چگونه در لایو روبیکا افکت بگذاریم

روبیکا یکی از پیام‌رسان‌های داخلی است که در سال‌های اخیر استفاده از آن رواج زیادی پیدا کرده است. روبیکا قابلیت گذاشتن لایو را دارد و در لایو روبیکا می توانید از افکت های مختلفی استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به گذاشتن افکت لایو در روبیکا اشاره کنیم، به همین دلیل اگر به دنبال استفاده از این پیام رسان داخلی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

اضافه کردن افکت به لایو در روبیکا

در نسخه های جدید روبیکا قابلیت اضافه کردن لایو برای افراد مختلف وجود دارد. اگر از نسخه جدید روبیکا استفاده می‌کنید، قابلیت گذاشتن لایو در آن وجود دارد. از این رو بهتر است روبیکای خود را به روز رسانی کنید. روبیکا در نسخه های به روز خود قابلیت های مختلفی را اضافه کرده است که گذاشتن لایو و استوری از جمله آنهاست. پیام رسان روبیکا قصد دارد مانند اینستاگرام، به اپلیکیشن خود موارد مختلفی را بیفزاید که گذاشتن لایو و استوری از جمله آنهاست و با گذشت زمان و حمایت بیشتر می تواند فعالیت خود را گسترده تر کند.

برای گذاشتن افکت در لایو روبیکا در ابتدا پیام رسان روبیکا را باز کنید و به قسمت روبینو بروید. در قسمت روبینو می‌توانید استوری افراد مختلف را مشاهده کنید. قسمتی که برای قرار دادن استوری در اختیار شما قرار داده شده است را باز کنید. زمانی که این قسمت را باز می‌کنید در ابتدا قابلیت گرفتن عکس و افزودن استوری به صورت نرمال برای شما فراهم شده است، اما شما برای قرار دادن لایو باید گزینه را تغییر داده و آن را روی لایو قرار دهید.

اضافه کردن افکت به لایو در روبیکا

زمانی که گزینه مورد نظر خود را روی لایو قرار دهید و گرفتن ویدیو را شروع کنید از روبیکا پیامی به شما داده می‌شود که آیا می خواهید ویدیوی زنده را شروع کنید؟ اگر می‌خواهید لایو روبیکا را شروع کنید می‌توانید روی گزینه بله کلیک کنید و لایو خود را ضبط کنید. در برخی از موارد دوست ندارید لایو روبیکای شما بدون افکت باشد در این گونه موارد روبیکا برای شما قابلیت گذاشتن افکت را فراهم کرده است. اگر به خوبی به صفحه روبیکای خود نگاه کنید می توانید در سمت چپ بالا سه نقطه مشاهده کنید که با کلیک روی آن منویی برای شما باز می‌شود که قرار دادن افکت روی تصاویر نیز یکی از آنهاست.

زمانی که روی افکت کلیک کنید می توانید افکت های مختلفی که در لایو روبیکا برای شما فراهم شده اند را مشاهده کنید. البته همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد روبیکا هنوز یکی از پیام رسان های جدید است و افکت های زیادی ندارد اما باز هم می‌توانید افکت های مختلف آن را امتحان کنید و بنا بر نظر و سلیقه خود از افکت ها استفاده کنید.

افکت لایو روبیکا روی صورت

در صورتی که قصد دارید از ابتدای قرار دادن لایو افکت روی صورت شما باشد باید در ابتدا زمانی که روبیکا از شما می‌پرسد که آیا می خواهید لایو بگذارید یا خیر روی گزینه خیر کلیک کنید و سه نقطه بالای صفحه را فشار داده و بعد از امتحان کردن افکت های مختلف مجددا روی ضبط کلیک کنید و لایو خود را بگذارید.

به صورت کلی قرار دادن لایو در روبیکا کاری ساده و آسان است. به همین دلیل افراد مختلفی از آن استقبال می‌کنند و با قرار دادن افکت های مختلف روی صورت خود لایو های متفاوتی در روبیکا قرار می دهند. جالب است بدانید اگر افراد مختلفی اقدام به لایو گرفتن در روبیکا نمایند و تعداد آنها دو نفر و یا بیشتر باشد افکت روی صورت تمامی افرادی که در لایو حضور دارند اجرا می‌شود و روبیکا از این نظر هیچگونه محدودیتی ندارد.

افکت لایو روبیکا روی صورت

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام قرار دادن افکت روی صورت در روبیکا باید به آن توجه شود این است که بهتر است بعد از قرار دادن افکت روی صورت بیش از اندازه تکان نخورید و صورت خود را بیش از حد جابجا نکنید. زیرا ممکن است در هنگام گرفتن لایو افکت به هم بخورد و از روی صورت شما کنار برود.

امیدواریم این مقاله به شما در گذاشتن افکت روی لایو در روبیکا کمک کرده باشد و به شما کمک کند که با بهترین روش از این پیام رسان داخلی استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه