فالوور واقعی روبیکا

تنها عدد فالورهایی که بالای صفحه روبینوی شما نمایش داده می‌شود اهمین ندارد! الگوریتم‌های روبیکا طوری طراحی شده‌اند که تعداد ویو و… در آن‌ها اهمیت داشته باشد. از سوی دیگر اگر به دنبال فروش بیشتر هستید، فالوور واقعی روبیکا چاره کار شماست. اما این فالوورها از کجا دریافت کنیم؟ چه روش‌هایی برای افزایش فالوور در روبیکا وجود دارد؟ کدام پلتفرم خرید ممبر واقعی روبیکا مورداعتمادتر است؟ همه این سوال‌ها را در ادامه این مقاله پاسخ می‌دهیم. با ما همراه بمانید.

خرید ممبر واقعی روبیکا

اینستاگرام سهم بزرگی از درآمدهای اینترنتی ایرانیان را به خود اختصاص داده بود. اما با توجه به معایبی که این پلتفرم دارد، استفاده از یک شبکه اجتماعی کاملاً ایرانی به یک ضرورت تبدیل شده است. این روزها با فیلتر شدن اینستاگرام، اپلیکیشن‌هایی همانند روبیکا شاهد ورود بیش از ۹ ملیون کاربر واقعی و فعال بوده‌اند. 

۹ میلیون کاربر فعال به منزله ۹ خانواده است که تا به امروز از محصولات شما اطلاعی نداشته‌اند. این بازار بزرگ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسب و کارهایی است که شاهد زیان بسیاری با فیلترشدن اینستاگرام بوده‌اند. اما این کسب و کارها چگونه می‌توانند بیشترین میزان سوددهی را داشته باشند؟

دریافت ممبر واقعی روبیکا از دو روش کلی امکان پذیر است. یکی تولید محتوای شایسته و صبر بسیار زیاد تا انتشار کانال شماست. این روش مستلزم صرف زمان زیاد و ریسک پذیری بالا است. از سوی دیگر نیاز به سرمایه خاصی ندارد. کافی است کمی زمان داشته باشید تا هر روز صفحه را به روز نگه دارید و محتوای خوبی تولید کنید.

خرید ممبر واقعی روبیکا

روش دوم استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی است. تبلیغات برای هر کسب و کاری این روزها ضروری است. حتی اگر برندی به بزرگی آدیداس هم باشید، بازهم نیاز به تبلیغات مناسب دارید. اما این تبلیغات روش‌های مختلفی دارد که گاهی ممکن است آنطور که باید و شاید جواب ندهند.

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات کسب و کارهای مبتنی بر روبیکا، استفاده از پلتفرم‌های خرید ممبر است. شاید تصور کنید این شبکه‌ها تنها تعدادی ممبر واقعی به کانال شما اضافه می‌کنند. اما باید گفت اینطور نیست! این شبکه‌ها از روش‌های مختلفی ممبرها را به کانال‌های شما دعوت می‌کنند. از تبلیغات کلیکی و پاپ اپ‌ها گرفته تا دعوت‌های مستقیم به کسب و کار شما در سایت‌ها و کانال‌های مختلف، همگی از روش‌هایی است که سایت‌های خرید ممبر واقعی استفاده می‌کنند.

البته یک روش دیگر نیز برای افزایش فالور روبیکا وجود دارد که شامل استفاده از ممبر غیر واقعی است. این ممبرها اگرچه عددی که در بالای کانال نمایش داده می‌شود را افزایش می‌دهند، اما تاثیری بر دیگر آمارهای کانال شما ندارند. در بسیاری از موارد حتی ممکن است اعتماد کاربر به کانال شما را از بین ببرند. البته قیمت ممبر فیک به طور معمول کمتر از فالوورهای واقعی است.

با این تفاسیر شما ترجیح می‌دهید از کدام روش استفاده کنید؟ با صبر طولانی مدت کاربران واقعی و حقیقی به دست آورید یا از فالوورهای واقعی روبیکا که به فروش می‌رسند استفاده کنید؟ شاید هم تمایل دارید هزینه کمتری بپردازید اما ممبر فیک به کانال خود اضافه کنید.

با این حال به یاد داشته باشید خرید ممبر نکته‌ای نیست که محور کسب و کار شما باشد. بلکه نگه داشتن و ثابت داشتن کاربران است. اگر ممبرهایی که خریداری کرده‌اید پس از مدتی از کانال خارج شوند، برای شما هیچ نتیجه و بازدهی مالی نخواهند داشت. در ادامه به روش‌هایی اشاره می‌کنیم که می‌توانید ممبرهای خود را در کانال نگه دارید.

افزایش فالوور واقعی روبیکا

افزایش فالوور واقعی روبیکا

اولین روش تولید محتوای مناسب است. به طور معمول زمانی که ممبر خریداری می‌کنید، کاربر به چند پست بالاتر نگاهی می‌اندازد. تنها اگر از محتوای آن‌ها لذت برد، در کانال شما باقی می‌ماند. البته در صورتی که ممبر واقعی روبیکا خریداری کرده باشید!

ظاهر صفحه شما از اهمیت بالایی برخوردار است. در هر کسب و کاری رنگ‌هایی هستند که کاربران را به خود جلب می‌کنند. برای مثال اگر کسب و کار شما در حوزه تولید اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کند، باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که کاربر به شما اعتماد کند. در طراحی ظاهر صفحه نیز دقت داشته باشید. چون اولین چیزی که کاربر مشاهده می‌کند، ظاهر صفحه شماست.

تمام سایت‌های آموزشی روبیکا و اینستاگرام به شما گفته‌اند که تصویر پروفایل و نام کاربری از اهمیت ویژه‌ای در این بخش برخوردار است. بنابراین ما دیگر تکرار نمی‌کنیم!

اما مهم‌ترین نکته‌ای که برای نگه داشتن کاربرانی که خریداری کرده‌اید باید به یاد داشته باشید، استفاده از یک فروشنده امن است. به طور معمول سایت‌ها کمتر سر شما کلاه می‌گذارند! از این رو خرید ممبر واقعی روبیکا از سایت‌هایی همچون فالو با ما که اعتبار بالایی دارند، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن فالوورهای واقعی روبیکای خود را از فالو با ما خریداری کنید. کافی است کمی در سایت گشت بزنید.

نوشتن دیدگاه