آخرین پست های دیده شده در اینستاگرام

اینستاگرام در چند سال اخیر به یک پلتفرم بسیار محبوب جهانی تبدیل شده است. به همین جهت نیز سازندگان این اپلیکیشن هر چند ماه یکبار قابلیت‌ های جدیدی را به آن اضافه می‌ کنند. یکی از قابلیت های اینستاگرام که باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است قابلیت بازدید پست های اخیر می باشد. با استفاده از این قابلیت فالویینگ های شما می‌ توانند آخرین بازدید شما را رویت کنند. کسانی که شما آن ها را دنبال کرده اید می توانند آخرین تغییرات و آخرین آنلاینی شما را در اکانت اینستاگرامتان را ببیند. پس از این توضیحات ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که چگونه می توان این قابلیت را در اینستاگرام غیرفعال نمود و یا آن را برای افراد اختصاصی تنظیم کرد؟ ما در ادامه این مقاله تصمیم گرفته‌ ایم که پاسخ این سوال را به صورت مفصل برای شما توضیح دهیم و در مورد این قابلیت و چگونگی فعال کردن و غیر فعال کردن آن، آموزش های جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را تا انتها همراهی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
فیلتر آرایش اینستاگرام

آخرین پست های دیده شده در اینستاگرام

قابلیت جدید last seen در اینستاگرام

قابلیت آخرین بازدید یا last seenدر اینستاگرام به منظور بازدید مخاطبین شما از آخرین فعالیت شما در اینستاگرام طراحی شده است. هنگامی که شما آخرین بار در اکانت خود فعال بوده اید به صورت دقیق به مخاطبین شما نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است اگر صفحه شما عمومی است این قابلیت برای همه افراد که قادر به بازدید از صفحه اینستاگرام شما هستند فعال نیست و تنها برای فالوینگ های شما فعال خواهد بود. البته این قابلیت برای کسانی که به آن ها دایرکت داده باشید نیز فعال می باشد و آنها نیز می‌ توانند آخرین بازدید شما را از اکانت اینستاگرامتان مشاهده کنند. این مسئله برای کسانی که نیازمند حریم خصوصی هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. شاید شما هم تمایل نداشته باشید که آخرین بازدید شما برای فالوینگ هایتان نمایش داده شود‌ از طرفی شاید تمایل داشته باشید که هم آخرین بازدیدتان قابل رویت برای افراد باشد و هم بتوانید آخرین بازدید آن ها را مشاهده کنید. اگر قصد دارید که آخرین بازدید پیج های عمومی را ببینید می‌ توانید یک دایرکت برای آنها ارسال کنید. زیرا از طریق دایرکت نیز می توانید آخرین بازدید آنها را ببینید. زمانی که پیج های عمومی شما را فالو نکرده باشند و یا عبارتی شما را دنبال نکرده باشند قابلیت بازدید آخرین آنلاینی آن آن ها برای شما غیرفعال خواهد بود، و صرفا با ارسال دایرکت به آن ها و چندشدن‌ دایرکت از طرف صفحه مقابل، شما می‌ توانید هر موقع که تمایل داشتید آخرین بازبینی آنها را مشاهده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین پیج های آموزش اینستاگرام

آخرین پست های دیده شده در اینستاگرام

آموزش فعال و غیرفعال کردن آخرین پست های دیده شده در اینستاگرام

اگر قصد دارید که این قابلیت را غیر فعال کنید در ابتدا به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام بروید. پس از آن آیکون سه نقطه در بالای صفحه را لمس کرده و قسمت تنظیمات را باز کنید. زمانی که تنظیمات شما باز شدند می بایست بر قسمت شخصی و یا privacy بروید. در آن قسمت گزینه ای وجود دارد با نام نمایش وضعیت فعال یا activity status. پس از لمس این گزینه شما می توانید نسبت به فعال کردن و یا غیر فعال کردن این وضعیت اقدام نمایید. این حالت که با نام last seen و یا آخرین بازدید نیز شناخته می شود به مخاطبین شما اجازه می دهد که بتوانند آخرین فعالیت و یا آخرین آنلاینی شما را در اکانت اینستاگرامتان مشاهده کنند. اما زمانی که شما آن را غیر فعال کنید دیگر افراد قادر به مشاهده آخرین فعالیت شما نخواهند بود. البته آموزش ارائه شده برای گوشی های اندروید می باشد. اگر شما گوشی iOS و یا آیپد دارید می توانید از طریق چرخ دنده کنار پروفایل به قسمت تنظیمات بروید و سپس به قسمت activity statusرفته و این قابلیت را غیر فعال کنید. به طور قطع اگر شما با اپلیکیشن های دیگر از جمله تلگرام یا واتس اپ نیز کار کرده باشید با قابلیت آخرین بازدید آشنایی دارید. اگر شما آخرین بازدید خود را غیر فعال کنید در واقع قادر به دیدن آخرین بازدید دیگران نیز نخواهید بود بنابراین اگر تمایل دارید آخرین بازدید مخاطبین خود را ببینید بهتر است که این آپشن و یا این قابلیت را در اینستاگرام خود به‌ صورت فعال نگه دارید.

نوشتن دیدگاه