راه های رفتن پست به اکسپلور

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که در سال های اخیر استفاده از آن به بالاترین میزان خود رسیده است و در برخی از موارد از آن برای کسب و کار استفاده می شود. از آنجایی که بیشتر افراد به دنبال نمایش دادن کسب و کار خود هستند، نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به روش های صددرصد تضمینی برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه رفتن پست به اکسپلور با راهکارهای 100% تضمینی

در این قسمت از مقاله سعی داریم راهکارهای تضمینی برای رفتن پست اینستاگرام را برای شما شرح دهیم:

  • از هشتگ و برچسب موقعیت مکانی استفاده کنید.

در بسیاری از موارد استفاده از هشتگ های مرتبط با پست و برچسب موقعیت مکانی می‌تواند تا حدود زیادی به دیده شدن پیج شما کمک کند. در اینستاگرام به افراد این فرصت داده شده است که با استفاده از هشتگ مخاطبان زیادی را به خود جذب نمایند و طبق مطالعات انجام شده میزان دیده شدن پست هایی که در آنها از هشتگ استفاده شده است در حدود ۱۲ تا۲۰ درصد بیشتر از سایر پست ها است. برای پست هایی که در اینستاگرام قرار داده می‌شوند می توان در حدود سی هشتگ به کار برد اما بهترین میزان هشتگ به کار رفته در پست ها ۱۰ تا ۱۲ عدد است.

  • با دنبال کنندگان ارتباط برقرار کنید.

در بسیاری از موارد افرادی که پیج شما را دنبال می کنند لایک و یا کامنت برای شما می گذارند. یکی از بهترین و تضمینی ترین راهکارهایی که می توان با استفاده از آن به اکسپلور اینستاگرام رفت، این است که به افرادی که زیر پست شما کامنت گذاشته اند پاسخ های مناسبی بدهید و یا کامنت های آنها را لایک کنید تا اینستاگرام متوجه بشود که شما برای دنبال‌کنندگانتان احترام و ارزش قائل هستید. مواردی مانند جواب دادن به کامنت ها و جواب دادن به دایرکت می تواند تا حدود زیادی به دیده شدن پیج شما کمک کند و پست های شما را برای مخاطبان بیشتری نمایش دهد.

  • پست را در زمان مناسب ارسال کنید.

یکی دیگر از مهمترین روش هایی که می توان با آن به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد این است که پست در زمان کاملا مناسب در اختیار افراد مختلف قرار گیرد. برای مثال ساعاتی مانند ساعات اولیه صبح برای قرار دادن پست های اینستاگرامی چندان مناسب نیست زیرا در اکثر موارد مردم در این زمان در محل کارشان هستند و چندان به استفاده از اینستاگرام تمایل و رغبت ندارند. در مقابل ساعاتی مانند ساعات شب و یا غروب برای قرار دادن پست ها کاملا مناسب است، زیرا در این ساعات تعداد مخاطبین بیشتری آنلاین هستند و بلافاصله بعد از قرار دادن پست آن را مشاهده می کنند.

نحوه رفتن پست به اکسپلور با راهکارهای 100% تضمینی

  • تعداد لایک و کامنت های خود را بالاتر ببرید.

برای دیده شدن در قسمت اکسپلور اینستاگرام می توانید با بالاتر بردن تعداد لایک و کامنت های خود به اکسپلور دسترسی پیدا کنید. یکی از روش هایی که برای این منظور می توانید به کار ببرید این است که به افرادی که پست های شما را لایک می کنند و یا برای آنها کامنت می گذارند به قید قرعه هدیه ای بدهید و با استفاده از این روش آنها را برای گذاشتن کامنت و لایک کردن پست هایتان تشویق کنید.

یکی دیگر از روش‌های مهم که برای بالا بردن کامنت و لایک می توانید از آن استفاده کنید این است که پیج خود را در پیج های بزرگ تر تبلیغ کنید تا مخاطبان بیشتری جذب پیج شما بشوند و تعداد لایک و کامنت های شما افزایش پیدا کند.

سلیقه مخاطبان خود را بشناسید

در اکثر موارد پستهایی به قسمت اکسپلور اینستاگرام می روند که مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و افراد بیشتری از آنها استقبال می‌کنند. به همین دلیل اگر اینستاگرام متوجه شود که پست شما مخاطبان زیادی دارد و افراد زیادی را به خود جذب می کند آن را در قسمت اکسپلور قرار می دهد.

سلیقه مخاطبان خود را بشناسید

با توجه به اینکه در اکثر موارد افراد در رده‌های سنی جوانی از اینستاگرام استفاده می کنند بهتر است پست هایی که قرار داده می‌شود جوان پسند باشند تا مخاطبان بیشتری به سمت آنها جذب شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه جذب مخاطب، افزایش فالوور، رفتن پست به اکسپلور و غیره با کارشناسان ما در فالو با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه