چگونه فالوور جمع کنیم؟

افزایش فالوور برای افزایش درآمد شما از طریق پیج تجاری اینستاگرامی شما بسیار لازم و ضروری است. شما می‌ توانید با افزایش فالوور های پیج خود فروش محصولات خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. علاوه بر آن پیج هایی که در زمینه آموزش و خدمات نیز فعالیت دارند با افزایش فالوور، بیشتر دیده می شوند و از این راه کسب درآمد خواهند داشت. بسیاری از بلاگر هایی که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند نیز به دنبال افزایش فالوور می‌ باشند و راه های زیادی را بدین منظور امتحان می کنند. ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت فالو با ما تصمیم گرفته ایم که در مورد روش های افزایش فالوور در اینستاگرام بیشتر صحبت کنیم. اگر شما نیز به دنبال دیده شدن پیج خود هستید می توانید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام، دو روش جذب فالوور فیک و جذب فالوور واقعی دارید

شما برای افزایش فالورهای اینستاگرام خود دو روش کلی پیش روی خود دارید؛ یکی از این روش ها جذب فالوور فیک و دیگری جذب فالوور واقعی می باشد. این دو روش تفاوت‌ های اساسی با یکدیگر از لحاظ کیفیت عملکرد و همچنین از لحاظ هزینه دارا می باشند که در ادامه مطلب به مقایسه این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

  • تفاوت فالوور های فیک و واقعی از لحاظ هزینه:

هزینه ای که شما بابت خرید فالوور های فیک پرداخت می کنید به مراتب کمتر از هزینه ای است که به منظور خرید فالوور های واقعی پرداخت خواهید کرد. خرید فالوور های واقعی برای شما گران قیمت تر تمام می شود، اما مزایای خاص خود را دارد. اگرچه که فالوورهای فیک با هزینه ای کمتر خریداری می شوند، اما همانطور که از نامشان پیداست واقعی نیستند. شما قبل از خرید باید به بودجه خود نیز دقت داشته باشید. در صورتی که توان خرید فالوور واقعی را داشته باشید فالوور واقعی گزینه بهتری می باشد، اما اگر توان خرید فالوور واقعی را نداشتید می توانید از فالوور فیک برای افزایش فالوور های ظاهری پیج خود اقدام کنید.

  • تفاوت فالوور های فیک و واقعی از لحاظ نوع عملکرد:

فالوور های فیک و واقعی از لحاظ نوع عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال فالوور های واقعی در پیج شما واکنش‌ های زیادی نشان می‌ دهند و ممکن است زیر پست های شما کامنت های مختلف قرار داده، و با یکدیگر تبادل نظر کنند. علاوه بر آن استوری های شما را پاسخ خواهند داد و پست های شما را لایک خواهند کرد. همچنین ویدیو هایی که شما در پیج خود آپلود کرده باشید قطعا بازدید خواهند خورد. این در صورتی است که فالوور های فیک هیچ کدام از این عملکردها را نداشته، و پست های پیج شما را لایک نخواهند کرد. البته در زیر پست های شما نیز هیچگونه کامنتی قرار نخواهند داد. این نوع فالوور تنها یک عدد ظاهری در صفحه اول اینستاگرام شما می باشد. در صورتی که قصد دارید در ابتدای راه فالوور جذب کنید می توانید نسبت به خرید فالوور های فیک اقدام کنید تا با افزایش ظاهری فالورهای پیج خود، نسبت به جذب فالوور های واقعی اقدام کنید. در صورتی که کاربران با عدد بالای فالوورها در پیج شما مواجه شوند، امکان بالا کردن پیج شما توسط آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

  • تفاوت فالوورهای فیک و واقعه از لحاظ بازدهی:

فالوور های فیک و واقعی از لحاظ بازی نیز تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال اگر پیج شما از نوع فروشگاهی باشد و فالوور های واقعی داشته باشد، می تواند برای شما سودآوری خوبی داشته باشد. همچنین شما می توانید هایلایت های مختلف از جمله رضایت مشتری و همچنین هایلایت های مختلف از جمله پرداخت و رسید را نیز در پیج خود قرار دهید. اما اگر فالوور های شما فیک باشند هیچ خریدی انجام نمی شود و شما نیز نخواهید توانست فیدبک های مشتری اعم از رضایتمندی و یا رسیدهای پرداخت را به صورت هایلایت در پیج قرار دهید.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

همه روش های جمع کردن فالوور در اینستاگرام

علاوه بر دو روش خرید خرید فالوور فیک و طبیعی، شما روش های دیگری نیز برای جذب فالوور پیش روی خود دارید. به عنوان مثال می‌ توانید از محتواهای جذاب و پرکاربرد به منظور جذب فالوور استفاده کنید. همچنین اگر با فالوور های خود تبادل داشته باشید قطعا می توانید فالوور های بیشتری را به پیچ خود جذب کنید. به عنوان مثال پیج خود را در حالت عمومی قرار داده و در استوری های خود محتواهای جذاب ارائه دهید. به عنوان مثال شما می‌ توانید با درج یک نظرسنجی افراد را به چالش کشیده و باعث مشارکت کاربران در نظرسنجی خود شوید. همچنین می توانید با پرسش سوالات چالش برانگیز نظر کاربران را به خود جلب کنید. نکته دیگری که می‌ توان در این زمینه مطرح کرد استفاده از قابلیت های جدید استوری اینستاگرام از جمله قابلیت add yours می باشد. شما می توانید با استفاده از این قابلیت فالوور های بیشتری را به پیج خود جذب کنید. یک روش بسیار عالی دیگر نیز برای جمع کردن فالوور در اینستاگرام وجود دارد، و آن زمان درج استوری و پست می باشد. بهتر است در زمان های شلوغ که همه افراد نسبت به استوری گذاشتن و پست گذاشتن اقدام می کنند شما از این کار خودداری به عمل آورید. زیرا پست و استوری های شما در بین حجم بالای پست های اینستاگرام دیده نمی شوند. بنابراین سعی کنید زمانی پست بگذارید که ادمین های بزرگ در آن زمان کمتر فعالیت می‌ کنند. همچنین زمان پست گذاری شما می بایست با ساعت ها و زمان هایی که کاربران بیشتر در اینستاگرام حضور دارند هماهنگ باشد.
همیشه در استوری گذاشتن فعال باشید. اگر آیکون استوری شما همیشه بالای صفحه فالوورهای شما نمایان و فعال باشد، کاربران با شما تعامل بیشتری خواهند داشت و صفحه شما خیلی زودتر در صفحات پرسش چه اینستاگرام قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن اگر شما در کامنت گذاری در پیج های معروف فعال و پویا عمل کنید، امکان بازدید از استوری شما توسط کاربران دیگر وجود خواهد داشت. همین مسئله باعث می‌ شود تا کاربران پیج شما را پیدا کرده و نسبت به فالو کردن آن اقدام کنند. تنها گزینه‌ ای که در این زمینه باید مدنظر قرار داشته باشید این است که حتما در استوری های خود محتواهای جذاب درج کنید تا مشتری و یا به عبارتی کاربر، جذب پیج و استوری شما شود. بنابراین تمامی فعالیت هایی که شما در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام می توانید انجام دهید را می‌ توان به صورت خلاصه و لیست وار در موارد زیر را برشمرد؛

چگونه فالوور جمع کنیم؟

  • هشتگ گذاری مناسب
  • انتخاب محتوای مناسب و کاربر پسند
  • شناسایی مخاطبان و درجه محتوا متناسب با نیاز مخاطب: به عنوان مثال اگر قصد فروش لباس خواب و یا لباس زیر دارید، می بایست مخاطبین خود را در صفحات و پیج های مخصوص فروش انواع لباس و کیف و کفش زنانه پیدا کنید و در آن پیج ها تبلیغ بزنید. در این شرایط تبلیغ کردن در پیج های خودرو و یا مثلا پیج های سیاسی اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود. چرا که حضور خانم ها در این پیج ها کمتر است.
  • استفاده از عکس های متناسب با موضوع، و در صورت امکان عکاسی به صورت اختصاصی برای پیج اینستاگرامی
  • فعالیت منظم پویا و ماندگار
  • درج بیو مناسب در پروفایل پیج اینستاگرامی
  • انتخاب بهترین زمان ممکن برای درج پست و استوری
  • عمومی کردن پیج اینستاگرام
  • پاسخ به مخاطبین و کاربران در دایرکت ها و کامنت ها
  • عدم درج تبلیغات غیر معتبر
  • عدم درج مطالب تکراری و نامناسب

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به روش های جدب فالوور و همچنین خرید فالوور های واقعی می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات آن استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه