تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

تجربه افزایش فالوور اینستاگرام به شکل طولانی مدت، یکی از شیرین‌ترین تجربه‌هایی است که می‌توان در این اپلیکیشن کاربردی داشت. اما کوهی از روش‌ها هستند که می‌توانید در این قسمت به کار بگیرید. مهم‌ترین روش، تولید محتوای ارزشمند و هدفمند است. اما اگر تمایل دارید روش‌های موثر دیگر حاصل تجربه فالو با ما را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

۱۰ روش مؤثر حاصل تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

اکسپور اینستاگرام (explore Instagram)

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که این اپلیکیشن قدرتمند ارائه کرده است، اکسپلور (explore Instagram) است. اکسپلور به شما امکان دیده شدن فرای مخاطبان فعلی را می‌دهد. البته ورود به قسمت اکسپلور نیازمند رعایت نکات بسیاری است که اگر یک ادمین مناسب انتخاب کنید، برایتان انجام می‌دهد. به طور کلی پست‌هایی که در قسمت اکسپلور نمایش داده می‌شوند، لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنند. این پست‌ها اگر به خوبی طراحی شده باشند، می‌توانند فالوورهای بیشتری را نیز به همراه داشته باشند. اما این تنها خود پست نیست که در افزایش فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام مهم است.

تعداد پست‌های شما که در اکسپلور نمایش داده می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. مخاطبانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، حوصله زیادی برای اختصاص به شما ندارند. با تکرار به موقع این پست‌ها می‌توانید احتمال افزایش فالوور خود را بالا ببرید. البته هرچه لایک و کامنت بیشتری از مخاطب خود دریافت کنید، پست‌های شما بیشتر به او نمایش داده می‌شود. قسمت اکسپلور که در نوار پایینی برنامه و با نماد ذره بین مشخص شده است، مخصوص پست‌هایی است که هر کاربر تمایل به دیدن آن‌ها دارد. از این رو اگر تمایل به افزایش فالوور اینستاگرام به این روش دارید، باید پست‌هایی مطابق میل کاربران خود تولید کنید. برای خرید فالوور اینستاگرام کافی است وارد صفحه درج شده شوید.

۱۰ روش مؤثر حاصل تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

ربات اینستاگرام

این روزها ربات‌های بسیاری هستند که در اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی با شما همکاری می‌کنند. با این حال استفاده بیش از حد از این روش توصیه نشده است. چرا که سوپر اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود، قابلیت شناخت ربات‌ها را دارد. این ربات‌ها همانند یک کاربر واقعی کاربرانی که شما در صفحه هدف فالوور هستند را فالو می‌کنند. پس از آن شروع به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست‌های وی می‌کنند. این کار کاربر واقعی را ترغیب می‌کند در صفحه شما وارد شده و از پست‌های شما استفاده کند. در صورتی که پست‌ها را مطابق علایق کاربر تهیه کرده باشید، احتمال فالو کردن وی افزایش می‌یابد.

به اشتراک گذاری محتوا

به نظر شما چه زمانی کاربری تصمیم می‌گیرد پست شما را به دوستان خود نشان دهد؟ در یک پاسخ ساده احتمالاً می‌گویید زمانی که پست ما را مناسب دوست خود یا زیبا ببیند! به همین سادگی! سعی کنید پست‌هایی بگذارید که کاربر شما به آن‌ها نیاز دارد و از آن‌ها لذت می‌برد.

هشتک گذاری و دیسکریپشن‌های هدفمند

بسیاری فکر می‌کنند اینستاگرام یک اپلیکیشن تصویر محور است. از این رو توجهی به متن زیر تصاویر ندارند. اما این موضوع از پایه اشتباه است! نه تنها الگوریتم‌های اینستاگرام بلکه کاربران این شبکه اجتماعی نیز توجه به سزایی روی متن زیر تصاویر دارند. به طوری که در بسیاری از موارد این متن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردارند. یکی از مواردی که استفاده از آن در دیسکریپشن از اهمیت بالایی برخوردار است، هشتک‌ها هستند. البته تنها در صورتی که از هشتگ‌های درست استفاده کنید! هشتگ‌ها به دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی می‌شوند. بهتر از هر دو آن‌ها به شکل مناسب و به اندازه استفاده کنید.

۱۰ روش مؤثر حاصل تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

تعامل رمز موفقیت در اینستاگرام

تعامل در لغت به معنی ارتباط دو طرفه است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بزرگ است که تمام دنیا را به یکدیگر متصل کرده است. اما هدف اصلی این اپلیکیشن برقراری ارتباط میان کاربران است. اگر به کاربران دیگر بی‌توجهی کنید، ناظم مدرسه (الگوریتم‌های اینستاگرام) پاسخ دردناکی به شما می‌دهد. اما این تنها به معنی توجه به کاربران خودتان نیست! یکی از مهم ترنی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از تعامل، کامنت‌های ارزشمند گذاشتن زیر پست‌های پر مخاطب است. کامنت‌های خود را طوری بنویسید که مخاطب هدف را کنجکاو کنید. اما به یاد داشته باشید باید به دنبال کاربر هدف خود باشید. پس در مکان‌هایی فعالیت کنید که او فعالیت می‌کند.

جایزه و مسابقه

هیچکس در دنیا نیست که از گرفتن جایزه ناامید، خسته یا دلزده باشد! هیچکس هم از مسابقه بدش نمی‌آید! از این رو مسابقه و جایزه دادن یکی از سنت‌های حسنه‌‌ای است که در اپلیکیشن اینستاگرام نیز رایج شده است. اما اینکه جایزه مسابقه چه چیزی باشد یا مسابقه را چطور برگزار کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحاتی که به تازگی کار خود را شروع کرده‌‌اند، از جایزه‌های با ارزش مالی کم و با تعداد زیاد استفاده کنند. تنها به این شکل است که کاربر به شرکت در آن مسابقه تشویق می‌شود. اما خود مسابقه می‌تواند موارد متنوعی از لایک و کامنت تا فالو را در بر بگیرد.

۱۰ روش مؤثر حاصل تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

یکی از موثرترین روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید فالوورهای زیادی را در مدت زمان کم به دست آورید، تبلیغات است. با این حال تبلیغات کردن نیازمند سرمایه است. اگر پیج تازه‌‌ای دارید و می‌خواهید در مدت زمان کم فالوورهای خود را افزایش دهید، با هزینه کمتری می‌توانید فالوور واقعی و فیک خریداری کنید. با این حال به یاد داشته باشید تا زمانی که یاد نگرفته‌‌اید چطور با اپلیکیشن اینستاگرام و مخاطبان آن رفتار کنید، نباید به سراغ تبلیغات بروید. تبلیغات اگر پشتوانه نداشته باشند، تنها کاربر را به دیدن یک یا دو پست دعوت می‌کنند. اما اگر تعداد مناسبی پست داشته باشید که محتوای ارزشمند در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، زمان شروع تبلیغات است.

خرید فالوور اینستاگرام فالوو باما

یکی از روش‌های موثر افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است. اما هنگام خرید فالوور باید به کوهی از نکات ریز و درشت که همه و همه موثر هستند توجه کافی داشته باشید. در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره می‌کنیم:

  • واقعی یا فیک بودن فالوور

  • ظرفیت صفحه شما

  • مکان خرید

  • قیمت

  • برند فالوورها!

  • تعداد فالوورهای فیک و واقعی صفحه شما

  • و…

۱۰ روش مؤثر حاصل تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

این‌ها تنها تعدادی از نکاتی بود که هنگام خرید فالوور باید به آن‌ها توجه کنید. اما اگر به دنبال دریافت نکات بیشتر و افزایش فالوور اینستاگرام هستید، کافی است با کارشناسان فالو با ما تماس برقرار کنید. فالو با ما یکی از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است که این خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

فالو با ما سالهاست که در این حوزه فعالیت می‌کند. بنابراین خرید فالوور از این سایت به عنوان یک سایت برند، می‌تواند خیال شما را از واقعی بودن خرید (چه فالوور فیک و چه فالوور واقعی) راحت کند. برای سفارش فالوور از این برند کافی است سری به صفحه خرید فالوور فالو با ما بزنید.

 

نوشتن دیدگاه