بهترین پیج ترفند موبایل

اینستاگرام به عنوان پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی محسوب می شود. در این شبکه های اجتماعی افراد با اهداف گوناگون فیلم ها و عکس آپلود می کنند. کاربرانی که از موبایل و ترفندهای موبایل اطلاع دارند اقدام به پست ترفند موبایل می کنند. موبایل ها صدها ترفند و کدهای مخفی دارند که بسیاری از افراد از آن آگاه هستند. در اینستاگرام کاربرانی هستند که این ترفندها را آموزش می دهد. اگر به دنبال برنامه های کاربری موبایلی مناسب هستید، یا به فیلترشکن مناسب برای اینستاگرام یا گوشی خود نیاز دارید می توانید از پیج های ترفند موبایل این موارد را پیدا کنید و آموزش ببینید.

مشخصات بهترین پیج ترفند موبایل بهتر است مشخصات زیر را داشته باشد:

  1. در مورد هر ترفند موبایل کامل و جامع توضیح داده باشد و ناقص نباشد.
  2. پیج خصوصی نباشد و در دسترس باشد.
  3. در قبال ارائه ترفند موبایل هزینه ای درخواست نکند.
  4. تعداد لایک ها و فالوورهای آن بالا باشد. این نشان محبوبیت و دقیق بودن ترفندهای پیج است.
  5. از کامنت های هر پست ترفند موبایل هم می توان از دقیق بودن و درست بودن ترفند موبایل آگاه شد.

معرفی بهترین پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام

معرفی بهترین پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام

همان طور که گفته شد پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام زیاد هستند. در ادامه بهترین پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام را معرفی می کنیم.

  • پیج ترفند موبایل سینا حدادی ir :

سینا حدادی یک بلاگر است که در پیج خود آموزش و ترفندهای مخفی موبایلی را ارائه داده است. ترفندهای مثل اینستاگرام بدون فیلتر، تست سرعت فیلترشکن، بالابردن امنیت گوشی و... را سینا حدادی در پیج اینستاگرام ترفند موبایل خود آورده است. پیج سینا حدادی با پست های مختلف ترفندهای موبایل، رتبه نخست گوگل و اینستا برای ترفندهای موبایل را دارد. مابقی پیج ها تعداد ترفندهای را در پیج خود آورده اند.

  • پیج ترفند موبایل محمدجواد رضایی mobigod :

بعد از سینا حدادی محمد جواد رضایی بیشترین ترفندهای موبایل را در پیج خود آورده است. محمدجواد رضایی با پست های مختلف ترفندهای موبایل را به خوبی معرفی کرده است. فیلترشکن های عالی، ترفندهای مخفی موبایل، معرفی اپلیکیشن های جذاب و کاربرد و ... را در پیج ایشان می توان مشاهده کرد.

بهترین پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام

  • پیج ترفند دکتر موبایل doctor_mobo:

در این اپلیکیشن های مختلف، کدهای مخفی موبایل، فیلترشکن های مناسب و.. در مورد ترفند موبایل معرفی شده است.

  • پیج ترفند گراف tech :

در پیچ استاد تیچ یا ترفند موبایل رازهای موبایل، کدهای مخفی موبایل، ترفندهای اینترنتی، فیلترشکن های برتر، اپلیکیشن های برتر، آموزش های مختلف مربوط به بازی ها، واتساپ و ... معرفی شده است.

بهترین پیج های ترفند موبایل در اینستاگرام

  • پیج ترفند موبایل مهدی عبدی co :

آقای عبدی تمام ترفندهای واتس آپ، اینستاگرام، ترفند موبایل را آموزش می دهد. همچنین اپلیکیشن های خاص موبایلی را هم معرفی کرده است. روش های اینترنت ارزان، فیلترشکن های مناسب اینترنت، پیداکردن پیج با شماره اسکرین شات های طولانی و... از دیگر مطالبی است که در پیج مهدی عبدی آمده است.

  • پیج ترفند دکتر موبایل ticmora :

این پیج برای معرفی فیلتر شکن های برتر، اپلیکیشن های برتر، آموزش ترفندهای ناشناخته و مخفی موبایلی و... ساخته شده است.

سخن آخر

معروف ترین پیج های ترفند موبایل را معرفی کردیم، اما صدها پیج دیگر هستند که ترفندهای موبایل را پست کرده اند و آموزش می دهند. البته پیج های که در این مقاله نام بردیم به معنای تأیید صد در صد آنها نیست. از طرفی پیج های که نام نبردیم به معنای رد کردن آنها نیست. فقط برای آشنای و آموزش شما عزیزان این پیج ها معرفی شده اند. اگر شما هم از ترفندهای موبایلی آگاهی دارید و می توانید آن را آموزش بدهید، ولی نگران دیده نشدن و بالا نرفتن پیج خود هستید، کارشناسان فالو با ما آماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند.

علاوه بر مشاوره، فالو با ما به صورت پروژه ای و تضمینی پیج شما را بالا می برد. خدمات لایک، فالو و ... را می توانید به فالو با ما بسپارید.

نوشتن دیدگاه