چگونه فالوور فیک بزنیم

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در کشور ایران و تمامی نقاط جهان شناخته می‌شود و افراد مختلفی به سمت استفاده از آن روی آورده اند. با توجه به این مورد افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند سعی دارند با افزایش تعداد فالوورهای خود افراد بیشتری را به خود جذب نمایند و در اکثر پیج های کاری این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. فالوور اینستاگرام در دو دسته فالوور فیک و فالوور واقعی دسته بندی می شود که در این مقاله قصد داریم به روش به دست آوردن فالوور بپردازیم.

راه های بدست آوردن فالوور فیک

برای به دست آوردن فالوور فیک می توانید از طریق چند روش اقدام نمایید:

  1.  استفاده از سایت های اینترنتی

برای به دست آوردن فالوور فیک می توانید از سایت های اینترنتی فعال در این زمینه فالوور فیک بگیرید. امروزه سایت های اینترنتی مختلف به صورت رایگان فالوور فیک در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند تا افراد را به سمت استفاده از سایت اینترنتی شان جذب نمایند و رتبه خود را در گوگل بالاتر ببرند. با یک سرچ ساده می‌توانید ده ها سایت اینترنتی که در زمینه ارائه فالوور فیک به مخاطبان فعالیت می کنند را پیدا کنید و با بهره گیری از آن ها تعداد زیادی فالوور فیک به دست بیاورید.

برای خرید فالوور فیک از طریق سایت های اینترنتی حتماً باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • سایتی که از آن فالوور فیک خریداری می کنید حتما باید دارای پشتیبانی مناسب باشد.
  • در هنگام خرید فالوور فیک حتماً باید حساب شما حساب عمومی باشد.
  • بهتر است برای خرید فالوور فیک زیاده روی نکنید و تنها سعی کنید اندازه تعداد مخاطبانی که در پیج شما وجود دارند، فالوور فیک بخرید و در ادامه تعداد فالوورهای فیک را افزایش دهید.

راه های بدست آوردن فالوور فیک

  1.  استفاده از اپلیکیشن ها

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توانید میزان بسیار زیادی فالوور فیک به دست بیاورید استفاده از اپلیکیشن های فعال در این زمینه است.

با یک سرچ ساده در بازار، گوگل پلی، مایکت و غیره می توانید به اپلیکیشن هایی که فالوور فیک در اختیار شما قرار می دهند دسترسی پیدا نمایید و تعداد زیادی فالوور فیک بگیرید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این روش این است که با استفاده از اپلیکیشن ها کار ساده است و حتی افراد مبتدی می توانند با این اپلیکیشن ها کار کنند.

استفاده از ربات فالوور فیک

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توانید تعداد فالوور های فیک خود را افزایش دهید استفاده از ربات های فعال در این زمینه است که در اپلیکیشن هایی مانند تلگرام می توانید آنها را بیابید.

استفاده از ربات های فالوور فیک تا حدود زیادی منسوخ شده است و به علاوه استفاده از این روش دارای خطرات زیادی است، زیرا در اکثر موارد این ربات ها برای افزایش فالوور شما اطلاعاتی مانند نام حساب کاربری و رمز آن را از شما می گیرند و به همین دلیل افراد مختلف می‌توانند به راحتی به حساب اینستاگرامی شما دسترسی پیدا کرده و آن را پاک کنند و یا تغییرات مختلفی در آن به وجود بیاورند.

استفاده از ربات فالوور فیک

به صورت کلی هر روشی که برای افزایش فالوور فیک مورد استفاده قرار می گیرد به هیچ عنوان نباید به رمز حساب کاربری شما دسترسی پیدا کند زیرا برای حساب کاربری شما مشکلات مختلفی به وجود می آورد.

با وجود اینکه فالوور فیک می تواند تعداد فالوور های شما را در زمانی کوتاه افزایش دهد و اعتباری ظاهری به پیج شما بخشد، این روش در طولانی مدت برای کسب و کار شما بسیار مضر است. فالوور فیک می تواند صداقت شما و اعتبار کسب و کارتان را خدشه دار کند. از این رو پیشنهاد ما این است که به جای رفتن به سراغ فالوور فیک، با کسب مشاوره و راهنمایی از مراکز معتبری همچون فالوو با ما، فالوور های واقعی به دست آورده و کسب و کار خود را رونق بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های افزایش فالوور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه