راه های جذب فالوور در اینستاگرام

با گسترش امکانات و ویژگی های اپلیکیشن اینستاگرام، افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. امروزه اینستاگرام بر روی تلفن همراه بسیاری از افراد نصب است. اپلیکیشن اینستاگرام با امکان افزایش فالوور، فضایی رقابتی برای افراد و کسب و کارها به وجود آورده است. هر چه تعداد دنبال کنندگان واقعی در اپلیکیشن اینستاگرام بیشتر باشد، آن فرد محبوبیت بیشتری دارد. حال به چه شیوه هایی می توان اقدام به افزایش فالوور کرد؟ در این مطلب همراه باشید تا پاسخ سوال تان را بدهیم.

راه های جذب فالوور اینستاگرام

تبلیغات

تبلیغات جزو ساده ترین و راحت ترین راه های افزایش فالوور واقعی است. به واسطه تبلیغات دیگر نیازی نیست حتی زمان بسیاری برای جذب فالوور بگذارید و در کمترین زمان بیشترین بازخورد را خواهید گرفت. تبلیغات نیاز به صرف وقت ندارد اما نیازمند هزینه است. با هر بار تبلیغ نیاز به پرداخته هزینه هستید. امکان تبلیغات رایگان نیز در برخی موارد وجود دارد که به این کار تبادل می گویند. تبادل به معنی این است که یک پیج، پیجی دیگر را تبلیغ کند و در مقابل، از ادمین آن پیج انتظاری مشابه داشته باشید. برای تبادل پیج اینستاگرامی  شما باید فالوورهای نسبتا زیادی داشته باشد تا پیج های دیگر پیشنهاد تبادل را از سوی شما قبول کنند. دقت کنید که در تبلیغات هزینه بر و تبادل ها باید تبلیغی موثر و کارا داشته باشید. امروزه افراد تبلیغ های بسیاری مشاهده می کنند و اگر تبلیغ شما چیزی برای ارائه کردن نداشته باشد، به راحتی از کنارش می گذرند. تبلیغات در اینستاگرام به صورت عکس یا ویدیو است. قاعدتا ویدیو تاثیرگذاری بیشتری دارد مشروط بر اینکه صدا و تصویر کاملا واضح و رسا باشد و محتوای آن جذاب باشد. اگر قصد تبلیغات به صورت عکس دارید، روی تک تک کلمات و جملاتی که در عکس به کار می برید دقت کنید و در نهایت جلوه های گرافیکی خاصی به آن ببخشید.

تبلیغات

کامنت برای جذب فالوور

یکی دیگر از راه های جذب فالوور در اینستاگرام کامنت گذاری است. با کامنت خوب فالوورهای واقعی به پیج شما جذب می شوند. برای جذب فالوور از طریق کامنت، ابتدا سعی کنید تمام کامنت ها و نظراتی که حاوی توهین یا الفاظ رکیک هستند را پاک کنید. پاسخ کامنت ها را چه خوب و چه منفی بدهید و در نهایت با کامنت call to action افراد را دعوت به فالوو کردن کنید. اکسپلور یکی از ویژگی های بسیار خوب اینستاگرام است. در اکسپلور پست شما می تواند در معرض دید بسیاری از افراد قرار بگیرد. افرادی که کامنت می گذارند صرفا دنبال کننده یا فالوور شما نیستند. با یک پاسخ خوب و مناسب به کامنت افراد سعی کنید آن ها را به فالوور تبدیل کنید. در واقع این پاسخ همان کامنت call to action است که مخاطب را دعوت به انجام کاری می کند. برخی ها کامنت های منفی را از زیر پست پاک می کنند. پاک کردن کامنت های منفی، کار درستی نیست. کامنت های منفی بهترین راه برای از بین بردن سوء تفاهم ها در مورد شما و کسب و کارتان است. اگر کامنتی منفی دیدید، به جای پاک کردن سوء تفاهم موجود، با بهترین پاسخ سوء تفاهم را از بین ببرید. کامنت منفی درج شده ممکن است نظر خیلی از افراد در مورد شما باشد که با این کار سوءتفاهمی که در موردتان داشتند را برطرف خواهید کرد. هم چنین شما باید مراقب کامنت های بیش از حد محبت آمیزتان نیز باشید. برخی فکر می کنند هر چه بیشتر به فالوور محبت کنند و در پیام ها به آن ها مهربانی کنند، تاثیرگذارتر واقع می شوند. در صورتی که این گونه نیست. سعی کنید همه چیز را در تعادل نگه دارید و زیاده روی نکنید. یکی از روش های جذب فالوور در اینستاگرام کامنت گذاشتن زیر پست های مرتبط با موضوع پیج است. با درج کامنت در زیر پست های مختلف و مرتبط، افراد مختلفی را به پیج خود دعوت کنید. برای این کار به دنبال متن و جمله ای تاثیرگذار باشید تا با کمترین تعداد کلمات بیشترین تاثیرگذاری را روی فالوورها داشته باشید. عده زیادی چنین کاری انجام می دهند پس باید در نوشتن متن یا جمله تبلیغاتی دقت کنید تا جذاب و ترغیب کننده باشد. 

کامنت برای جذب فالور

ربات افزایش فالوور

ربات افزایش فالوور یک روش جذب فالوور اپلیکیشن اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام با توجه به الگوریتم های خاص طراحی شده اند. برخی از ربات ها برای فالوو یا آنفالوو کردن و برخی در جهت لایک کردن و ... ایجاد شده اند. هر چند مدت زیادی است که ربات های این چنینی از کار افتاده اند اما ربات های جدیدی روی کار آمده اند که با در اختیار گذاشتن نام پیچ به این ربات ها، فرایند افزایش فالوور آغاز می شود. ربات های افزایش فالوور پیج ها، فالوورهای مختلف و بسیاری را به پیج شما دعوت خواهند کرد و به این شکل به افزایش فالوورهایتان کمک می کنند. روش های بسیار دیگری برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارند. به واسطه روش هایی که ما ذکر کردیم، امکان افزایش فالوور به میزان بسیار زیادی خواهید داشت. کافیست به روشی اصولی و درست از این روش ها استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. مراقب باشید که هر یک از این روش ها هر چند به نفع پیج شما هستند اما اگر درست و اصولی استفاده نشوند به ضررتان هم خواهند بود. شما باید ابتدا به خوبی هر روش را مورد بررسی قرار داده و سپس با اطلاعات کافی نسبت به انجام آن اقدام نمایید. ما در این مطلب سعی کردیم توضیحات لازمه در خصوص روش های ذکر شده را در اختیارتان قرار دهیم تا اطلاعات کافی و نسبی در مورد آنها به دست آورید. اگر هنوز هم روش های جذب فالوور برای شما مشکل است با مشاوران فالو با ما در ارتباط باشید تا از راهنمایی آن ها بهره مند شوید. هم چنین وب سایت فالو با ما مقالات جامعی دارد که به شما برای جذب فالوور کمک می کند. پس با مراجعه به وبسایت فالو با ما هر چیزی که مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام هست از کار با این اپلیکیشن تا جذب فالوور را یاد بگیرید.

نوشتن دیدگاه