علت دیده نشدن فالووینگ در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های اجتماعی محبوب است که کاربران زیادی دارد و توانسته با امکانات به روز در به اشتراک گذاری عکس و فیلم طرفداران زیادی پیدا کند. این برنامه همانند دیگر اپ ها هر چند وقت یکبار به روز رسانی می شود. در این بروز رسانی ها آپشن های جدیدی به برنامه اضافه می شود، اما گاهی با به روزرسانی برخی از برنامه ها ممکن است مشکلاتی رخ دهد. بسیاری از کاربران اینستاگرام پس از به روز کردن این برنامه دچار مشکلاتی شده اند که یکی از آن ها دیده نشدن فالووینگ است. با این مشکل افراد دیگر نمی توانند فالووینگ های خود را مشاهده کنند و با آن ها ارتباطی داشته باشند.
در واقع شما با فالو کردن هر اکانت می توانید پست ها و استوری های آن را دنبال کنید. برای دیدن فالووینگ ها باید وارد بخش پروفابل اینستاگرام خود شوید و از بالای صفحه تب فالووینگ را انتخاب نمایید تا لیست افرادی را که آن ها را دنبال کرده اید ببینید. برخی افراد که در اینستاگرام فعالیت دارند به دلیل مشکلی غیر منطقی نمی توانند تب فالووینگ را رویت کنند از این رو دسترسی به فعالیت سایر دوستان خود نیز ندارند. طبق بررسی هایی که انجام شده سازنده برنامه اینستاگرام برای افزایش حریم خصوصی در نسخه جدید این کار را کرده و نمایش فالووینگ ها را حذف کرده است.

دسترسی به لیست پنهان شده فالووینگ ها در اینستاگرام 

دسترسی به لیست پنهان شده فالووینگ ها در اینستاگرام

در صورتی که بخش فالووینگ های شما پنهان شده باشد برای دسترسی به آن ها می توان روش های زیر را انجام داد، امیدوار هستیم که با یکی از راه های زیر امکان مشاهده فالووینگ برای شما فراهم شود.

  • حذف برنامه جدید اینستاگرام: ابتدا باید مطمئن باشید که برنامه شما به صورت خودکار آپدیت نمی شود، پس از اطمینان از این موضوع می توانید برنامه اینستاگرام خود را حذف کنید و از گوگل نسخه قدیمی این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس بررسی کنید که آیا می توانید لیست فالووینگ و فالوورهای خود را مشاهده کنید یا خیر.
  • چک کردن حساب کاربری: وارد حساب کاربری تان شوید. دقت کنید قبل از ورود به اینستاگرام نام کاربری خود را چک کنید و مطمئن باشید که وارد حساب اینستاگرام خود می شوید. اغلب این مشکل هنگامی رخ می دهد که چند حساب کاربری دارید و پروفایل همه یک عکس است.
  • نبود یک یا چند اکانت: برخی مواقع شما به فالووینگ های خود دسترسی دارید اما یک یا چند اکانت را در لیست خود مشاهده نمی کنید. این مشکل برای افرادی پیش می آید که بیشتر از 200 اکانت فالوور دارند در غیر این صورت لیست فالووینگ ها به ترتیب حروف الفبا هستند. اما در صورتی که فالووینگ های زیادی داشته باشید، برنامه اینستاگرام جدیدترین آن ها را به شما نمایش می دهد؛ از این رو با سرچ کردن پیج مورد نظر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

پنهان کردن فالووینگ ها در اینستاگرام 

  • غیر فعال کردن حساب کاربری: اینستاگرام این قابلیت را دارد که به صورت دائم یا موقت آن را غیر فعال کنید. برخی افراد به هر دلیلی اقدام به غیر فعال کردن پیج خود می کنند از این رو پس از این کار دیگر شما قادر به دیدن نام اکانت آن ها در لیست خود نیستید. پس گاهی پنهان شدن اکانت فالووینگ های شما ممکن است به دلیل حذف اکانت آن ها باشد.
  • حذف اکانت توسط اینستاگرام: این برنامه نیز همانند دیگر اپ ها دارای قوانین خاصی است که در صورت نقض کردن آن ها می تواند اکانت را حذف کند. برخی از پیج ها بدون در نظر گرفتن این قوانین فعالیت می کنند که اینستاگرام در صورت مشاهده نقض قوانین به صورت خودکار اکانت را حذف می کند؛ از این رو اکانت حذف شده دیگر در لیست فاووینگ های شما نیست.
  • مشکلات جزئی: گاهی در برنامه مشکلاتی به وجود می آید که کاملا جزئی هستند و پس از مدت زمان کوتاهی رفع می شوند. یکی از این مشکلات ندیدن فالووینگ است که ممکن است جزئی باشد و با خارج شدن از برنامه و گذشت چند ساعت به طور کامل رفع شود. پس بهتر است قبل از هر اقدامی این کار را انجام دهید و منتظر باشید تا نتیجه کار را ببینید، در صورتی که بعد از چند ساعت مشکل حل نشد، باید بقیه دلایل را بررسی نمایید.
  • تماس با پشتیبانی: اگر تمام راه های بالا بی نتیجه بود و متوجه شدید هیچ کدام از عوامل بالا دلیل دیده نشدن فالووینگ شما نیست، باید آخرین راه را پیش ببرید و با پشتیبانی برنامه اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل خود را به آن ها توضیح دهید. این راه مقداری طولانی است اما مشاورهایی که در پشتیبانی حضور دارند می توانند مشکل برنامه شما را به آسانی برطرف کنند.

پنهان کردن فالووینگ ها در اینستاگرام

پنهان کردن فالووینگ ها در اینستاگرام

رسانه های اجتماعی امروزه بخشی از زندگی اکثر افراد شده اند اما همه تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود ندارند از این رو ترجیح می دهند طی اقداماتی آن ها را پنهان کنند. در این بخش راهی برای پنهان کردن فالوورها و فالووینگ ها به شما معرفی می کنیم. در واقع برخی از افراد ممکن است اطلاعات شخصی شما را با دیگران به اشتراک بگذارند که این کار کاملا اشتباه است از این رو باید حساب عمومی خود را به حسابی خصوصی تبدیل کنید.
برای این کار باید برنامه اینستاگرام را باز کنید و به بخش حساب کاربری خود بروید، در قسمت بالا سمت راست روی سه خط عمودی که وجود دارد ضربه بزنید و به بخش تنظیمات وارد شوید سپس به بخش حریم خصوصی رفته و روی اکانت خصوصی کلید کنید تا روشن شود. با این کار فقط افرادی که در پیج شما حضور دارند می توانند به فالوورها و فالووینگ ها دسترسی داشته باشند در غیر این صورت برای عموم مخفی هستند و نمی توانند آن ها را ببینند.
درصورتی که همچنان در رابطه با علت دیده نشدن فالووینگ در اینستاگرام سوال یا ابهامی دارید، با کارشناسان ما در فالو با ما تماس بگیرید. متخصصان ما به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن مشکل را برطرف کنید.

نوشتن دیدگاه