چگونه در روبیکا معروف شویم

این روزها با توجه به اینکه پلتفرم اینستاگرام فیلتر شده، تعداد کاربران جدید در پلتفرم روبیکا به صورت چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که ملاحظه کردید در پلتفرم اینستاگرام افراد زیادی از طریق پیج های عمومی خود و تولید محتوای مربوط به موضوعات مختلف اعم از لایف استایل، آموزش آشپزی، دانستنیها، نکات آموزشی و ...، معروف شده بودند و از این طریق به کسب درآمدهای بالایی رسیده بودند اما حالا که دسترسی به این پلتفرم سخت شده است. این افراد می توانند از طریق روبیکا و ساختن پیج برای خود و مربوط به حرفه خود، به کسب درآمد و شهرت برسند. سوال مهم و اساسی این است که چگونه در روبیکا معروف شویم؟

در ادامه این بخش، جواب این سوال را برای شما توضیح می دهیم. اگر شما می خواهید در روبیکا پیج بزنید و از طریق آن تولید محتوا مفید و سرگرم کننده ای برای دیگران داشته باشید، ابتدا باید برای مدیریت و راه اندازی پیج خود برنامه و روتین مشخصی داشته باشید و پس از اینکه پست های مورد نظرتان را در پیج خود آپلود کردید برای بازدید بیشتر و لایک بیشتر باید پست خود را به مخاطبان در روبیکا ارسال کنید و از آن ها بخواهید که پست شما را با دیگران به اشتراک گذارند. این کار باعث می شود تعداد بازدید های پیج شما به مرور افزایش یابد و در نتیجه افراد زیادی پیج شما را دنبال کنند و شما به موفقیت دلخواه خود برسید. البته ناگفته نماند برای شهرت در روبیکا راهکار های دیگری نیز وجود دارد. در ادامه این مقاله با آن ها آشنا می شوید پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آموزش معروف شدن در روبیکا

همانطور که گفتیم برای معروف شدن در روبیکا راهکار های متعددی وجود دارد. برای معروف شدن در روبیکا شما باید به دنبال موضوعی باشید که بین مردم محبوبیت و جذابیت دارد سپس در رابطه با موضوع انتخابی خود تولید محتوا انجام دهید و در پیج روبیکا آن را در قالب پست یا استوری با دیگران به اشتراک بگذارید. موضوع انتخابی شما باید جنبه سرگرمی یا آموزشی داشته باشد تا مخاطب به آن جذب شود. به عنوان مثال ساخت کلیپ های طنز، آموزش مباحث ترند شده، آموزش و ترفندهای آشپزی و... موضوعات قابل توجهی برای مخاطبان است. علاوه بر این شما می توانید با پیج های دیگر که در حیطه فعالیت شما، در روبیکا فعالیت می کنند، تبادل انجام دهید و پیج همدیگر را از این طریق در قالب استوری یا پست تبلیغ کنید.

آموزش معروف شدن در روبیکا

تبلیغات پیج توسط افراد مشهور و محبوب تر با دنبال کننده های بیشتر، می تواند پیج شما را از لحاظ تعداد دنبال کنندگان و بازدید ها، ارتقا دهد. البته ناگفته نماند که استفاده از هشتگ های ترندشده و مربوط به محتوا پیجتان در زیر پست های پیجتان، تاثیر بسزایی در تعداد بازدیدها و لایک پست شما دارد. برای معروف شدن در روبیکا شما می توانید در پیج خود چالش های مختلف و براساس چارچوب روبیکا را انجام دهید. از دیگران بخواهید در چالش شما شرکت کنند و پیج شما را روی پست مربوط به چالش تگ کنند. این ترفند باعث می شود افراد بیشتری با شما آشنا شوند و از شما حمایت کنند. این چالش ها می تواند براساس اتفاقات روز باشد یا می تواند جنبه خنده دار و سرگرمی داشته باشد که انتخاب آن به موضوع پیج شما و سلیقه مخاطبان شما بستگی دارد. در کل اگر این ترفندها و روش ها را انجام دهید و صبر و حوصله داشته باشید و ادامه دهید، می توانید در روبیکا به عنوان یک هنرمند یا بلاگر معروف شوید و از طریق این شهرت کسب درآمد کنید.

خرید فالوور و لایک در روبیکا

اگر شما در پلتفرم روبیکا پیج عمومی دارید و می خواهید برای جذب مخاطبان اقدام به خرید لایک و فالووردر روبیکا کنید، لازم است این کار را به دست افراد کاربلد بسپارید. چرا که اگر این کار را خودتان و از طریق اپلیکیشن های مختلف انجام دهید، برای پیج شما بسیار خطرناک است و احتمال دارد پیجتان بلاک یا بسته شود. بنابراین همانطور که گفتیم این کار باید به دست افراد حرفه ای انجام شود زیرا این افراد خرید لایک یا فالور را از طریق اکانت های واقعی برای پیج شما انجام می دهند و این باعث ارتقا پیج شما می شود.

خرید فالوور و لایک در روبیکا

ناگفته نماند که خرید فالوور و لایک هزینه مختص به خود را دارد که بر اساس تعداد انتخابی شما از لایک و فالوور، تعیین می شود. شما می توانید برای خرید فالوور و لایک روبیکا به سایت فالو با ما اعتماد کنید و انجام این کار را به تیم کاربلد و مجرب سایت ما بسپارید و از نتیجه مطلوب آن، بهره مند شوید.

 

نوشتن دیدگاه