چگونه کانال خود را در روبیکا تبلیغ کنیم

روبیکا یکی از نرم افزارهای محبوب ایرانی می باشد که میزبان کاربران ایرانی زیادی است، از این رو بستری عالی برای تبلیغات کسب و کارهای داخلی به شمار می رود و می توان با حرکتی هوشمندانه، بیشترین بازدهی را از تبلیغات در این اپلیکیشن دریافت کرد. از طرفی با توجه به هزینه های گزاف اینترنت، روبیکا این قابلیت را به کاربران ایرانی داده است تا بتوانند با کمترین هزینه از این پیامرسان استفاده کنند، به این صورت که با بستن قرارداد با اپراتورهای همراه، اینترنت برای کاربران نیم بها و یا رایگان محسوب می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که روزانه افراد زیادی هستند که به واسطه تبلیغات و راه های دیگر از روبیکا پول در می آورند و درآمدزایی خوبی از آن دارند؛ از این رو این مسئله سبب وجه تمایز این پیامرسان داخلی نسبت به پیامرسانی های داخلی دیگر شده است و ما را به این وا داشته است که امروز در مورد آن با شما صحبت کنیم. قبل از آموزش شیوه تبلیغ در روبیکا بهتر است ابتدا با ساختار آن برای اجرای تبلیغات آشنا شوید.

روبیکا مجهز به صفحه ای به اسم روبینو بوده که طراحی روبینو تا حد زیادی الگو گرفته از اینستاگرام است، به این صورت که شما می توانید برای خود فالوور جذب کنید و پست های مختلفی نیز در آن قرار دهید. بخش بعدی تا حدی مشابه تلگرام بوده و شما می توانید با ساخت کانال یا گروه های مختلف و همچنین قرار دادن پست های مختلف، مانند روبینو برای خود دنبال کننده یا فالوورهایی داشته باشید.
پست های شما در این بخش می تواند اعم از تصویر، ویدئو، نوشته و ... باشد تا سبب جذب افراد مختلف به سمت کسب و کار شما در این نرم افزار شود.

هر چه قدر میزان بازدید و دانلود پست های شما بیشتر باشد، بالطبع روبیکا مانند یوتیوب برای شما هزینه ای به عنوان دستمزد یا درآمد آنلاین در نظر می گیرد.

چند توصیه مهم در تبلیغ کانال روبیکا

چند توصیه مهم در تبلیغ کانال روبیکا

اگر به تبلیغ در کانال های روبیکا علاقه مند هستید، این چند توصیه مهم را فراموش نکنید:

  • فراموش نکنید که سیستم روبیکا به صورت اتوماتیک می تواند آمار و تعداد دانلودها را تشخیص دهید، به همین خاطر از اضافه نمودن فالوورهای فیک و یا هر ترفند غیر حقیقی برای افزایش بازدید خودداری کنید، زیرا میزان درآمد شما تنها به بازدیدها و تعداد دانلودهای واقعی پست های شما بستگی دارد.
  • سعی کنید از همان ابتدا موضوعی واحد را انتخاب کنید و در مسیری مشخص حرکت کنید، تغییر دادن پی در پی موضوع صفحه شما، تنها سبب کاهش مخاطبان شما می شود و از محبوبیت شما می کاهد.
  • فعالیت پیوسته یکی از مهمترین نکاتی بوده که در پیشرفت شما نقش دارد، پس به جای قرار دادن 7 پست در یک روز و غیر فعال شدن در روزهای دیگر سعی کنید در تمامی روزها فعال باشید و حداقل یک پست درج کنید.
  • همانقدر که کم پست گذاشتن برای پیشرفت شما یک مانع است، پست گذاشتن زیاد نیز اصلا توصیه نمی شود.
  • نام کاربری درخور محتوای خود انتخاب کنید.

تمامی این موارد کمک می کنند تا شما صفحه ای جذاب تر برای جذب مخاطب داشته باشید.

راهکار هایی برای تبلیغ کانال روبیکا

راهکار هایی برای تبلیغ کانال روبیکا

حال که وقت آن است که ایده خود را عملی کنید و تبلیغات خود را شروع کنید، این راهکارها می توانند شما را یاری دهند و سرعت پیشرفت شما را افزایش دهند.

  • شما می توانید با قرار دادن محتوای خود در کانال های مختلف و قدیمی روبیکا با صرف هزینه، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید تا میزان بازدید و همچنین دانلود پست های شما افزایش یابد.
    برای این امر کافی است که طبق قوانین این اپلیکیشن رفتار نمایید و کانال هایی را انتخاب کنید که بیشترین آمار مخاطب هدف شما را دارد.
  • سعی کنید محتوای یونیک و خلاق تولید کنید تا کاربران شما را به همدیگر معرفی کنند تا بدون صرف هزینه، بازدید و دانلود شما افزایش یابد.

مسئله جذب دنبال کننده هر چند که مهم است اما مسئله حفظ آنان بسیار بیشتر اهمیت دارد؛ زیرا مخاطبینی که از محتوای شما خوششان می آید می توانند شما را به سایرین معرفی کنند و به صورت خودجوش برای شما تبلیغ انجام دهند، پس با حفظ محتوای باکیفیت به مرور زمان می توانید به درآمدهای عالی در این نرم افزار نیز برسید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر برای اداره روبیکای خود دارید، می توانید با کارشناسان فالوبا ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه