افزایش ظرفیت کانال روبیکا از 200 به 1000 نفر

اپلیکیشن روبیکا بسترهای مناسب برای فعالیت‌های اجتماعی فراهم کرده است که ساخت کانال یکی از آنهاست. در برخی از موارد بعد از ساختن کانال و تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی مختلف، افرادی که می‌خواهند عضو کانال شوند با پیغام "بیش از حد مجاز" روبرو می‌شوند و نمی توانند وارد کانال شوند. دلیل موضوع این است که کانال های روبیکا دارای ۲۰۰ نفر ظرفیت هستند و در صورتی که قرار باشد تعدادی بیشتر از این کانال و گروه افزوده شود باید گروه به سوپرگروه تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم به افزایش ظرفیت گروه روبیکا از ۲۰۰ به هزار نفر بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه ظرفیت کانال روبیکا از 200 به 1000 نفر افزایش دهیم؟

اگر به دنبال افزایش ظرفیت کانال روبیکا از ۲۰۰ به هزار نفر هستید، حتما هم اکنون صاحب یک گروه هستید و نحوه تاسیس اپلیکیشن روبیکا را می دانید. برای افزایش ظرفیت کانال روبیکا باید گام‌های زیر را به ترتیب طی کنید:
۱. در مرحله اول وارد اپلیکیشن روبیکا شوید و به قسمت چت ها بروید.
۲. در مرحله بعدی باید وارد کانال خودتان بشوید. برای این منظور باید روی کانال کلیک کنید.
۳. زمانی که وارد کانال شدید، روی قسمت اسم کانال که در بالای کانال قرار گرفته است، بزنید. در این قسمت از موارد مختلف مانند مخاطبان و جزئیات نام آنها و همچنین تنظیمات برای شما نمایش داده می شود.

چگونه ظرفیت کانال روبیکا از 200 به 1000 نفر افزایش دهیم؟

۴. روی سه نقطه که در قسمت بالای گروه سمت چپ قرار دارد بزنید.
۵. با زدن سه نقطه گزینه‌های مختلفی برای شما نمایش داده می شود که تبدیل گروه به سوپرگروه یکی از آنهاست.

تنظیمات گروه در برنامه روبیکا

گروه های اپلیکیشن روبیکا علاوه بر قابلیت افزودن عضو های زیاد و تبدیل شدن به سوپرگروه، تنظیمات دیگری نیز دارند. برای وارد شدن به تنظیمات گروه روبیکا کافی است روی نام گروه بزنید و در آن قسمت روی قسمت چرخ دنده بزنید. تنظیمات گروه روبیکا دارای ۵ قسمت اطلاعات، مدیران، دسترسی اعضای گروه، لیست سیاه و انتقال مالکیت است که به هر یک از آنها جداگانه می پردازیم.
۱. اطلاعات
در قسمت اطلاعات همانطور که از نامش پیداست اطلاعات مختلف مانند زمان تشکیل گروه و سازنده آن عنوان شده است. از این قسمت می توان عکس گروه و همچنین نام آن را تغییر داد.
۲. مدیران
هر گروهی می تواند تعداد زیادی مدیر داشته باشد. مدیران در کنار یکدیگر و با همکاری یکدیگر می‌توانند گروه را به خوبی اداره کنند. قسمت مدیران در تنظیمات گروه اپلیکیشن روبیکا برای همین منظور به وجود آمده است. اگر دوست دارید مدیران گروه خود را ببینید و یا دوست داشته باشید آنها را ازقسمت مدیران حذف کنید و به عنوان یک عضو عادی در گروه شما قرار داشته باشند، می‌توانید این کار را از قسمت مدیران انجام دهید. با مراجعه به این قسمت و زدن سه نقطه کنار اسم هر یک از اعضای گروه می توانید او را از مدیریت برکنار کنید.

تنظیمات گروه در برنامه روبیکا
۳. دسترسی اعضای گروه
در این قسمت می توانید میزان دسترسی اعضای گروه به قابلیت ها و فعالیت های گروه را انتخاب کنید. قسمت دارای چهار گزینه است. ارسال پیام، دیدن لیست اعضا، دیدن لیست مدیران و افزودن عضو. بدیهی است که در اکثر گروه‌های روبیکا قابلیت ارسال پیام به افراد داده میشود. قابلیت افزودن عضو یکی دیگر از قابلیت های مفیدی است که در گروه وجود دارد و با استفاده از آن می توان مخاطبان جدیدی به گروه اضافه کرد.
۴. لیست سیاه
لیست سیاه که با نام بلک لیست نیز شناخته می شود شما اجازه می دهد افرادی که برای شما مزاحمت ایجاد کرده‌اند و یا برای گروه شما مضر بوده اند را دیگر به گروه راه ندهید. افرادی که نام آنها در لیست سیاه قرار گرفته است، دیگر به هیچ عنوان با استفاده از لینک گروه و یا با استفاده از سایر اعضا نمی‌توانند وارد گروه شوند.
۵. انتقال مالکیت
زمانی که شما مالک یک گروه هستید میتوانید مالکیت گروه را به دیگران واگذار کنید. در صورت انتقال مالکیت گروه به فرد دیگر شما تنها یک عضو عادی در گروه هستید و دیگر قابلیت های قبل خود را ندارید. تنها در صورتی که فردی که مالکیت را به انتقال داده اید بخواهد می تواند شما را به عنوان ادمین انتخاب کند، به همین دلیل بهتر است در مورد انتخاب گزینه انتقال مالکیت بیشتر فکر کنید.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان فالو با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه