صفحۀ اینستاگرام خودم


اینستاگرام، یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که از سال 2010 وارد بازار شده است و از آن جایی که از قابلیت های منحصر به فردی برخودار بوده، به محض ورود توانسته محبوبیت بالایی میان کاربران فضای مجازی، به دست بیاورد و در سر تا سر دنیا، توجه افراد زیادی را به سمت خود معطوف کرده است. البته، این نکته نیز قابل ذکر است که از زمان عرضۀ اولین نسخۀ این برنامه تا کنون، تغییرات قابل توجهی در ساختار و محتوای آن به وجود آمده است. از این رو، کاربران آن، برای این که بتوانند از قابلیت های این اپلیکیشن کاربردی به خوبی استفاده کنند، در وهلۀ اول باید الگوریتم ها و ساختار این برنامه را بشناسند و طرز کار با آن را بیاموزند. ما نیز برای این که بتوانیم به کاربران این شبکۀ اجتماعی، کمکی کنیم قصد داریم در ادامه ضمن صحبت در مورد اینستاگرام، به طور اختصاصی در مورد موضوع نصب اینستا و نحوۀ ورود به آن نیز صحبتی داشته باشیم.
از شما نیز دعوت می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با کارایی ها و قابلیت های برنامۀ اینستاگرام آشنا شوید و در صورت لزوم بتوانید به بهترین نحو ممکن از امکانات آن، استفاده کنید.

صفحۀ اینستاگرام خودم

نصب اینستاگرام خودم

برای ساخت حساب کاربری در اینستاگرام و نصب این برنامه، کار سختی در پیش نداریم و بعد از این که فرآیند دانلود آن به اتمام می رسد طی یک فرآیند دو مرحله ای به راحتی می توانیم، یک حساب کاربری بسازیم و از خدمات این برنامه بهره مند شویم. این مراحل نیز به شرح ذیل است:
1. مرحلۀ وارد کردن اطلاعات
در مرحلۀ اول، یک صفحه ای برای کاربران نمایش داده می شود که باید اطلاعاتی مثل شماره تماس و آدرس ایمیل شان را در آن وارد کنند و یک نام کاربری برای خود بسازند.
2. مرحلۀ ساخت گذر واژه
مرحلۀ بعدی مرحلۀ ساخت گذر واژه است که کاربران حتماً باید طی آن یک گذر واژۀ خیلی قوی برای خود بسازند تا بتوانند از اطلاعات خود محافظت کنند و از ورود افراد نا شناس به حساب کاربری شان جلوگیری کنند.

صفحۀ اینستاگرام خودم

ورود به پیج اینستاگرام خودم

بعد از صحبت در مورد نحوۀ نصب اینستا، قاعدتاً باید به شرح چگونگی ورود به این اپلیکیشن، بپردازیم که البته، روش های متعددی برای انجام آن، وجود دارد و ما در این بخش، مهم ترین آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد و آن ها عبارتند از:
1. از طریق اندروید
اولین و رایج ترین شیوه ای که برای ورود به پیج اینستا وجود دارد، نصب این برنامه بر روی تلفن های اندروید است و هر کاربری که یک گوشی هوشمند اندروید داشته باشد، به راحتی می تواند با نصب این برنامه و ضربه بر روی آیکن آن، یک حساب کاربری برای خود بسازد و فعالیت خود را در این برنامه آغاز کند.
2. از طریق فیسبوک
کسانی که برنامۀ اینستا خود را به فیسبوک متصل کرده باشند و تمایل داشته باشند که از طریق فیسبوک به این برنامه وارد شوند، باید بعد از این که صفحۀ اولیۀ برنامه برای آن ها نمایش داده شد، گزینۀ log in with facebook را انتخاب کنند. سپس رمز و نام کاربری خود را وارد کنند و روی دکمۀ log in كليك کنند. بعد از طی شدن این فرآیند صفحۀ اینستا برای آن ها نمایش داده می شود و آن ها می توانند به پروفایل خود، دسترسی پیدا کنند.
3. از طریق گوگل
برای ورود به اینستا از طریق گوگل، ابتدا باید به سایت اینستاگرام وارد شویم. سپس یک صفحه ای نمایش داده می شود که باید اطلاعات خود را در آن وارد کنیم و بر روی گزینۀ log in که در پایین این صفحه قرار داده شده است، کلیک کنیم تا بتوانیم به حساب کاربری خود وارد شویم.
پیشنهاد ما به کسانی که تمایل دارند بیش تر با امکانات و قابلیت های برنامۀ اینستاگرام آشنا شوند، این است که به سایت تخصصی فالو با ما  مراجعه کنند و بسته های آموزشی که جهت معرفی بیش تر این برنامه تهیه شده را خریداری کنند تا جدید ترین و کاربردی ترین متد ها و روش هایی که برای کار با این برنامه، طراحی شده است را بیاموزند و بتوانند به بهترین نحو ممکن، از قابلیت های آن استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه