اگر به عنوان یک کسب و کار تازه نفس وارد بازار رقابتی فروش آنلاین در پلتفرم محبوب اینستاگرام شده‌اید، لازم است بدانید که تعداد فالوورها مهم‌ترین عامل موفقیت شما هستند. ده هزار فالوور تعداد قابل قبول فالووری است که بتوانید از طریق آن وارد بازار شوید و به کسب و کارتان رونق دهید. دستیابی به این عدد مهم‌ترین چالشی است که در ابتدای کارتان با آن مواجه می‌شوید. اگر تصمیم دارید بدون صرف پول فالوور بگیرید، متخصصان دیجیتال مارکتینگ با ارائه فهرستی از روش‌های کاربردی دستیابی به فالوور واقعی، معتقدند این کار شدنی است. آگاهی از برند، افزایش تعامل با کسب و کارها، دریافت محتوای مفید و درجه یک تنها چند مورد از مواردی هستند که از طریق آنها فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند. اگر با دقت استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که این روش ها به طور اختصاصی بر روی شبکه‌های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، متمرکز هستند. همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با فعالیت تجاری یکی از مهمترین تکنیکهایی است که در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ به کار می رود. با فالوو با ما همراه شوید و از روش‌های دستیابی به تعداد بالایی فالوور اینستاگرام اطلاعات کسب کنید.

چگونه بدون پول فالوور بگیریم

آموزش روش های گرفتن فالور اینستا بدون پرداخت هیچ پولی

در زیر نکات ساده ای برای رسیدن به تعداد بالایی فالوور اینستاگرام بدون خرید فالوور ذکر شده است:

  1. محتوای مناسب با نام تجاری: اگر برای مدتی در اینستاگرام فعالیت دارید و تعامل مورد نظر خود را با مخاطبان خود ندارید، لازم است تغییرات اساسی ایجاد کنید. به عنوان مثال، لحن یا موضوع محتوایی که ایجاد می‌کنید نیاز به تغییر دارد. برای شروع کار حساب کاربری را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید. شما می‌توانید پس از اعمال تغییرات لازم میزان تعامل هر پست را به‌صورت جداگانه بررسی کنید و ببینید که آیا مردم با محتوای شما ارتباط لازم را برقرار کرده‌اند یا خیر. فراموش نکنید که محتوای شما نشان دهنده اهداف برند شماست. از کپی کردن محتوای صفحات دیگر خودداری کنید و محتوای درجه یک و کاربردی ایجاد کنید.
  2. ثبات در تولید محتوا: از اعمال تغییرات بیش از حد خودداری کنید. بارها برای ما پیش آمده است که از یکنواختی محتوای صفحه اینستاگرام‌مان خسته شویم. این موضوع باعث می‌شود ناخودآگاه به سمت تغییراتی روی بیاوریم که ممکن است در آینده صفحه اینستاگرام ما را دچار چنددستگی کند. به عنوان مثال، اگر صفحه تجاری شما مخصوص یک کافی‌شاپ است و از یک تم رنگی به خصوص استفاده می‌کند، با چند تغییر کلی در جزئیات عکس، فضا را از یکنواختی خارج کنید. پس به هیچ عنوان تم رنگی را به هم نزنید.

آموزش روش های گرفتن فالور اینستا بدون پرداخت هیچ پولی

  1. فعالیت روزانه: فعالیت در اینستاگرام به این معنی نیست که روزانه پست‌ها و استوری‌های متنوع منتشر کنید بلکه لازم است با اکانت‌های مرتبط با کسب و کارتان نیز تعامل داشته باشید. کامنت بگذارید و استوری آنها را لایک کنید. علاوه بر این لازم است حواستان باشد که بیش از حد در اینستاگرام مطلب به اشتراک نگذارید. فعالیت بیش از حد شما باعث می‌شود که اینستاگرام شما را ربات تلقی کند و شما را برای مدتی جریمه کند.
  2. فالو کردن اکانت‌های دیگر: یکی از روش‌های افزایش فالوور در سال‌های گذشته فالوو کردن اکانت‌های دیگر بوده است. با وجود اینکه الگوریتم خاصی برای این استراتژی وجود ندارد اما در حال حاضر انجام این کار باعث جریمه شدن شما و بسته شدن حساب کاربری‌تان می‌شود. علاوه بر این فالوو کردن اکانت‌های دیگر جز فعالیت‌های ضد تبلیغاتی قرار می‌گیرد و نتیجه منفی برای شما دارد.

موارد فوق تنها بخشی از روش‌های کاربردی دریافت فالوور است و تضمین شده شما را به اهدافتان می‌رسانند. اما همانطور که در مطالب بالا مطرح شد، تمامی روش‌های ذکر شده نیازمند صرف زمان هستند و ممکن است شما به عنوان یک تازه کار در عرصه فروش آنلاین چنین زمانی را نداشته باشید. برای دریافت فالوور بالا می‌توانید به شرکت‌های معتبری مراجعه کنید که با فروش فالوور واقعی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف تجاری‌تان برساند. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

خدمات فالو با ما

با وجود اینکه توصیه می‌شود ازطریق روش‌های مختلف به تعداد دلخواه فالوور دست پیدا کنید اما کمبود مهم‌ترین منبع که همان زمان است می‌تواند تأثیر قابل توجهی در پیشرفت کسب و کار شما و در نتیجه دسترسی به اهداف مالی شما بگذارد. علاوه بر این زمانی که شما برای همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام اقدام می‌کنید، تعداد فالوورهای شما می‌تواند در تصمیم این افراد تعیین‌کننده باشد.

خدمات فالو با ما

با خدمات متنوع فالوو با ما حساب کاربری خود را حرفه‌ای کنید و کارتان را با خیال آسوده شروع کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج‌های فالوو با ما، همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه