروش و رشد کسب ‌و‌ كار شما ارائه می‌دهد.
شما می‌توانید یک لیست کلوز فرند یا دوستان نزدیک (Close Friends) ایجاد کنید تا به‌راحتی پست‌هایی را که مورد علاقه آن‌هاست به اشتراک بگذارید. کلوز فرند قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد یک لیست خصوصی از کاربران نوعی باشگاه VIP ایجاد کنید و به اعضای منتخب احساس مشارکت، اهمیت و نگاهی متفاوت به حساب خود بدهید. مهم نیست که چه نوع کسب ‌و‌کاری دارید، می‌توانید از اين لیست به نفع خود استفاده کنید.
کلوز فرند جامعه منتخب شماست، خواه از خوشحال‌ترین مشتریان و حامیان سرسخت شما باشد یا هر جمعیت دیگری که آن‌ها را انتخاب می‌کنید. اين ويژگي ابزاري فوق‌العاده برای به‌دست آوردن بینش عمیق در مورد نیازها و انتظارات مشتریان است که در‌نهایت به شما کمک می‌کند تا دسترسی خود را گسترش دهید و موقعیت‌های جدید را کشف کنید و دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.
آنچه بازاریابی معاصر به‌دنبال آن است، ساختن حس خوب از برند در قلب مشتريان است! فقط از این راه می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. کلوز فرند اينستاگرام بهترين راه براي ساختن اين حس‌ خوب است.


کاربرد کلوز فرند اینستاگرام برای کسب و کارها

کاربرد کلوز فرند اینستاگرام برای کسب و کارها

از لیست کلوز فرند اینستاگرام برای ایجاد موفقیت در کسب‌وکار خود، به شرح زیر استفاده کنید:
  • فروش، محتوا و پیشنهادهای انحصاری؛
    آزمایش محصول یا خدمات خود، کلاس‌های رایگان، اطلاعیه‌های ویژه یا معاملات انحصاری با تخفیف را به فعال‌ترین دنبال‌کنندگان خود ارائه دهید.
  • چالش‌های اینستاگرام؛
    اگر می‌خواهید چالش کاهش وزن، مسابقه نقاشی و... راه‌اندازی کنید، می‌توانید کاربرانی را اضافه کنید که می‌خواهند در لیست شرکت کنند و به کسانی که برنده شده‌اند پاداش دهید.
  • باشگاه خصوصی برای مشتریان برتر؛
    فقط آن دسته از مشتریان خود را که محصولات شما را با مبلغ مشخصی خریداری کرده‌اند به این لیست اضافه کنید و پیشنهادها، تخفیف‌ها و محتوای خصوصی مانند پشت‌صحنه و... را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. یا می‌توانید به این مشتریان دسترسی زودهنگام به محصولات یا خدماتی که می‌خواهید راه‌اندازی کنید، بدهید.
  • پاداش برای دنبال کنندگان برتر؛
    از دنبال‌کنندگانی که پست‌های شما را لایک می‌کنند، در مورد آن‌ها نظر می‌دهند و فعال هستند تشکر کنید. تخفیف، هدایای خصوصی، فروش‌های شگفت‌انگیز یا اطلاعیه‌های ویژه را برای آن‌ها ارائه دهید.


    چطور از کلوز فرند برای اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنیم؟

  • همکاری با اینفلوئنسرها؛
    اینفلوئنسرهایی را که می‌خواهید یا قبلاً با آن‌ها کار کرده‌اید، اضافه کنید و دسترسی به پیشنهادها و معاملات ویژه‌تان را به اشتراک بگذارید، ویژگی‌ها و راه‌اندازی‌های جدید خود را به‌روزرسانی کنید، و تخفیف بدهید تا بتوانند به برند شما وفادار باشند و آن را به‌طور مؤثر تبلیغ کنند.
  • اطلاعیه‌های عرضه محصول؛
    برای ایجاد سروصدا در مورد ورود محصول جدید خود به بازار، می‌توانید از لیست کلوز فرند استفاده کنید. این یک راه رایگان و آسان است. می‌توانید با اعلامیه‌ای در یک پست یا استوری معمولی شروع کنید و قول دهید فعال‌ترین دنبال‌کننده‌ها را به لیست خود اضافه کنید تا بتوانند اولین نفری باشند که محصول یا خدمات جدید شما را خریداری می‌کنند و... .
  • لایو اینستاگرامي (Live) یا وبینار؛
    می‌توانید در لایو اینستاگرامی خود یک جعبه سؤال قرار دهید که به نزدیک‌ترین دوستانتان این فرصت را می‌دهد تا ابتدا سؤالات آن‌ها را دریافت کنید.
  • و...

چطور از کلوز فرند برای اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنیم؟

چطور از کلوز فرند برای اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنیم؟

کلوز فرند اينستاگرام این امکان را می‌دهد که بازخوردهايی که دریافت می‌کنید از افراد مورد اعتماد باشد. این ویژگی‌ می‌تواند افزودنی عالی برای استراتژی بازاریابی كسب ‌وكار شما باشد. با برنامه‌ریزی می‌توانید به دنبال‌کنندگان خود احساس اهمیت و مشارکت بدهید. این‌ها فقط برخی از گزینه‌هایی هستند که ممکن است از لیست کلوز فرند برای آن‌ها استفاده کنید!
 کلوز فرند اینستاگرام در مارکتینگ:
  • باید در انتخاب افرادی که به ليست خود اضافه می‌کنید، کمی مبتکرانه عمل كنيد. 
  • توجه! برای افزودن شخصی به لیست خود، باید اول او را دنبال کنید. 
  • فقط شما می‌توانید لیست دوستان نزدیک خود را تنظیم کنید.
  •  افراد نمی‌توانند درخواست کنند به لیست شما بپیوندند یا ببینند که آن‌ها را اضافه یا حذف کرده‌اید.
  • باید یک هدف را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. بگویید که تا پایان ماه بايد چه تعداد مشخصی فروش داشته باشید. 
  • محاسبه کنید که برای برآورده‌کردن فروش در ماه به چه تعداد تخفیف نیاز دارید.
  • و...
فالوباما به‌سرعت درحال حرکت است و هر روز توانایی‌های خود را گسترش می‌دهد. ما با تاکتیک‌های جادویی به افزایش فروش شما کمک می‌کنیم. اگر می‌خواهید خلاق‌ باشید و از رقبای خود سبقت بگیرید و در بازاریابی اینستاگرام بی‌رقیب باقی بمانید با فالوباما همراه باشید. فالوباما به همه‌ی سؤالات شما پاسخ می‌دهد.

 

نوشتن دیدگاه