اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی فعال است که افراد مختلفی در آن به کسب و کار مشغول هستند و تنها به عنوان تفریح به این برنامه نگاه نمی‌کنند. اینفلوئنسرهای بسیاری در اینستاگرام فعالیت می کنند و در برخی دیگر از موارد افراد با استفاده از اینستاگرام لباس، محصولات آرایشی بهداشتی، مواد خوراکی، انواع ظروف و غیره  را به فروش می رسانند. به صورت کلی می توان اینستاگرام را دریایی وسیع برای کسب درآمد دانست که تنها در صورت داشتن اطلاعات کافی در مورد آن افراد می‌توانند در آمد بسیار زیادی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی پیج های آموزش کسب و کار در اینستاگرام بپردازیم. اگر شما هم به دنبال یادگیری کسب و کار در اینستاگرام و رونق شغل خود هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

 پیج های آموزشی اینستاگرام برای کسب و کار

امروزه تمام کسب و کارها برای بیشتر شناخته شدن نیاز به فعالیت در فضای مجازی دارند. اینستاگرام در ایران پرطرفدارترین اپلیکیشن به حساب می آید. از این رو بهترین پلتفرم برای معرفی و گسترش کسب و کارها، این شبکه ی اجتماعی است. صفحات آموزشی بسیاری به این مهم پی برده اند و شروع به آموزش فوت و فن های کسب و کار در اینستاگرام کرده اند. در زیر به معرفی چند پیج آموزش کسب و کار در اینستاگرام می پردازیم.

معرفی پیج های آموزشی اینستاگرام برای کسب و کار

  • پیج مامی دست سازه

پیج مامی دست سازه یکی از پیج های معروف برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام است. در این پیج فیلم های مختلفی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کسب درآمد از اینستاگرام قرار داده شده است که مخاطبان می‌توانند با مشاهده این فیلم ها اطلاعات کلی درباره نحوه افزایش درآمد در اینستاگرام را به دست بیاورند. در این پیج بیش از ۱۰۰۰ شغل اینستاگرامی معرفی شده است که با توجه به شخصیت خودتان می توانید یکی از شغل ها را برای خود انتخاب کنید.

  • پیج ایده کسب و کار

پیج ایده کسب و کار یکی دیگر از پیج هایی است که در زمینه آموزش نحوه درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می کند. در این پیج می توانید روش های خلاقانه برای کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید و علاوه بر فعالیت به عنوان ادمین پیج با استفاده از روش های مفید آموزش داده شده درآمد خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

معرفی پیج های آموزشی اینستاگرام برای کسب و کار

  • پیج اینستاگرامی کارآفرینی

در این پیج ایده های مختلف برای ایجاد کسب و کار در اینستاگرام برای افراد قرار داده شده است. این پیج اینستاگرامی که در حدود ۴۰۰ هزار فالوور دارد، ایده های نوین برای کارآفرینی در اینستاگرام را به افراد ارائه می دهد. افراد می‌توانند با توجه به علاقه خود انواع مختلف ایده های ارائه شده را به کار ببندند. برخی از این ایده ها به هیچ گونه سرمایه اولیه نیاز ندارد و افراد می‌توانند به صورت کاملاً رایگان ایده ها را اجرا کرده و کارایی آنها را ارزیابی کنند.

  • پیج کسب و کار سعید رهبری

 پیج کسب و کار سعید رهبری را می توان یکی دیگر از پیج های فعال در زمینه آموزش کسب درآمد از اینستاگرام دانست. در این پیج افراد می‌توانند دوره ادمینی اینستاگرام را بگذرانند و به عنوان ادمین برای پیج های دیگر فعالیت کنند. در برخی از موارد افراد ممکن است دوست داشته باشند کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنند و علاقه ای به ادمین بودن برای سایر پیج ها ندارند. در این گونه موارد فرد می تواند خود یک پیج اینستاگرامی راه اندازی کرده و با نکاتی که از دوره ادمینی یاد گرفته است، به بهترین شکل ممکن آن را اداره کند. در این صورت مخاطبان پیج تا حدود زیادی افزایش پیدا می کنند و فرد می تواند درآمد خوبی از اینستاگرام داشته باشد.

نوشتن دیدگاه