اینستاگرام به چه کسانی پول می دهد؟

رشد چشمگیر استفاده کاربران از اپلیکیشن اینستاگرام موجب شده که امروزه کاربران فعال در این اپلیکیشن به بیش از یک میلیارد نفر در ماه برسند. با وجود اینکه هدف از طراحی اولیه اپلیکیشن اینستاگرام یک نرم افزار جهت به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیوهای کوتاه بود، ولی امروزه به خوبی توانسته خود را به عنوان یک پلتفرم تجاری در میان کاربران معرفی کند. با توجه به ساختار منحصر به فرد اپلیکیشن اینستاگرام و محبوبیت فراوانی که بین کاربران کسب کرده، میلیون ها کارآفرین توانسته اند در این زمینه فعالیت خود را گسترش دهند و از قدرت اینستاگرام برای ارائه محصولات خود بهره ببرند. علاوه بر این، بسیاری از صاحبان مشاغل و تجارت های الکترونیکی و سازمان های خصوصی نیز به عنوان فعالاناپلیکیشن اینستاگرام شناخته می شوند.
با این حال بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می ‌شوند که اینستاگرام به چه کسانی پول می دهد؟ آیا اینستاگرام قادر به پرداخت پول به کاربران خواهد بود؟ چگونه می توان در اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ آیا این قابلیت برای تمام کاربران امکان پذیر است؟
با ما در مجموعه فالو با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

آیا کسب درآمد از طریق اینستاگرام امکان پذیر است؟

بدون شک برای اینکه پاسخ سوال اینستاگرام به چه کسانی پول می دهد را به دست بیاورید، باید ابتدا به این سوال پاسخ دهید که آیا اینستاگرام می ‌تواند به شما برای کسب درآمد کمک کند یا خیر؟
پاسخ این سوال بسیار ساده است: بله.
با توجه به ساختار اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید تصاویر خلاقانه، زیبا و منحصر به فرد را به میلیون ها کاربر ارائه دهید و نظر آن ها را به خود جلب کنید. به عنوان مثال بسیاری از افراد از پایین ترین سطح شروع کرده و توانسته اند با ارسال عکس های خود از محصولات و خدماتی که در اختیار دارند، از اینستاگرام کسب درآمد کنند. اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که به دنبال کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستند، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید.
به عنوان مثال بسیاری از کاربران ترجیح می ‌دهند که محصولات متعلق به برندهای دیگر را به فروش برسانند و بتوانند از این راه برای خود به عنوان یک واسطه کسب درآمد کنند. در طرف مقابل برخی کاربران ترجیح می دهند که محصولات دیجیتالی یا فیزیکی خود را بفروشند و مانند سایر روش ها برای تجارت الکترونیک، از این اپلیکیشن نیز بهره ببرند. در کنار این موارد شما می توانید عکس های خود را به فروش برسانید. این قابلیت برای افرادی است که با ارائه تصاویر منحصر به فرد، خلاقانه و جذاب نگاه کاربران اینستاگرام را به خود جلب می کنند.

آیا کسب درآمد از طریق اینستاگرام امکان پذیر است؟ 

راهکارهای کسب درآمد از طریق اینستاگرام

حالا که تا حدودی جواب این سوال را که اینستاگرام به چه کسانی پول می دهد گرفتید، می توانید به این فکر بیفتید که شما نیز از این طریق کسب و کار مناسبی را راه اندازی کنید. اگر یک عکاس حرفه ای هستید و مهارت های ویژه در عکاسی دارید، به عنوان یک مزیت بزرگ می توانید به کسب و کار از این پلتفرم بپردازید.

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر
اگر بتوانید به وضعیت دلخواه خود برسید و پیشرفت مناسبی در اپلیکیشن اینستاگرام داشته باشید، می ‌توانید برای تبلیغ انواع محصولات در پروفایل اینستاگرام خود اقدام نمایید. اینفلوئنسر به فردی اطلاق می شود که بتواند در حساب های توسعه یافته اجتماعی خود با به اشتراک گذاشتن متناوب تصاویر، خدمات و محصولات شهرت ویژه ‌ای کسب کند. معمولاً اینفلوئنسرهایی با فالوورهای زیاد ب می‌ توانند مخاطبان و فالوورهای خود را متقاعد کنند که از محصول معرفی شده توسط آن ها بهره ببرند. فراموش نکنید برای رسیدن به این هدف باید با قدرت بالا، زمان زیادی را برای اعتمادسازی و ایجاد ارتباط با مخاطبان خود صرف کنید.

تبدیل شدن به واسطه
برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام در گام بعدی می توانید به عنوان یک واسطه محصولات دیگران را به فروش برسانید. تفاوت این روش با روش قبلی، نحوه فروش محصولات است. اینفلوئنسر با توجه به تلاشی که می کند، می تواند کارمزدی از برند مورد نظر دریافت کرده و به اهداف مالی خود دست پیدا کند.
با این وجود در روش دوم شما باید خود به عنوان فروشنده، محصولات ارائه شده توسط برندهای دیگر را به فروش برسانید.

راهکارهای کسب درآمد از طریق اینستاگرام 

فروش پوستر، عکس و محصولات مجازی
بدون تردید تمام فعالیت اپلیکیشن اینستاگرام حول محور تصاویر است و شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید و با ارائه اطلاعات و محصولات خود، فروش مناسبی داشته باشید. امروزه بسیاری از کاربران ترجیح می ‌دهند خرید نقاشی، عکس های جالب و خلاقانه و سایر محصولات مجازی را از طریق اینستاگرام انجام دهند. اگر شما نیز علاقه مند به حوزه عکاسی هستید، می ‌توانید پس از گرفتن تصاویر و ثبت آن ها با کیفیت عالی، از برنامه های ویرایش عکس بهره برده و آن ها را به زیباترین شکل در بیاورید. سعی کنید هنگام عکاسی از ایده های خلاقانه بهره ببرید تا نگاه کاربران را به خود جلب کنید.

فروش محصولات فیزیکی خود
راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی این امکان را به شما می دهد که بتوانید محصولات خود را در این پلتفرم بفروشید. شما می توانید با فروش محصولات و کالاهای خود به صورت یک خرده فروشی در این زمینه اقدام کنید. برای انجام این کار می ‌توانید یک فضای کوچک در خانه به عنوان مکان ذخیره سازی تعبیه کنید و محصولات خود را در آنجا قرار دهید.

کسب درآمد به صورت دراپ شیپینگ
یکی از روش های جالب توجه برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام، فروش محصولات به صورت دراپ شیپینگ خواهد بود. تفاوت این روش با روش های بیان شده این است که شما بدون هیچگونه سرمایه اولیه می توانید فروشگاه محصولات مختلف را راه اندازی کنید و با پیدا کردن مشتری، محصول مورد نیاز را از طریق تامین کننده برای او ارسال نمایید.

راهکارهای کسب درآمد از طریق اینستاگرام 

سخن آخر در رابطه با کسب درآمد از اینستاگرام
حالا که فهمیدید اینستاگرام به چه کسانی پول می دهد، می توانید به منظور ایجاد یک کسب و کار اینترنتی در این پلتفرم مجازی، اقدامات لازم را انجام دهید. با توجه به استقبال چشمگیر کاربران از این اپلیکیشن، این امکان فراهم شده که در سریع ترین زمان بتوانید رشد چشمگیری در کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. متخصصان گروه فالو با ما ضمن ارائه راهکارهایی به شما کمک می کنند تا در زمینه کسب و کار از طریق اینستاگرام، اطلاعات کافی را به دست آورید و به یک حرفه ای تبدیل شوید.

نوشتن دیدگاه