امروز در این مقاله از سری مقالات فالو با ما، تصمیم گرفته ایم که در مورد چگونگی بلاک کردن در اینستاگرام صحبت کنیم. در بسیاری از مواقع افرادی هستند که قصد مزاحمت و یا قصد تجسس در پیج شما را دارند و شما از این مسئله بسیار ناراضی و ناخشنود هستید، بهتر است بدانید که با چند کلیک ساده و به راحتی می توانید این افراد را از پیج خود بیرون کرده و آن ها را بلاک کنید. بلاک کردن افراد باعث می شود تا دیگر هیچ گونه دسترسی به پیج شما، به محتواهای انتشار یافته توسط شما و به استوری های شما نداشته باشند. همچنین امکان مشاهده فالوورهای شما نیز برای آن ها غیرممکن خواهد بود. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که چند روش برای بلاک کردن افراد و همچنین آنبلاک کردن آن ها برای شما به تفصیل بیان کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

بلاک کردن در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کاربری را بلاک و آنبلاک کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد بلاک کردن شخصی را داشته باشید. افرادی که شما قصد بلاک کردن آن ها را دارید ممکن است جزو فالوور های شما باشند و یا اینکه اصلا جزو فالوورهای شما نباشند. شما به راحتی می توانید هر دو گزینه را بلاک کنید که ما در ادامه به چگونگی بلاک کردن آن ها خواهیم پرداخت؛

  • اگر آن شخص جزو فالوورهای شما باشد به راحتی می توانید اسم او را از لیست فالوور های خود پیدا کرده، و سپس از طریق پروفایل شخصی او، صفحه او را بلاک کنید. وقتی که به پروفایل شخص مورد نظر خود وارد شدید حتما نماد سه نقطه را در بالای صفحه خواهید دید. روی نماد سه نقطه کلیک کنید و سپس از طریق پنجره ای که برای شما باز می شود، گزینه بلاک را انتخاب کنید. پس از اینکه این گزینه را انتخاب کردید پیغامی را مشاهده خواهید کرد. این پیغام بیانگر این است که این شخص پس از بلاک شدن دیگر قادر به پیدا کردن پروفایل شما و مشاهده پست ها و استوری های شما نخواهد بود. همچنین این پیغام شامل این نکته نیز می باشد که شخص مورد نظر هیچگونه اعلانی مبنی بر بلاک شدن توسط پیج شخص شما را دریافت نخواهد نمود. پس از مشاهده این پیغام شما می بایست دکمه OK را فشار دهید تا کاربر مورد نظر را بلاک کنید.
  • ممکن است که شخص مورد نظر جزو فالوور های شما نباشد. بنابراین شما به راحتی می توانید از طریق دکمه سرچ نام کاربری فرد را در بالای اکسپلور وارد نمایید و هنگامی که صفحه او را یافتید، نسبت به بلاک کردن شخص طبق روش گفته شده اقدام نمایید. این شخص دیگر قادر به مشاهده صفحه شما و یا مشاهده پست ها و استوری های شما نخواهد بود.

حال اگر به هر دلیلی قصد آنبلاک کردن کاربران بلاک شده را داشتید می توانید مجددا آن ها را از لیست بلاک خارج کنید. به منظور خارج کردن افراد از لیست بلاک نیز دو راه وجود دارد که از هر دو راه می توانید این کار را انجام دهید؛

  •  روش اول این است که در پروفایل شخصی خود دکمه بالای صفحه را انتخاب کنید و سپس به گزینه تنظیمات وارد شوید. هنگامی که به تنظیمات وارد شدید گزینه ‌ای را با نام privacy مشاهده خواهید نمود. پس از انتخاب این گزینه به لیست اکانت های بلاک شده با نام block accounts دسترسی خواهید داشت. هنگامی که این لیست را باز کنید تمامی افرادی که بلاک کرده اید را مشاهده خواهید نمود. می توانید هر کدام از آن ها را که تصمیم دارید از لیست بلاک خارج کنید، با انتخاب گزینه unblock از بلاک لیست خود در بیاورید.
  • روش بعدی آنبلاک کردن افراد از طریق صفحه جستجو می باشد. شما می توانید نام کاربری شخص مورد نظر خود را در صفحه سرچ اینستاگرام جستجو نمایید و سپس دکمه آبی رنگ را که با عنوان unblock مشخص شده است لمس کنید. با لمس این دکمه شما با پیغامی مبنی بر آزاد کردن شخص بلاک شده مواجه خواهید شد که مجدد باید این دکمه را انتخاب کنید و شخص را از لیست بلاک خارج نمایید. به یاد داشته باشید که هنگام آنبلاک کردن این اشخاص اینستاگرام هیچ پیغامی برای آن ها ارسال نخواهد کرد.

بلاک کردن در اینستاگرام

پاسخ به چند سوال مهم درباره بلاک کردن افراد در اینستاگرام

گاهی مواقع سوالات متعددی در این زمینه برای کاربران اینستاگرام پیش می آید یکی از این سوالات این است که؛

از کجا بفهمیم شخص مورد نظر ما را بلاک کرده است؟

بهتر است بدانید که اگر این شخص قبلا در لیست فالوور های شما بوده است و اکنون نام او را در لیست فالوور های خود پیدا نمی کنید به احتمال زیاد شما را بلاک کرده است. همچنین شما می توانید به راحتی آی دی این شخص را در صفحه سرچ اینستاگرام جستجو نمایید. اگر با جستجوی آیدی صفحه شخص مورد نظر خود را پیدا نکردید، به احتمال زیاد شخص مورد نظر شما را بلاک کرده است. مگر اینکه شخص مورد نظر شما نام صفحه کاربری خود را تغییر داده باشد.

بلاک کردن در اینستاگرام

چگونه شخصی که مارا بلاک کرده است را به صورت دو طرفه بلاک کنیم؟

روش‌های زیادی اعم از منشن کردن شخص مورد نظر و یا ارسال نام کاربری او به دایرکت دوستانتان به منظور دسترسی به پروفایل آن شخص و بلاک کردن او ذکر شده اند؛ اما در غالب اوقات این روش ها غیر عملی هستند. اگر قصد دارید شخصی که شما را بلاک کرده است به صورت دو طرفه بلاک کنید در ابتدا می بایست یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید و شخص مورد نظر خود را فالو کنید. همچنین اکانت اصلی خود را نیز می بایست فالو نمایید. در ادامه باید وارد بخش دایرکت اینستاگرام شوید و آیکون مربوط به ساخت گروه را انتخاب کنید. سپس هر دو اکانت مورد نظر را به گروه چت اضافه نمایید. در این صورت شما می توانید با اکانت اصلی خودتان به اکانت شخص مورد نظر دسترسی پیدا کرده و او را بلاک کنید. این روش برای آنبلاک کردن دوطرفه نیز کاربرد دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به بلاک و آنبلاک کردن فالوور ها و همچنین خرید آن با فالو با ما همراه باشید و از خدمات آن استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه