بهترین کامنت برای جذب فالوور

یکی از پر دغدغه ترین مسائل و چالش های سر راه ادمین هر پیج افزایش فالوور است. امروزه با زیاد شدن پیج ها در زمینه های کاری مختلف، کاربران هر پیجی را برای دریافت خدمات انتخاب نمی کنند. هر کاربر فقط به سراغ پیج و صفحه ای می رود که بهترین محتوا را از آن جا دریافت کند. جالب است بدانید که کامنت ها و نظراتی که در صفحه اینستاگرامی، شما درج می کنید نوعی محتوا به شمار می آیند. درج کامنت های مفید و مناسب به افزایش فالوورهای واقعی و هدف کمک خواهد کرد. با فالو با ما باشید تا اطلاعاتی در زمینه کامنت گذاشتن در اینستاگرام به شما بدهد.

بهترین کامنت برای جذب فالوور

کامنت مرتبط به موضوع

زمانی که پستی توسط ادمین منتشر می شود، این پست در معرض دید بسیاری از کاربران و فالوورها قرار می گیرد. بخشی از فالوورها ممکن است تصمیم بگیرند کامنت بگذارند. هر کامنت فرصتی برای تبدیل کردن آن ها به فالوور وفادار است. اگر یاد بگیرید پاسخ هر کامنت را متناسب با موضوع محتوای درج شده بدهید، طولی نخواهد کشید که فالوورهای وفادار بسیاری پیدا می کنید که به هیچ وجه دوست ندارند پیج شما را حتی لحظه ای ترک کنند. اگر کاربر و فالووری اقدام به درج کامنت کرد، با توجه به موضوع و خواسته ای که دارد پاسخ او را بدهید. یکی از بهترین روش های تضمینی در جهت تبدیل کردن فالوورهای عادی به فالوورهای وفادار نیز همین است. با طرح پاسخ صحیح و متناسب با سوال و نیاز فالوور، اهمیتی که فالوور ها برای شما دارند را به آن ها نشان می دهید. اعتماد فالوور برای ادمین و صاحب صفحه اینستاگرام، مهم ترین اصل است. اگر فالووری اعتماد کافی به پیجی داشته باشد، جدا از خرید و حمایت های دیگر، دوستان و اطرافیان خود را هم به آن جا دعوت میکند که این روشی فوق العاده برای افزایش تعداد فالوورها و جذب فالوورهای جدید است.

کامنت مرتبط به موضوع

کامنت جذاب برای گروه هدف

به کامنت هایی که زیر هر پست درج می کنید دقت کنید. هر کدام از این کامنت ها می تواند مخاطب هدف تان را ترغیب کند تا به صفحه اینستاگرامی شما بیاید و نگاهی به آن بیندازد. کامنت هایی که حاوی الفاظ رکیک یا تبلیغات هستند را به طور کامل حذف کنید و فقط کامنت های کاربردی را باقی بگذارید. پاسخ این کامنت ها را به شیوه ای درست و اصولی بدهید و نیاز مخاطب را در همان کامنت رفع نمایید. مخاطب جدیدی که کامنت های پست شما را مشاهده می کند، با عملکردی که در قبل ذکر کردیم به این نتیجه می رسد که به فالوورهایتان اهمیت زیادی می دهید و پاسخ هر یک را به شیوه ای درست می دهید، به همین جهت ترغیب می شود تا عضو پیج شما شود و در ردیف کاربران و دنبال کنندگان شما قرار بگیرد. نوع مکالمه، انواع کلمات و لحن دوستانه یا رسمی همگی اهمیت دارند. شما باید به این که فالوورهایتان به چه نوع ارتباطی با شما علاقه مند هستند دقت کنید و به همان شیوه در بخش کامنت ها با آن ها در ارتباط باشید. مثلا اگر فالوورهایتان بیشتر از لحن دوستانه به لحن ادبی و رسمی علاقه مند هستند، حتما از کلمات ادبی و رسمی استفاده کنید و کمال ادب را در ارتباط تان حفظ کنید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که حتی کامنت های به ظاهر تخریب کننده می توانند به نوعی کامنت جذابی برای گروه های هدف شما باشند. مثلا برخی فالوورها به منظور تخریب برند و محصولات تان از عیوب آن ها در کامنت شان ذکر می کنند. در اینجا نیاز به حذف کامنت نیست، به راحتی می توانید از این کامنت ها به نفع خود استفاده کنید. کافیست تا به ابهاماتی که فکر می کنید این کامنت برای دیگران به وجود می آورد را پاسخ دهید تا دیگر کاربران متوجه شوند که نکته ذکر شده توسط کاربر مورد نظر مسئله ای درست نیست و فقط یک ابهام و شبهه در مورد برند و محصولات شماست.

کامنت جذاب برای گروه هدف

کامنت call to action

به انواع کامنت هایی که به منظور دعوت کاربر و فالوور به انجام کاری درج می شوند کامنت call to action گفته می شود. در این نوع کامنت کاربر را دعوت به انجام کاری خاص می کنید. برای این که کاربر و فالوور به حرف شما گوش کند در ابتدا باید اعتماد سازی کرده باشید. اگر اعتماد کاربر را جلب کنید در پاسخ به هر کاری که به او بگویید، نه نخواهید شنید. اگر می خواهید کامنت call to action مناسبی درج کنید، حتما مزیتی که قرار است کاربر با انجام کاری که از او می خواهید به دست آورد را ذکر کنید. خواسته بسیاری از ادمین ها و صاحب صفحه های اینستاگرامی، درج کامنت و لایک است. عده زیادی از ادمین ها بدون اعتماد سازی و حتی بدون ذکر اینکه این کار چه مزیتی برای کاربر دارد، کاربران را به واسطه کامنت call to action دعوت به لایک کردن یا کامنت گذاشتن می کنند. در بسیاری از مواقع تلاش این افراد بی نتیجه بوده و فالوورها به درخواست شان توجه خاصی نخواهند کرد. پس اعتماد سازی و ذکر مزیت انجام کار را فراموش نکنید. اگر می خواهید بیشترین نتیجه را از کامنت call to action بگیرید، چندین درخواست را به طور همزمان مطرح نکنید. هر درخواست را در یک پست یا یک کامنت مطرح نمایید. این گونه کاربر احساس راحتی بیشتری خواهد داشت و در برابر خواسته هایی که از او دارید به دلیل راحتی انجام مقاومتی نخواهد کرد. کامنت ها در جذب فالوور و دنبال کننده بسیار مفید و تاثیرگذار هستند مشروط بر اینکه به شیوه ای درستی و اصولی از آن ها استفاده شود. اگر از بخش کامنت ها به درستی استفاده کنید حتی با وجود فالوورهای کم، می توانید فالوورهای هدف زیادی به دست آورد. در نظر داشته باشید اگر صاحب فروشگاه هستید تعداد فالوور معمولی نباید برای شما مهم باشد، مهم فالوورهای هدف است که تعدادشان بیشتر و بیشتر شود. کامنت ها یکی از بهترین راه ها برای افزایش و جذب فالوورهای هدف هستند چرا که فالوورها را با نوع خدمات و محصولات تان آشنا می سازند و در مورد شما و کسب و کاری که دارید توضیحاتی ارائه می دهند. از کامنت ها که ابزاری رایگان در جهت جذب فالوور هستند به سادگی نگذرید و از آن ها به واسطه ترفندهایی که ذکر کردیم برای جذب فالوور استفاده کنید. شما می توانید برای جذب فالوور و نکات مهم اینستاگرام به وب سایت فالو با ما همراه باشید. مشاوران فالو با ما به شما در زمینه کامنت گذاشتن برای جذب فالوور کمک می کنند. پس با کارشناسان فالو با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه