چگونه تعداد هشتگ های توییتر را ببینیم

توییتر یکی از اپلیکیشن هایی است که هشتگ ها در آن ها از اهیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل لازم است که نکات بسیاری را درباره هشتگ های توییتر بدانیم. معمولا از هشتگ های تویتتری برای کمپین ها، اعتراضات، حرکت های دسته جمعی و .. استفاد می شود.

عوامل بسیاری بر ترند شدن هشتگ های توییتری اثر می گذارند که از مهم ترین آن ها می توان به تعداد دفعات تکرار هشتگ، و تعداد کاربرانی که از این هشتگ ها در توییت های خود استفاده می کنند، اشاره کرد. این دو موضوع باعث می شود که  تعداد هشتگ ها به سرعت افزایش یابد. هشتگ زدن در توییتر باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی به موضوعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. برای پیدا کردن هشتگ ها در توییتر می توانید موضوع مورد نظر خود را با یک هشتگ در کنار آن سرچ کنید. علامت هشتگ " #" قبل از کلید واژه مورد نظر سرچ می شود. البته اخیرا توییتر این قابلیت را دارد که می توان کلمات ترند را بدون قرار دادن هشتگ در کنار آن ها سرچ کرد. از عوامل دیگری که روی تعداد هشتگ های بکار برده شده در توییتر تاثیر دارند، اینگیجمنت یا مقدار تعامل یک توییت است. تعداد لایک ها و ریتوییت کردن، در داغ شدن هشتگ ها بسیار موثر هستند.

دیدن تعداد هشتگ ها در توییتر

برای بررسی تعداد هشتگ های در حال ترند می توان توییت افراد مشهور مانند سلبریتی ها، دولت مردان، فعالان اجتماعی و سیاسی را بررسی کرد. معمولا افراد سرشناس اولین کسانی هستند که از هشتگ های توییتر استفاده می کنند. در صفحه home مربوط به اکانت توییتری خود می توانید منبعی از ترند ها و هشتگ های روز را مشاهده کنید. با استفاده از برخی سایت ها و برنامه های کمکی می توانید اطلاعات جامع تری درباره هشتگ های توییتری به دست آورید. به طور مثال ابزار Hashtagify می تواند اطلاعات زیر را به شما بدهد:

  • هشتگ مورد نظر تا چه اندازه محبوب بوده است و چه مقدار از آن استفاده شده است.
  • هشتگ های مرتبط انگلیسی و فارسی
  • چه میزان از هشتگ در بخش ترند استفاده شده است.
  • کدام کشور ها بیشترین میزان استفاده از هشتگ را داشته اند.
  • کدام توییت ها از نظر رتبه بهتر هستند.
  • کدام حساب های کاربردی بیشترین میزان هشتگ را داشته اند.

دیدن تعداد هشتگ ها در توییتر

با توجه به این موارد می توان به راحتی لیستی از هشتگ های ترند و معروف روز دنیا را در اختیار داشت. استفاده از هشتگ های ترند در برنامه هایی مانند توییتر، اینستاگرام و ... باعث می شود که پست، توییت و یا فعالیت شما راحت تر دیده شود و امتیاز بالایی نیز داشته باشد.

چگونه ترند های جهانی توییتر را ببینیم

اگر به دنبال یافتن پاسخ به این سوال هستید که چگونه می توان ترند های جهانی توییتر را ببینید و بدانید که چه میزان از آن ها استفاده شده است، باید بدانید که توییتر به نسبت سایر اپلیکیشن های اجتماعی در صدر قرار دارد و روش های متفاوتی برای یافتن ترند های جهانی در آن  وجود دارد. به طور کلی اخبار، مطالب طنز، سرگرمی و ... در این برنامه توییت می شود. اگر به دنبال پیدا کردن ترند های توییتری هستید باید هشتگ های توییتری را بشناسید.

فعالان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ..  از توییتر برای بیان ایده ها و نظرات خود استفاده می کنند و همین امر باعث شده است که توییتر یک رسانه معتبر محسوب شود. اولین خبر های روز دنیا را می توان در توییتر دنبال کرد. از بهترین روش های ترندینگ در توییتر استفاده از هشتگ است. استفاده از هشتگ برای ترند شدن، اصول و قواعد خاصی دارد. با دنبال کردن ترند های توییتری می توان به کسب و کار ها رونق بخشید و خدمات را آپدیت کرد و حتی باعث جلب مشتری شد.

چگونه ترند های جهانی توییتر را ببینیم

برای دیدن ترندهای جهانی توییتر می توانید به آدرس tweetdeck.twitter مراجعه نمایید. در سمت چپ، صفحه ای که برای شما باز می شود عبارت add column را انتخاب کنید. صفحه جدیدی که برای شما باز می شود، دارای چندین گزینه است که شما از بین آن ها باید عبارت trends را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه صفحه ای با عنوان trending باز می شود که در آن معروف ترین و پر تکرارترین هشتگ های توییتری وجود دارد. برای دیدن هشتگ هایی که تمام جهان از آن استفاده می کنند گزینه worldwide را انتخاب کنید. لیستی که در مقابل شما قرار دارد از ترند ترین هشتگ های تویتتری است.

 

نوشتن دیدگاه