چگونه پیج اصلی امیر تتلو را پیدا کنیم

امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو یکی از خوانندگان جنجالی فارسی زبان چند سال گذشته ایران است. او که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ بدون دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده بود، نخستین آلبوم خود را به منظور کاهش هزینه‌های شخصی از طریق وبلاگ دوست صمیمی‌ خود منتشر کرد. امیر حسین مقصود لو در سال ۲۰۱۲ دومین آلبوم خود را با نام تتلیتی منتشر کرد که این نام خود شروع توجه بیشتر نوجوانان به امیر تتلو شد. تتلو در این سال مکتب شخصی خود را با نام تتلیتی راه اندازی کرد و از سراسر جهان نوجوانان فارسی زبان را جذب موسیقی نه چندان فرهنگی خود کرد. سبک خوانندگی امیر تتلو سبک ریتم اند بولوز یا R&B است که در ایران بیشترین طرفدار را از آن خود کرده است.
این خواننده جنجالی تا قبل از بسته شدن صفحه اینستاگرامش توسط تیم امنیت اخلاقی اینستاگرام چیزی حدود ۴ میلیون فالوور داشت که مسلماً با حذف پیج رسمی‌اش تعداد فراوانی از فالوورهای خود را از دست داده است. پس از مسدود شدن صفحه امیر تتلو کاربران فراوانی نام این فرد را در گوگل و اینستاگراک سرچ کردند تا به صفحه رسمی‌اش دست پیدا کنند. با توجه به شرایطی که تحت تأثیر آن پیج اینستاگرام تتلو مسدود شد، تعداد فراوانی از دوستداران تتلو از او رو برگرداندند و تصور می‌شود این میزان حجم بالای سرچ تتلو به کنجکاوی نوجوانان و جوانان باز می‌گیرد.

تیک آبی اینستاگرام برای تشخیص پیج اصلی تتلو
اینکه چطور تتلو توانسته است با چنین موسقی سطحی به این میزان فالوور دست پیدا کند خود جای تفکر و بحث دارد. اینکه فردی نظیر تتلو بتواند در ماه‌های قرنطینه با اجرای لایوی که در آن زشت‌ترین الفاظ گفته شود و حرکات زننده و شرم آور در معرض دید میلیون‌های فالوور قرار بگیرد. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران تتلو تصور نمی‌کردند روزی دسترسی به هنرمند محبوبشان غیر ممکن شود، امیر تتلو به دنبال تبلیغ کانال یوتیوب خود بود که بتواند درآمدش را افزایش دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل اخلاقی بتواند فعالیت‌های خود را در یک اپلیکیشن ساده‌گیرتر ادامه دهد. با وجود اینکه پیج امیر تتلو بارها بسته شده است و دوباره فعالیت خود را در این فعالیت محبوب از سرگرفته است، سوال اصلی این است که چگونه پیچ اصلی تتلو را پیدا کنیم؟ با فالو با ما همراه باشید و به سوالات خود پاسخ دهید.

تیک آبی اینستاگرام برای تشخیص پیج اصلی تتلو

حساب‌های کاربری افراد مشهور، نامی‌ترین برندهای لباس و پوشاک جهان، سازندگان برتر خودرو، جواهر سازان و بسیار از افرا و سازمان‌های معتبر و قابل اعتماد که فالوورهای زیادی را توانسته‌اند از آن خود کنند به سادگی می‌توانند برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام کنند. حساب‌های کاربری افراد مشهوری که با تازگی در اینستاگرام ساخته‌ شده‌اند نیز لازم است برای دریافت تیک آبی اینستاگرام از طریق کارشناسان اینستا اقدام کنند. با توجه به افزایش حساب‌های کاربری فیک در چند سال گذشته اهمیت تیک آبی بیش از پیش افزایش یافته است. تنها کافی است با سرچ چند تن از بزرگان سینما، موسیقی و تياتر تیک آبی را کنار نام این عزیزان مشاهده کنید.

