چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند

رسانه های اجتماعی، مدام در حال تغییر هستند که اینستاگرام نیز جزء رسانه های اجتماعی پرطرفدار این روزها محسوب می شود. بسیاری از افراد روزمرگی ها و کسب و کارهای خاص خود را در فضای اینستاگرام دارند و تنها دغدغه آن ها، گسترش روز افزون فالورهایشان در اینستاگرام است. برای افزایش فالوور باید به فاکتورهای مهمی دقت کرده و مطابق با الگوریتم های پیش فرض اینستاگرام عمل کنید. برای داشتن صفحه ای شخصی در اینستاگرام با بیشترین فالوور، اولین نکته توجه به موضوعات مختلف محتوایی است. پیروی از موضوعات پرطرفدار اینستاگرام در قالب های اجتماعی، طنز و ... به نوعی مهارت محسوب می گردد. اینستاگرام برنامه ای پیشرفته است که بسیاری از موضوعات و الگوها را مطابق با آمار بازدید کنندگان به صورت آماده، در اختیار کاربر قرار می دهد. پس اگر در شروع فالوورگیری یک صفحه هستید، الگوهای آماده اینستاگرام را دنبال کنید. و تا پایان این مقاله با تیم محتوایی فالو با ما همراه باشید.

 چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند

راه های افزایش فالور در اینستاگرام 

اما آیا تا به حال درباره چهارچوب های اینستاگرام و قوانین رعایتی در این حوزه اطلاعاتی شنیده اید؟ شاید برای شما نیز سوال باشد که چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • کپشن مناسب: کپشن مناسب نیز به میزان پست اهمیت دارد. فرد نه تنها به پست های منتشر شده توجه دارد بلکه به نوع کپشن نویسی صفحات نیز اهمیت می دهد. در قسمت کپشن باید محتوای مرتبط با موضوع پست نوشته شده و هشتگ های مختص با موضوع را درج کرد. به هر میزان که هشتگ ها و کپشن نوشته شده مناسب باشد، تعداد بازدید های پست بیشتر شده و به طبع، فرد افزایش فالوور دارد.
  • هشتگ های کاربردی: شما خیلی راحت می توانید با دنیای گسترده هشتگ ها ذهن مخاطب را به چالش بکشیدT اما توجه داشته باشید استفاده غیر طبیعی از هشتگ ها نه تنها به افزایش فالوور کمکی نمی کند بلکه برعکس از تعداد فالور و بازدید کنندگان صفحات می کاهد. شما کلیپ یا موضوع خود را در کلمات خلاصه کرده و به صورت هشتگ به دنبال کننده های خود معرفی می کنید. از این طریق افرادی که سویه فکری هماهنگی با شما دارند، پیج را دنبال خواهند کرد.
  • زمان مناسب: بازه زمانی نکته ای طلایی برای افزایش فالوور است. بسته به نوع کاربری صفحه باید اقشار مختلف را شناسایی کرد و بر طبق بازدید کنندگان بازه زمانی معینی را برای انتشار پست ها انتخاب کرد. این راهکار کمک شایانی به افزایش فالوور می کند.
  • همکاری با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرها و بلاگرها شما را از راهی میان بر به مقصور خود که افزایش فالوور است، می رساند.
  • پیروی از ترند ها و موضوعات به روز: همان طور که گفته شد اینستاگرام بستری برای کسب و کار و زندگی است که دائما در حال تغییر و پیشرفت است. این پلتفرم اختصاصی مطابق با ترندهای روز و تکنولوژی های جدید طراحی شده و هر روز امکانات جدیدی به آن اضافه می شود. شرط افزایش فالوور، دانستن نکات و امکانات اینستاگرام است.
  • استفاده از محتوای احساسی: بخش زیادی از کاربران اینستاگرام را بانوان تشکیل می دهند. با توجه به این نکته می توانید برای طراحی پست و محتوای خود، از روش هایی برای برانگیختن احساسات و بالا بردن تعامل استفاده کنید تا بیشترین بازدید را داشته باشید.
  • رابطه دو طرفه در پیج، گزینه ای برای افزایش فالوور: بسیاری از افراد که تمایل به داشتن فالوور بالایی دارند، قابلیت دو طرفه بودن پیج را به کاربر می دهند. گاها شاهد آن هستیم که بسیاری از صفحات یک طرفه فعالیت دارند و برای فالوورها ارزشی قائل نیستند، در صورتی که برخی دیگر از صفحات کاملا با فالوورها در تماس هستند، نظر خواهی می کنند و تمامی مسائل مربوط به پیج را با مخاطبان به اشتراک می گذارند.
  • خرید فالوور: برخی از وب سایت ها در جهت افزایش فالوور فعالیت داشته و با پلتفرم های خاص خود لایک، کامنت و فالوور برای پیج خریداری می نماید. برخی از افراد و وب سایت فالوور فیک را اضافه کرده که این مورد هیچ اعتباری ندارد.

 راه های افزایش فالور در اینستاگرام 

 

معرفی 20 مورد از افرادی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند

به طور حتم برای شما نیز جالب است که چه کسانی در جهان بیشترین فالوور را دارند و راز این موفقیت چه بوده است؟ حال که نکات مهم افزایش فالوور را مطالعه کردیم به معرفی 20 مورد از افرادی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند می پردازیم. اولین و مهم ترین صفحه پربازدید مربوط به پیج اینستاگرام است که با داشتن بیش از 440 میلیون دنبال کننده و فالوور رتبه برتر را در میزان فالوور به خود اختصاص داده است. استقبال مردم از سلبریتی ها و افراد مشهور سبب شده تا پیچ افراد ورزشکار و سلبریتی فالوورهای زیادی داشته باشد. دومین پیج که با تعداد زیادی فالوور در سطح جهانی مطرح است، مربوط به پیج کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی است که با داشتن بیش از 370 میلیون فالوور جزء پیج های پر بازدید است. سومین پیج برتر با داشتن بیش از 284 میلیون فالوور به دوست و رقیب رونالدو یعنی مسی تعلق دارد. رتبه چهارم این مجموعه به سلبریتی مشهور یعنی Selena Gomez تعلق دارد که به نوعی ملکه اینستاگرام نام دارد. رتبه های دیگر پیج هایی که بیشترین فالوور را دارند به ترتیب در اختیار آریانا گرانده خواننده محبوب و بازیگر حرفه ای، جانسون کشتی گیر حرفه ای و بازگیر قدرتمند، کیم کارداشیان به سبب حوزه کارآفرینی خاصش، جنر ستاره تلویزیونی که خواهر مدل معروف کندال جنر است، تیلور خواننده معروف نسل جوان، نیمار فوتبالیست برتر جهان، جاستین بیبر خواننده و ترانه سرای جهانی، بیانسه، جنیفر لوپز، نیکی میناژ، مایلی سایرس، ویرات کهلی و پیج اختصاصی برند نایک است. تمامی این افراد و سلبریتی های مشهور، تنها با رعایت الگوریتم اینستاگرام توانسته اند به رتبه بالایی در میزان فالوور ارتقا پیدا کنند. امروزه طراحان و برنامه نویسان زیادی در جامعه است که به صورت آنلاین و یا حضوری مسئولیت صفحات اینستاگرام را بر عهده گرفته و امنیت و افزایش فالوور و طراحی پست های خاص را انجام می دهند. آنان با به کار گیری درست ابزارهای اینستاگرام و رعایت قوانین و چهارچوب نشر مطالب، سلایق کاربران را پیدا کرده و مطابق با آنان سعی در جذب هر چه بیشتر تعداد کاربران دارند.

 

معرفی 20 مورد از افرادی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند

پر فالوور ترین پیج اینستاگرام

پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام عموما متعلق به کسانی است که در میان مردم بسیار پر طرفدار هستند. عموما بازیکن های معروف یا بازیگر های محبوب میان مردم، فالوور های بالاتری نسبت به سایر اشخاص دارند. اگر در این چندسال به نمودار افزایش فالوور در میان افراد محبوب دقت کنید. با این نکته مواجه می شوید که فردی با نام کریستیانو رونالدو در صدر قرار دارد و به عنوان محبوب ترین شخص در اینستاگرام شناخته می شود. در این جدول بازیکنان دیگری از جمله مسی را مشاهده می کنید که در مقام ششم قرار دارند. خوانندگانی و بازیگرانی که در دنیا محبوب تر هستند و با هواداران خود صمیمی تر برخورد می کنند عموما فالوور های بیشتری دارند. برای مثال راک بدنساز و همچنین بازیگر محبوب هالیوود با توجه به محبوبیتی که میان طرفداران خود دارد. 210 میلیون فالوور را تا به کنون جذب کرده است. البته باید ذکر شود صفحاتی که محتوای پر بازدید داشته باشند و یا اخباری را با عموم در میان بگدارند نیز به مراتب در صدر قرار دارند
برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با اینکه چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند بدون شک سوالات متعددی برای کاربران وجود دارد. ما در مجموعه فالو با ما با ارائه اطلاعات جامع در رابطه با اینستاگرام به شما کمک می کنیم که دانش خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید. با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه