چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم رایگان

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن کاربران اینستاگرام را به خود درگیر می کند این است که چگونه برخی از کاربران اینستاگرام فالوورهای میلیونی دارند؟ این سوال نیز برای بسیاری از افراد مطرح می ‌شود که چرا پیج آن ها با وجود تمامی تلاش هایی که می کنند باز هم خلوت است و فالوور زیادی به خود جذب نمی کند در صورتی که بسیاری از پیج های تجاری در اینستاگرام دارای فالوورهای میلیونی هستند. ما قصد داریم که در این مقاله به صورت کاملا تخصصی و مفصل به شما آموزش دهیم که چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم. در واقع از دو روش رایگان و پولی می توان فالوور های اینستاگرام را افزایش داد، که روش پولی خود شامل روش افزایش فالوور های واقعی و روش افزایش فالوور های فیک است. ازآنجایی که افزایش فالوور های فیک هیچ سودی به حال کاربران ندارد، ما نیز این روش را به صورت کامل فاکتور گرفته ‌ایم و در مورد افزایش فالوور های واقعی برای شما صحبت کرده ایم. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش فالوور در اینستاگرام تا انتهای این مقاله با تیم محتوایی فالو با ما همراه باشید.

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم رایگان

افزایش فعالیت در اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور افزایش فعالیت در اینستاگرام است. اگر شما در این اپلیکیشن فعالیت نداشته باشید پس طبیعتا فالوورهای زیادی نیز پیدا نخواهید کرد. فعالیت در پیج اینستاگرام به صورت اصولی باید انجام پذیرد و تمامی حرکات و عملکرد های شما باید به صورت کاملا کنترل شده و تخصصی باشد. ما در این قسمت در مورد چگونگی عملکرد و فعالیت در اینستاگرام توضیحات بیشتری را برای شما عرضه می کنیم.

  • پست های جذاب داشته باشید: برای اینکه کاربران اینستاگرام شما را ببینند باید محتواهای جذاب و پست های کاربردی تهیه کنید.عکس ها و پست های شما در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید باید به صورت کاملا با کیفیت باشند و با یکدیگر هارمونی و هماهنگی داشته باشند. بدین صورت که وقتی این یک کاربر از پیج شما بازدید می کند از نظم و جذابیت پیج شما لذت ببرد.
  • در زمان های طلایی پست بگذارید: بهتر است زمانی که همه پیج ها در حال پست گذاشتن هستند شما از گذاشتن پست صرف نظر کنید و در زمانی که کمتر پیج ها پست تبلیغاتی منتشر می کنند پست های پیج خود را منتشر کنید. طی تحقیقات به عمل آمده ثابت شده است که در زمان ۲ بامداد و ۵ بعد از ظهر پست های کمتری در اینستاگرام منتشر می‌شوند. این در صورتی است که بازدید از اینستاگرام در این ساعات بسیار عالی بوده و جزو ساعت های طلایی برای گذاشتن پست در نظر گرفته می ‌شود.
  • رقبای خود را بشناسید: شما در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت باشید قطعا رقبای بسیار زیادی در اینستاگرام خواهید داشت. بنابراین قبل از اینکه شروع به فعالیت کنید حتما به پیج رقبای خود سر بزنید و از نقطه ضعف ها و نقاط قوت آن ها اطلاع پیدا کنید. زمانی که شما از نقطه قوت پیج های رقیب اطلاعات کافی داشته باشید می توانید این نقاط قوت را در پیج خود تقویت کرده و نقطه ضعف ها را نیز در صفحه خود بهبود دهید.
  • کپشن های جذاب داشته باشید: کپشن نویسی در پست های اینستاگرام اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع فالوورهای شما وقتی که کپشن پست شما را باز می کنند انتظار روبرو شدن با یک محتوای بسیار ارزشمند را دارند. اگر خودتان دست به قلم هستید یه کپشن جذاب، چالش بر انگیز، غیر تکراری و دوستانه بنویسید. اما اگر دست به قلم نیستید و توانایی نوشتن یک محتوای با ارزش را ندارید بهتر است از یک محتوا نویس استفاده کنید و کپشن های با ارزشی برای پست های خود آماده کنید. در کپشن نویسی حتما اصول نگارشی را رعایت کنید و سعی کنید با مخاطبین خود راحت باشید. حتما نکات طنز و بذله گویی را در حد تعادل در پست های خود رعایت کنید تا مخاطب با شما احساس صمیمیت کند.
  • تبادل کافی داشته باشید: این نکته را حتما در نظر داشته باشید در صورتی که با مخاطبین و فالوور های خود تبادل نداشته باشید قطعا آن ها را از دست می دهید. سعی کنید حتما کامنت ها را جواب دهید و نسبت به دایرکت خود حساس باشید. وقتی که کاربر ببیند شما برای او ارزش قائل هستید و دایرکت و همچنین کامنت های او را جواب می دهید کمتر تصمیم به ترک پیج شما خواهد گرفت.
  • هشتگ نویسی را فراموش نکنید: هشتگ نویسی و ایجاد یک هشتگ اختصاصی تاثیر بسیار زیادی در پربازدید شدن پیج شما دارد. بنابراین به هیچ عنوان هشتگ نویسی را فراموش نکنید. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که نوشتن هشتگ های زیاد می تواند تاثیر منفی داشته باشد بنابراین در این زمینه حد تعادل را رعایت کنید.
  • همیشه در استوری گذاشتن پیشتاز باشید: اگر می خواهید کاربران و همچنین فالوورهای شما همیشه شما را ببیند و پیج شما را ترک نکنند سعی کنید همیشه استوری خود را آپدیت نگه دارید تا در بالای صفحه اسم و تصویر پیج شما همیشه نمایان باشد. علاوه بر آن زمانی که شما در پیج های مختلف کامنت می گذارید، کاربران با دیدن چراغ استوری روشن پیج شما، ترغیب به بازدید از استوری شما می شوند و همین مسئله می ‌تواند باعث افزایش فالوور در پیج شما شود.

افزایش فعالیت در اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام و دریافت فالوور رایگان

تمامی روش هایی که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم روش های رایگان و فعالیت ‌های بالا در اینستاگرام بوده اند. شما با این فعالیت ها می توانید فالوور های زیادی را به پیج خود جذب کنید. اما در برخی مواقع این روش بسیار طولانی مدت جواب می دهد و شما نیاز به زمان کوتاه تری برای جذب مخاطب دارید. بنابراین می توانید از روش های دیگر از جمله استفاده از ربات اینستاگرام و دریافت فالوور رایگان نیز بهره مند شوید. این روش که در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز جواب داده است باعث می ‌شود تا پیج شما در اینستاگرام بیشتر دیده شود و مخاطبین خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید شما را پیدا کنند. بر همین اساس بهترین روش برای جذب سریع و کوتاه مدت فالوور به پیج تجاری و یا شخصی شما استفاده از ربات اینستاگرام است. اما نکته ای که در این زمینه باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که ربات اینستاگرام را از وب سایت های کاملا معتبر خریداری و یا دانلود نمایید. زیرا ممکن است که این ربات تقلبی باشد و موجب دور ریز هزینه شما و یا افزایش فالوور فیک برای پیج شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی افزایش فالور به صورت رایگان می توانید با کارشناسان ما در فالو با ما در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه