فونت مخفی اینستاگرام

فونت مخفی اینستاگرام از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن است که افراد زیادی با آن آشنایی ندارند. اینستاگرام یک اپ بسیار پر مخاطب و سرگرم کننده است. امروزه بسیاری از افراد روزانه ساعات های طولانی از وقت خود را با اینستاگرام میگذرانند و حتی از ان کسب درامد می کنند. این اپ از گذشته تا به الان تغییرات زیادی داشته و قابلیت های بسیاری به آن اضافه شده است. آشنایی بیشتر و بهتر ویژگی های جدید اینستاگرام دسترسی و قدرت عمل بیشتری را به مخاطب می دهد. استفاده از فونت های مختلف در استوری یا کپشن ها میتواند به جذاب تر شدن صفحات اینستاگرام کمک کند. هدف این مقاله آموزش استفاده از فونت مخفی اینستاگرام است.

نحوه استفاده فونت پاپیروس مخفی در استوری اینستاگرام

پاپیروس یک فونت مخفی اینستاگرام است. اینستاگرام با توجه به سیستم عامل گوشی اندروید و ای یو اس بودن آن فونت های مختلفی در اختیار کاربران خود می گذارد. فونت پاپیروس چون فونتی ساده و شیک است در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این فونت هم برای آیفون وهم برای گوشی های اندروید وجود دارد و قابل استفاده است. کاربران به راحتی و بدون نصب برنامه های تغییر فونت یا دانلود فونت می توانند فونت استوری خود را به پاپیروس تغییر دهند. تنها کافیست برای تغییر فونت از فونت های موجود در خود اپ کمک گرفته شود.

نحوه استفاده فونت پاپیروس مخفی در استوری اینستاگرام

چگونه فونت پاپیروس را در استوری اینستاگرام پیدا کنیم؟

برای فعال کردن پاپیروس که یک فونت مخفی اینستاگرام است باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا به قسمت استوری بروید فیلم یا عکس دلخواه خود را انتخاب کرده و جایگذاری کنید.
  • بعد از جایگذاری عکس و فیلم انتخاب شده در قسمت بالای استوری بر روی گزینه Aa کلیک کنید.
  • تعدادی فونت در پایین صفحه برای شما نمایان میشود ششمین فونت در سمت چپ را انتخاب کنید.
  • با استفاده از این فونت کلمه papyrus را تایپ کنید تا فونت شما به فونت پاپیروس تغییر کند
  • پاپیروس را پاک کرده و متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

با انجام این مراحل هر متنی را که میخواهید با فونت پاپیروس مخفی در اینستاگرام تایپ و شیر کنید.

اهمیت استفاده از فونت ها جدید و فونت مخفی اینستاگرام

بسیاری از افراد با کمک فونت های جدید و فونت مخفی اینستاگرام سعی به جذاب کردن صفحه و استوری های خود می کنند. با تغییر فونت و استفاده از فونت های جدیدی که متداول نیست میتوان تفاوت ایجاد کرد. این ایجاد تفاوت و تازگی موجب جلب توجه و یکی از راه های بالا رفتن تعداد فالور باشد. بالا رفتن تعداد فالوور و افزایش تعداد بازدید کننده پیج میتواند موجب درآمد زایی پیج شود. پس بسیار مهم است که افراد قابلیت های مخفی اینستاگرام را بشناسند و برای جلب توجه در صفحه خود آنها را بکار ببرند. جلب توجه برای پیج های کاری و آنلاین شاپ ها و حتی صفحات پربازدید بسیار نکته تاثیر گذاری است.

نشان دادن خلاقیت با فونت مخفی اینستاگرام

نشان دادن خلاقیت با فونت مخفی اینستاگرام

استفاده از فونت مخفی اینستاگرام یکی از راه های خلاقیت صاحب پیج است. استفاده از موارد که به طور کلی در همه جا استفاده نمی شود باعث خلاق نشان دادن پیج می شود. به طور معمول سلیقه و خلاق بودن ادمین بر ظاهر پیج ار می گذارد و می تواند توجه افراد دیگر را به پیج جلب کند. برای جذاب تر نشان دادن پیج بهتر است صاحبان پیج از کوچکترین جزییات مانند فونت های مخفی و دیگر موارد استفاده کنند.

جدید نشان دادن پیج با فونت مخفی اینستاگرام

پیجی که از فونت مخفی اینستاگرام استفاده میکند معمولا جدید تر بروز تر از سایر پیج ها جلوه میکند. در فضای رقابتی که در اینستاگرام وجود دارد هرچه موارد استفاده شده جدید تر باشند جلب توجه بیشتری می کند. تغییر فونت و استفاده از یک فونت جدید شاید به ظاهر تغییر کوچکی باشد اما بسیار تاثیر گذار است. در صورتی که همه پیج ها از چند فونت تکراری استفاده می کنند میتوان با بکار بردن فونت مخفی یک تفاوت جالب ایجاد کرد. زیرا مهم ترین خواسته صاحبان پیج ها بروز بودن و دیده شدن است.

کلام پایانی

تغییر فونت به فونت مخفی اینستاگرام قابلیتی جذید و متفاوت است که کاربران میتوانند از ان بهره بگیرند. پیج های که به دنبال بازدید بیشتر و تعداد فالوور بالا هستند نباید از کوچکترین جزییات هم چشم پوشی کنند. با بروز کردن اپ و اطلاعات خود درباره امکانات آن می توان همیشه یک قدم از سایر صفحات جلو تر بود. پس دیگر مطالب فالو با ما را نیز از دست ندهید.

نوشتن دیدگاه