چگونه در روبیکا فالوور جمع کنیم

جذب کردن فالوور در پیام رسان روبیکا مانند سایر شبکه های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد به خصوص کسب و کار ها سعی می کنند در روبیکا فالوور جمع کنند. امروزه برای جذب فالوور در روبیکا می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که با استفاده از این روش ها فالوور های حقیقی و یا فالوور فیک به پیج شما جذب میشود.  در این مقاله داریم به برخی از روش هایی که با استفاده از آنها می توان در پیام رسان روبیکا فالوور جمع کرد، بپردازیم و شما را بیشتر با این مبحث آشنا کنیم. با فالو با ما همراه باشید.

 

راه های جمع کردن فالوور در روبیکا

برخی از راه های جمع کردن فالوور در روبیکا موارد زیر هستند:

استفاده از تبلیغات برای افزایش فالوور در روبیکا

یکی از مهمترین راه هایی که برای جمع کردن فالوور در روبیکا میتوان از آن استفاده کرد این است که پیج های بزرگ که دارای تعداد فالوور های زیادی هستند را پیدا کنید و با درخواست از آنها پیج خود را در پیج های بزرگ تبلیغ کنید. صفحاتی که دارای تعداد فالوور زیادی در پیام رسان روبیکا هستند، برای تبلیغات از شما هزینه دریافت می‌کنند و این هزینه به موارد مختلف مانند تعداد فالوورهای پیج بستگی دارد. در صورتی که می خواهید تبلیغات شما جوابگویی بهتری داشته باشد، بهتر است از صفحاتی که برای تبلیغ استفاده کنید که با صفحه شما در پیام رسان روبیکا همخوانی داشته باشد.

برای مثال اگر شما لباس سیسمونی و لباس کودک می فروشید، صفحاتی که با خانم های باردار در ارتباط است و به آنها اطلاعاتی در مورد بارداری و زایمان می دهد گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شماست.

راه های جمع کردن فالوور در روبیکا

استفاده از اپلیکیشن

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توان تعداد فالوورها را بالاتر برد استفاده از اپلیکیشن هایی است که در این زمینه طراحی و تولید شده اند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از اپلیکیشن نسبت به استفاده از تبلیغات این است که استفاده از اپلیکیشن هیچگونه هزینه جانبی برای شما در بر ندارد و تعداد فالوور هایی که با استفاده از اپلیکیشن ها دریافت می کنید، نسبت به تعداد فالوور های تبلیغات بسیار بالاتر است. اپلیکیشن ضیا پلاس یکی از اپلیکیشن‌های است که برای دریافت فالوور رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است‌. در این اپلیکیشن با وارد کردن نام کاربری در صفحه روبیکا می توانید روزانه دو هزار فالوور دریافت کنید.

تنها مشکلی که در اپلیکیشن ضیا پلاس با آن روبرو هستید این است که در این اپلیکیشن فالوورها فیک هستند و فالوور واقعی در اختیار شما قرار داده نمی شود. با توجه به این مورد به شما توصیه می‌شود که در گرفتن فالوور از اپلیکیشن زیاده روی نکنید، زیرا ممکن است استفاده از این روش نه تنها نتیجه مثبتی نداشته باشد بلکه باعث بی اعتمادی افراد به دلیل پایین بودن تعداد لایک و کامنت های شما باشد.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش فالوور در روبیکا

استفاده از سایت های اینترنتی

امروزه سایت های اینترنتی مختلف در زمینه ارائه خدمات مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. یکی از مهمترین خدمات این سایت ها دادن فالوور فیک و فالوور حقیقی به پیج های روبیکاست. در سایت های اینترنتی در اکثر موارد فالوور فیک به صورت رایگان در اختیار پیج روبیکا قرار داده می‌شود و برای گرفتن فالوور حقیقی هزینه کمی برای ارائه فالوور دریافت می شود. به صورت کلی باید گفت استفاده از سایت های اینترنتی برای گرفتن فالوور دارای مزایای زیادی است که یکی از مهمترین آنها قیمت پایین فالوور روبیکا در سایت هاست.

یکی دیگر از مزایای گرفتن فالوور روبیکا از سایت های اینترنتی این است که در این سایت می توانید هم فالوور حقیقی و هم فالوور فیک دریافت کنید. در این صورت می توانید تعدادی فالوور حقیقی خریداری کنید و با دریافت فالوور فیک تعداد دنبال کنندگان پیج روبیکای خود را افزایش دهید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش فالوور در روبیکا

اگر شما در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پیج پربازدیدی دارید، میتوانید در پیج خود پیج روبیکا را تبلیغ کنید تا میزان بازدید کنندگان آن افزایش پیدا کند. شبکه های اجتماعی مانند تلگرام اینستاگرام و غیره بستر مناسبی برای تبلیغات را در اختیار افراد قرار داده اند، اما از آنجایی که بهتر است برای هر شبکه اجتماعی در خود آن شبکه اجتماعی اقدام به تبلیغات کنید، به شما توصیه می‌شود تنها اگر پیج تلگرام و یا اینستاگرام شما بازدید زیادی دارد اقدام به تبلیغات کنید و تبلیغات را به سایر پیج ها نسپارید.

نوشتن دیدگاه