آیدی اینستاگرام کجاست

کاربران اینستاگرام از اصطلاحات و عبارت‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربردترین اصطلاحات آیدی اینستاگرام است. بسیاری از کاربران جدید اینستاگرام می‌پرسند آیدی چیست؟ زمانی‌که می‌خواهید در یک شبکۀ اجتماعی فعالیت کنید باید زیر و بم آن را بشناسید. در این مطلب فالو با ما همراهمان باشید تا همه چیز را دربارۀ آیدی اینستاگرام بیاموزید.

آیدی اینستاگرام کجاست

آی دی در اینستاگرام چیست؟

در این مطلب می‌خواهیم به یکی از پرتکرارترین سؤالات افراد پاسخ دهیم. آی دی اینستاگرام چیست؟ جواب خلاصه و سرراست این سؤال این است که آی دی اینستاگرام هویت مجازی شما در این شبکه اجتماعی است. شما در زندگی عادی‌تان با یک نام مشخص شناخته می‌شوید؛ همان نامی که روی مدارک هویتی‌تان نیز نوشته شده است. آی دی اینستاگرام نیز در حقیقت نام شما در اینستاگرام است. به بیان دیگر می‌توان گفت که آی دی اینستاگرام یک شناسۀ منحصربه‌فرد برای هر صفحۀ اینستاگرام است که هنگام ساخت اکانت انتخاب می‌شود. آی‌ دی اینستاگرام‌تان معرف صفحۀ شما در اینستاگرام است و به شما اجازه می‌دهد در این شبکۀ اجتماعی به فعالیت بپردازید.
هنگامی که یک اکانت می‌سازید اینستاگرام از شما می‌خواهد که یک نام کاربری یا همان آی دی انتخاب کنید. یافتن اکانت شما در اینستاگرام از طریق همین نام ممکن می‌شود. شما نیز می‌توانید با جست‌وجوی آی دی دیگران اکانت آن‌ها را پیدا کنید. اشتراک‌گذاری مطالب، منشن کردن افراد در پست‌ها و استوری‌ها و ... نیز به‌وسیله آی دی انجام می‌گیرد.
دقت داشته باشید که آی دی شما حتماً باید انگلیسی باشد. می‌توانید از زبان‌های دیگر برای نوشتن نام‌، بیو و ... استفاده کنید؛ اما انتخاب آی دی تنها به زبان انگلیسی ممکن است. همان‌طور که گفته شد، آی دی اینستاگرام معرف هویت مجازی‌تان است؛ پس در انتخاب آن دقت کنید. برای مثال، اگر یک صفحۀ کاری دارید، انتخاب آی دی مناسب و معنادار برای شما ضروری است. اگر فکر می‌کنید آی دی فعلی‌تان به اندازه کافی خوب نیست نگران نباشید. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که در صورت تمایل آی دی اینستاگرام خود را هرچقدر که می‌خواهید تغییر دهید.

آیدی اینستاگرام کجاست

جای آیدی اینستاگرام کجاست؟

یکی دیگر از سؤالات پرتکرار در مورد آیدی اینستاگرام محل قرارگیری آن است. ممکن است بخواهید آیدی خود را تغییر دهید یا آن را برای دوستان‌تان بفرستید. در چنین شرایطی لازم است بدانید جای آیدی اینستاگرام کجاست. برای پیدا کردن آیدی اینستاگرام‌تان کافیست وارد برنامه شده و به قسمت پروفایل‌تان بروید. آی دی شما در بالا و سمت چپ صفحه نوشته شده است. در نظر داشته باشید که اگر زبان تلفن همراه یا اینستاگرام‌تان را به فارسی تغییر داده باشید، آی دی شما در سمت راست صفحه قرار خواهد گرفت.
ممکن است بخواهید آیدی اینستاگرام شخص دیگری را پیدا کنید. این کار نیز ساده است. آیدی همۀ افراد بالای استوری‌ها و بالا و پایین پست‌های آن‌ها نوشته شده است. به علاوه، با ورود به صفحات اینستاگرامی مختلف می‌توانید آیدی آن‌ها را در بالای صفحه مشاهده کنید.
در این مطلب تلاش کردیم شما را با آیدی اینستاگرام آشنا کرده و به پرتکرارترین سؤالات در این زمینه پاسخ دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

 

نوشتن دیدگاه