نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام، یک اپلیکیشن بسیار مفید است که در سال 2010 به بازار عرضه شده است. این برنامه به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد به محض این که به بازار عرضه شد توانست توجه افراد زیادی را به سمت خود معطوف کند. جالب است بدانید که مهم ترین ویژگی این برنامه نیز این است که مدام به روز رسانی می شود و قابلیت های بهتری به آن اضافه می شود. در چنین شرایطی برای این که کاربران بتوانند از این قابلیت ها به بهترین وجه ممکن استفاده کنند، باید ساختار و الگوریتم های اینستا را به خوبی بشناسند و در مورد نحوه استفاده از آن اطلاعات کافی داشته باشند. در غیر این صورت نمی توانند آن طور که باید از این برنامه استفاده کنند و به احتمال زیاد در حین کار کردن در بستر آن با مشکلات زیادی مواجه می شوند.
از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ما قصد داریم در ادامه ضمن معرفی بیش تر برنامه اینستا، به طور اختصاصی در مورد نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام هم صحبت کنیم و این موضوع را از همه لحاظ مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بتوانید بیش تر با ساختار برنامه اینستا آشنا شوید و دلیل محبوبیت آن را بهتر درک کنید.

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

نحوه گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

استوری یکی از مهم ترین قابلیت های اینستاگرام است که مزیت های بسیاری دارد. اگر شما هم جزء کاربران دائمی اینستا باشید بدون شک تا کنون بار ها از این قابلیت استفاده کرده اید. این قابلیت اینستا یک محدویت مهم دارد و آن هم این است که زمان استوری ها نباید بیش تر از 15 ثانیه باشد. برای حل این مشکل، برنامه های زیادی تا کنون طراحی شده است که ما در این قسمت مهم ترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد و آن ها عبارتند از:

  • نرم افزار contlnual

این نرم افزار یک نرم افزار کاربردی است که می تواند محدودیتی که از طرف اینستا اعمال می شود را به راحتی برطرف کند. برای استفاده از نرم افزار contlnual فقط کافی است که کاربران ویدیو مورد نظر خود در این برنامه باز کنند تا خود نرم افزار، آن را به کلیپ های 15 ثانیه تبدیل کند و امکان بار گذاری ویدیوی مورد نظر کاربر را فراهم کند.

  • نرم افزار video TRIM & Cut

نرم افزار بعدی، نرم افزار video TRIM & Cut است. کاربران با استفاده از این برنامه می توانند ویدیو های طولانی خود را به کلیپ های 15 ثانیه ای تبدیل کنند. البته، از آن جایی که این کار باید به صورت دستی و توسط خود کاربر انجام شود امکان دارد که برای تهیه کلیپ های استاندارد زمان زیادی صرف شود.

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

گذاشتن فیلم بیشتر از یک دقیقه در استوری اینستاگرام

امروزه خیلی از کسب و کار ها برای انجام کار های تبلیغاتی خود به اینستا روی آورده اند، اما از یک طرف محدودیتی که در استوری گذاشتن وجود دارد تأثیر تبلیغات این مشاغل را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و از طرف دیگر نیز خیلی از کاربران اینستا اصلاً تمایلی ندارند که از برنامه های جانبی برای رفع این محدویت استفاده کنند. به همین دلیل نیز ما لازم می دانیم این موضوع را متذکر شویم که برای به اشتراک گذاشتن فیلم های بیش تر از یک دقیقه، از خود برنامه اینستاگرام هم می توان استفاده کرد و حتماً نیازی نیست که از برنامه های جانبی خاصی استفاده شود.
برای انجام این کار ابتدا باید وارد برنامه اینستا بشویم و ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنیم. سپس بر روی گزینه next کلیک کنیم و گزینه TRIM را انتخاب كنيم. بعد باید یک حساب را تگ کنیم و مجدداً به مرحله قبل باز گردیم. در این مرحله در قسمت بالایی صفحه یک کادر سیاه نمایش داده می شود که قبلاً رنگی بوده است و کاربران باید انگشت خود را وسط این کادر بگذارند و آن را به سمت راست بکشند. بعد از این که این مرحله به درستی انجام شد کاربران باید گزینه next را انتخاب کنند تا محدودیت از بین برود و بتوانند ویدیو را به اشتراک بگذارند.
از آن جایی که شبکه اجتماعی اینستا در قیاس با سایر پیام رسان ها ساختار پیچید تری دارد و لازم است کسانی که قصد استفاده از آن را دارند در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند، پیشنهاد ما این است که اگر تازه کار هستید و در این زمینه تجربه ای ندارید حتماً از سایت فالو با ما بازدید کنید و بسته های آموزشی که جهت معرفی بیش تر این برنامه تهیه شده است را از ما خریداری کنید. در این صورت می توانید با جدید ترین و به روز ترین تکنیک ها و ترفند هایی که برای استفاده از برنامه اینستا طراحی شده است آشنا شوید و از تمام قابلیت های این برنامه استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه