چگونه فالوور اینستاگرام بخریم

اینستاگرام، شبکه ای جهانی برای تعاملات اجتماعی است. بسیاری از کسب و کارها و حوزه های اقتصادی بر پایه اینستاگرام بنیان گذاری شده و رشد هر چه بیشتر این فضای مجازی، تاثیر مستقیمی بر روند صعودی اقتصاد و جامعه دارد. اینستاگرام بر اساس تعداد فالوور، کارایی دارد. همان طور که گفتیم؛ اینستاگرام بواسطه تعاملات اجتماعی هویت پیدا کرده و به رسمیت شناخته می شود، به همین جهت افزایش تعداد فالوور یکی از اهداف فعالان در اینستاگرام است. روزانه سایت های زیادی را مشاهده می کنید که خرید تضمینی فالوور را به شما پیشنهاد می دهند، اما آیا تا به حال کارایی این نوع سایت ها را بررسی کرده اید؟ برای پیج های کارایی خود چطور؛ فالوور خریداری کرده اید؟ اگر شما نیز به این موضوع علاقه مند هستید و برای پیج کاری یا شخصی خود نیاز به فالوورهای زیاد دارید، تا انتهای این مقاله با تیم محتوایی فالو با ما همراه باشید.

چگونه فالوور اینستاگرام بخریم؟

چگونه برای اینستاگرام فالوور بخریم؟

سوالی که اکثرا بلاگرها به دنبال جواب قطعی آن هستند" چگونه برای اینستاگرام فالوور بخریم؟" امروزه، در بستر اینستاگرام شاهد پیج های زیادی هستیم که هر کدام به نوعی دنبال راه های افزایش فالوور پیج خود هستند. افزایش فالوور راهی برای معتبر نشان دادن پیج و البته فروش بیشتر در پیج های کاری است. اوایل افراد برای افزایش فالوورهای خود، از ربات های افزایش فالوور اینستاگرامی استفاده می کردند، اما خوشبختانه دوره افزایش فالوور با ربات تمام شد! افزایش فالوور با ربات های اینستاگرامی، در اصل هیچ ارزشی ندارد و فقط پیج های فیک به تعداد فالوورهای شما افزوده خواهند شد. اما فالووری برای شما مفید است که منفعل نبوده و شما را در رشد پیج و راه یافتن آن به اکسپلور، همراهی کند. فالووری مفید است که در پیج با شما همکاری داشته باشد، لایک و کامنت انجام دهد و البته در پیج های کاری، به نوعی مشتری و مصرف کننده باشد. خرید فالوور واقعی و مفید؛ عنوانی که امروزه در سایت ها و پیج های زیادی مشاهده می کنید. گاها با تضمین شما را مطمئن کرده و گاه نیز هزینه را دریافت می کنند و با ربات افزایش فالوور، فالوورهای فیک به پیج شما اضافه خواهند کرد. اینستاگرام، الگوی خاص خود را دارد، برای برنده شدن در بازی افزایش فالوور، باید مطابق الگوی اینستاگرام رفتار کنید. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دنبال کننده و دنبال شونده در یک پیج، چه هدفی دارند؟ بله تمامی فالوورها برای آگاهی و یافتن محتوای خوب، پیج را دنبال می کنند. اگر شما برای تبلیغات پیج خود به بلاگرها تبلیغات بدهید، وقتی فرد تبلیغات را مشاهده کرده و به پیج شما سر بزند، اما محتوای مفیدی نداشته باشید؛ مسلما پیج را دنبال نخواهد کرد. پس، انتخاب یک محتوای عالی برای مدیریت پیج، راهی برای کسب فالوور واقعی است. در کناری کلمه تعامل اجتماعی برای بسیاری از افراد ناملموس بوده و کاربردی ندارد. پس بهتر است تعامل را نوعی ارتباط دو نفره بخوانیم. این ارتباط دو نفره که پایه و اساس الگوریتم اینستاگرام است، رعایت نکردن این الگو و ارتباط دو نفره، تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام را بی ارزش خواهد کرد.

چگونه برای اینستاگرام فالوور بخریم؟

آیا خرید فالور اینستاگرام واقعی است؟

خریدن فالوور به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این سوال، غلط است. سایت های بسیاری بوده که شما را به بهانه خریدن فالوور تحریک می کنند و با گرفتن آی دی و مشخصات پیج، تعدادی فالوور فیک به فالوکننده ها اضافه کرده، در نتیجه فالوور خریداری شده به پیج اضافه خواهند شد. این شیوه، روشی بسیار اشتباه و گاها عاملی برای هک پیج محسوب می شود. خرید فالوور واقعی تنها از طریق تبلیغات انجام می گیرد. شما با مشخص کردن حیطه کاری و زمینه فعالیت پیج خود، پیج های مربوط به آن با تعداد فالوور بالا را پیدا کرده، سپس از فعالیت ها و مشخصات پیج به آن ها اطلاعات لازم را می دهید. در این روش به هیچ وجه لازم نیست که اطلاعات شخصی و رمز عبوری پیج خود را در اختیار فردی بگذارید. پیج های با تعداد فالوور بالا، معمولا نرخ نامه ای برای تبلیغات خود دارند. به هر میزان که پیج، فالوور بالایی داشته باشد و به اصطلاح معتبر باشد، نرخ تبلیغاتی بیشتری دارد. بازدهی تبلیغات، به تعداد فالوورهای جذب شده بستگی دارد؛ ممکن است برخی از پیج های میلیونی، در حد چند هزار جذب داشته باشند و گاها هم در حد چند صد نفر. راز جذب فالوور واقعی، انتخاب یک تبلیغات مناسب به همراه پیج معتبر است.

آیا خرید فالور اینستاگرام واقعی است؟

فالو با ما، خرید فالوور واقعی

همان طور که گفتیم؛ خرید فالوور واقعی تنها از طریق تبلیغات موثر امکان پذیر است. پس اگر سایت و یا پیجی به شما خرید فالوور واقعی از راهی به جز تبلیغات، معرفی کردند، جدی نگیرید. وب سایت اینترنتی فالو با ما، بستری مناسب برای خرید فالوور واقعی است. فالو با ما، دارای نشان استاندارد رسانه های دیجیتال بوده و در بسیاری از فضاهای مجازی همانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکدین به طور رسمی شناخته شده است. این رسانه دیجیتال با تبلیغات موثر و تولید محتوای عالی، زمینه را برای جذب فالوور بیشتر برای پیج و یا صفحه شخصی شما فراهم می کند. کادر مجرب و حرفه ای فالو با ما، تیم تحقیقاتی داشته و به واسطه آن، تمامی جوانب رشد و افزایش فالوور واقعی را بررسی کرده و پس از تائید، می توانید هزینه تبلیغات را پرداخت کرده و با خیال راحت، فالوور واقعی جذب کنید. به طور کلی، اینستاگرام، حوزه حرفه ای برای کسب درآمد و روابط اجتماعی است. هر شخص به راحتی با پیروی از الگوریتم های اینستاگرام، می تواند پیج خود را رشد دهد. طراحان و برنامه نویسان، مسئول امنیت پیج شده و با راهکارهایی که به صاحب پیج می دهند، فالوور های واقعی آن را افزایش می دهند. تبلیغات برای پیج باید هدفمند باشد؛ به طوری که پیج های بی محتوا و یا پیج هایی که تعامل اجتماعی را رعایت نکرده و بیشتر به صورت یک طرفه فعالیت می کنند، هیچ جذب فالووری ندارند. پس تنها جواب سوال معروف" چگونه فالوور اینستاگرام بخریم؟" تبلیغات مناسب با مشورت افراد کاردان است. برای رسیدن به رویاهای خود و ارتقا صفحه اینستاگرامتان با فالو با ما همراه باشید.

نوشتن دیدگاه