تیک آبی اینستاگرام برای تشخیص پیج اصلی تتلو
امیر حسین مقصدلو نیز با برخورداری از ۴٬۵ میلیون فالوور توانسته بود تیک آبی را از ان خود کند تا کاربرهای دیگر بتوانند فعالیت‌های او را معتبر شناسایی کنند. با توجه به این موضوع که احتمال دارد تتلو دیگر نتواند در اینستاگرام فعالیت کنید یا در صورت اجازه فعالیت بتواند با محدود کردن رفتار و طرز رفتار با مخطبانش به فعالیت خود ادامه دهد. لازم به ذکر است که فعالان مدنی خاصی به دنبال تفهیم اتهامات اون از طریق مراجع قانونی ترکیه هستند.

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را به اندازه تتلو زیاد کنیم؟

اگر با خودتان فکرده کرده‌اید که امیر تتلو از طریق سرمایه گذاری بر روی یک تیم حرفه‌ای دیجیتال مارتینگ توانسته است فالوورهای فراوانی را جذب پیج رسمی خود کند، صد در صد اشتباه می‌کنید. از میان تکنیک‌هایی که برای رشد کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند، استراتژی‌هایی نظیر تولید محتوای کاربرپسند و آموزنده، طراحی چیدمان پیج اینستاگرام و موراد دیگر، استراتژی‌هایی هستند که در جذب فالوورهای امیر تتلو نقشی نداشته‌اند. پیش از هر کاری لازم است نحوه دستیابی به این تعداد فالوو مورد بررسی قرار بگیرد:

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را به اندازه تتلو زیاد کنیم؟

تعامل با مخطبان هدف: یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌های دریافت مشتری بیشتر افزایش تعامل با مخطابان است. با توجه به اینکه امیر حسین مقصدلو به دلیل خواننده بودن از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و به راحتی در مقابل دوربین ظاهر می‌شود. با وجود اینکه دیجیتال مارکترها به دنبال استخدام افراد متخصص هستند که در زمینه کپی رایت و تولید محتوای تخصصی فعالیت کنند، محتوایی که در پیج‌ اینستاگرام تتلو به صورت روزانه در مقابل چشم فرزندان و عزیزانمان قرار می‌گیرد می‌تواند منجر به استرس و اضطراب شود.
انرژی پیج: با توجه به اینکه تتلو در خارج از ایران زندگی می‌کند و فعالیتش در اینستاگرام موجب ایجا مشکلات خاصی نمی‌شود، او می‌تواند با ترفندهای مختلفپیج خود را شاد و سرزنده نگه دارد. پایکوبی، آواز و ساز زدن بخشی از برنامه های هیجان انگیز تتلو هستند که طرفدار‌های فراوانی درمیان ما دارد.
محتوای جنجالی: بسیاری از صفحات اینستگرام قصد دارند با انجام کارهای غیرعادی و در عین حال زشت کاربران فراوانی را سمت پروفایل خود جذب کنند. بیشترین موفقیت تتلو را میتوان در تولید محتوای غیر کاربردی ولی سرگرم کننده شناسایی کرد. دعوا، صحبت‌های ۱۸+، مصاحبه با افراد غیر تأثیر گذار انبوهی از این دست فعالیت‌ها باعث پیشرفت تتلو شده‌اند.

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را به اندازه تتلو زیاد کنیم؟

استفاده از هشتگ‌های مرتبط: هشتگ هایی که برای مشاهده ویدیوهای تتلو مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار محدود و البته در عین حال کاربردی هستند. شما می‌توانید با سرچ یک هشتگ با مضمون تتلو به آخرین دقایق ضبط صوت و تصویر تتلو دست پیدا کنید.
خرید فالوور آنلاین: اگر تصور می‌کنید که امیر تتلو از طریق فالوورهای غیر واقعی توانسته پیچ خود را گسترش دهد، شما می‌توانید میزان مشارکت فالوورها را با پست‌های مختلف تتلو از طریق لایک، کامنت و بازدید کننده لایو بررسی کرده و تعداد فالوورهای واقعی را حس بزنیم.
اگر شما هم قصد دارید مانند امیر تتلو در اینستاگرام موفق باشید، پیشنهاد می‌کنیم از پیکج‌های متنوع خرید فالوور بازدید کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه موفقیت در اینستاگرام و دریافت فالوور ارزان همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید. مجموعه فالو با ما یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه خدمات اینستاگرام فعالیت می‌کند. این مجموعه با سابقه‌‌ای درخشان آماده فروش فالوور به شما عزیزان است.

 

نوشتن دیدگاه