بهترین پیج های آموزش اینستاگرام

 

شاید شما هم جز افرادی باشید که ساعت های زیادی را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام وقت صرف می کنید و قصد دارید تا در زمان حضور در چنین فضاهایی، با پیج های آموزشی مختلف آشنا شوید تا از حضور خود در این فضاها استفاده مفید بکنید.

بدون شک هیچ کس نمی تواند ادعا کند که فضای اینستاگرام محل مناسبی برای یادگیری و آموزش نیست. امروزه صدها هزار پیج مختلف آموزشی در اینستاگرام وجود دارد که روزانه مطالب مفید و آموزنده ای را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند. از این رو شما هم با شناسایی کردن چنین پیج هایی می توانید در زمان فراغت و استفاده از این فضای مجازی، از مطالب چنین پیج هایی استفاده کنید. ما در ادامه بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیج های مفید اینستاگرام کدام اند؟

باید به این نکته اشاره کرد که هر کس بسته به سلیقه و علاقه خود می تواند پیج مورد نظرش را در اینستاگرام پیدا کرده و آن را دنبال کند. به همین دلیل منظور از آموزنده برای فردی که به موسقی علاقه دارد، پیج های موسیقی، برای کسی که به آشپزی علاقه دارد، پیج های آشپزی و ... خواهد بود. اما اگر قصد داشته باشیم تا به صورت کلی، بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام را دسته بندی کنیم، می توانیم به دسته بندی زیر برسیم:

  1. پیج های آموزش زبان انگلیسی
  2. پیج های آموزش آشپزی
  3. پیج های آموزش نگهداری از گل های آپارتمانی و خانگی
  4. پیج های آموزش نقاشی
  5. پیج های آموزش عکاسی
  6. پیج های آموزش فتوشاپ

و ...

در ادامه برترین و بهترین پیج های اینستاگرامی که در هر کدام از این دسته بندی ها فعالیت می کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین پیج های آموزشی که در اینستاگرام فعالیت دارند

اگر شما هم نمی خواهید به صورت خاص و منحصر به فرد بر روی یک موضوع فوکوس کنید، می توانید از پیج های آموزشی که مطالب مختلفی را در زمینه های گوناگون در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید. این گونه از پیج ها مطالب آموزشی، علمی، دانستنی ها و ... را در قالب پست و استوری به صورت روزانه در اختیار دنبال کنندگان خود قرار می دهند.از بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیج واتس فکت whats.fact

از جمله بهترین پیج های آموزشی اینستاگرامی که در آن می توانید مطالب آموزشی را به زبان طنز و جذاب ببینید. پست هایی که توسط این پیج به مخاطبین عرضه می شود اکثرا دارای جنبه های جنجالی و جذاب هستند.

  1. پیج اسرار پنهان asrare.penhan

برعکس اسم جنجالی و متفاوت این پیج، پیج اسرار پنهان زیاد با موضوعات ماوراطبیعه سروکار ندارد. بیشتر مطالبی که در این پیج منتشر می شود در زمینه آموزش و سرگرمی است.

  1. پیج شناخت جهان _know_the_world

اگر می خواهید در خصوص مطالب علمی، نجوم، کیهان شناسی و یا فیزیک اطلاعاتی را کسب کنید، پیج شناخت جهان بهترین پیج در این زمینه خواهد بود. شعار این پیج آموزش علم به زبان ساده است.

بهترین پیج های آموزشی که در اینستاگرام فعالیت دارند

  1. پیج مجله علمی sci.mag

پیج مجله علمی اطلاعات و آموزش های بسیار جذابی را در خصوص دنیای عجیب و شگفت انگیزی که در آن زندگی می کنیم، در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر شما هم به دنبال زیبایی ها و ناشناخته های سیاره زمین هستید، این پیج را دنبال کنید.

  1. پیج یادبگیر yadbegir_ir

یکی دیگر از پیج هایی که مطالب علمی و آموزشی را در قالبی جذاب و منحصر به فرد ارائه می کند، پیج یادبگیر است. این پیج اینستاگرامی روزانه مطالب آموزشی مختلفی را در قالب پست و استوری منتشر می کند.

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی اینستاگرام

از جمله پیج های آموزشی بسیار محبوب، پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام هستند. با حضور در این پیج ها می توانید به روش های مختلفی زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید. بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام در زمینه آموزش زبان عبارت اند از:

  1. پیج انگلیش کد  english_code

پیج انگلیش کد از جمله بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام است که زبان انگلیسی را از طریق عکس و سرگرمی به فالوورهای خود آموزش می دهد. در این پیج می توانید اصطلاحات رایج را به کمک کوییزهای روزانه یاد بگیرید.

  1. پیج وکب کدینگ vocab.coding

یکی از متفاوت ترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام، پیج وکب کدینگ است. شما به کمک آن می توانید تا با کلمات و عبارات بسیار منحصر به فرد آشنا شوید. این پیج مطالب آموزش زبان انگلیسی خود را در قالب طنز ارائه کرده است.

  1. پیج وکب vocab.000

اگر می خواهید زبان انگلیسی را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیرید، بهتر است این پیج را فالو داشته باشید. این پیج روزانه پست ها و استوری های بسیار جذابی را برای علاقه مندان آموزش زبان انگلیسی منتشر می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی اینستاگرام

  1. پیج انگلیش هینتس englishhints

پیج انگلیش هینتس از جمله اولین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام است که چیزی در حدود 1.2 میلیون فالوور دارد. به کمک این پیج می توانید روزانه زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید.

  1. پیج هر روز یک کلمه one.word.day

در پیج هر روز یک کلمه، شما می توانید روزانه با کلمات متداول انگلیسی آشنا شده و بدانید که کاربرد هر کدام از آن ها در چه زمینه ای است. این پیج به سادگی مطالب آموزشی را به دنبال کنندگان خود آموزش می دهد.

بهترین پیج آموزش آشپزی

پیدا کردن نحوه طبخ و پخت غذاهای جدید می تواند چالش بزرگی باشد که علاقه‌ مندان به آشپزی  با آن دست و پنجه نرم می کنند. همچنین ممکن است برخی از افراد به دنبال تجربه های جدید آشپزی باشند و یا می خواهند تا با دستور پخت غذاهای متنوع آشنا شوند. از این رو، داشتن یک پیج آموزش آشپزی برای علاقه مندان به غذا و یادگیری آن، می تواند بسیار مفید باشد.

  1. پیج یک شف yekchef

اگر می خواهید آشپزی را با طعم طنز و کمدی یاد بگیرید، پیج یک شف بهترین پیج اینستاگرامی در این زمینه است. این پیج با دوبله های جذاب و سرگرم کننده طبخ غذاهای مختلف را به شما آموزش می دهد.

  1. پیج مطبخ خاتون matbakhe_khatoon

یکی از بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام در زمینه آشپزی، پیج مطبخ خاتون است. در این پیج دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی قرار گرفته است و شما می توانید به سادگی آن ها را طبخ کنید.

  1. پیج معصومه رسولی masoumehrasouli

خانم رسولی یکی از فعال ترین پیج های آشپزی در اینستاگرام را مدیریت می کنند که روزانه پست های بسیار متنوع و متفاوتی را در زمینه آشپزی انواع کیک، دسر، شیرینی و غذا را برای دنبال کنندگان خود منتشر می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور جمع کنیم؟

بهترین پیج آموزش آشپزی

  1. پیج عاطفه قنبری atefeh.ghanbarei

یکی دیگر از پیج های جذاب در زمینه آشپزی، پیج خانم عاطفه قنبری است. این پیج نیز شما را با غذاهای جدید و جذابی آشنا می کند که می توانند گزینه ای مناسب برای دورهمی ها، مهمانی ها و یا جمع های دوستانه باشند.

  1. پیج اموزش غذاهای رژیمی  rejim_fitness

اگر به دنبال پیجی هستید که آموزش غذاهای رژیمی را در اختیار شما قرار دهد، می توانید سری به پیج آموزش غذاهای رژیمی بزنید. در این پیج تنها غذاهای سالم و کم کالری، آموزش داده می شود.

بهترین پیج آموزش نگهداری از گل های آپارتمانی و خانگی
  1. پیج گلدون من  goldooneman_insta

اگر به گل و گیاه علاقه دارید ولی نمی دانید که چگونه از آن ها نگداری کنید، پیج گلدون من تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. این پیج یکی از فعال ترین پیج ها در زمینه آموزش و نگهداری انواع گل های آپارتمانی و خانگی است.

  1. پیج دکتر گل و گیاه doctor.gol.official

از جمله بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام در زمینه نگهداری از گل و گیاه های خانگی و آپارتمانی، پیج دکتر گل و گیاه است. این پیج آموزش های جذابی را در زمینه اصول نگهداری و حفظ گل های مختلف منتشر می کند.

بهترین پیج آموزش نگهداری از گل های آپارتمانی و خانگی

  1. پیج خدمات سبز khadamatsabz

پیج خدمات سبز را می توان در دسته ی انواع پیج های آموزش نگهداری از گل و گیاه دانست که مطالب مفید خودش را در قالب پست و استوری به اشتراک می گذارد. شما می توانید سوالات خودت را با این پیج مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ بگیرید.

بهترین پیح آموزش نقاشی
  1. پیج نقاشی کودکانه naghashii_koodakane

از جمله پیج های آموزش نقاشی که می تواند حال شما را به سرعت خوب کند، پیج نقاشی کودکانه است. این پیج که با نگاهی فانتزی و کودکانه طراحی شده است مناسب تمامی افرادی است که به نقاشی علاقه مند هستند.

  1. پیج سیاه قلم جوادی siyahghalam_javadi

اگر شما هم به نقاشی پرتره و طراحی علاقه مند هستید، یکی از بهترین پیج های اینستاگرامی در این زمینه، پیج سیاه قلم جوادی است. این پیج مطالب جذاب و متنوعی را در زمینه طراحی و نقاشی با سیاه قلم در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین پیح آموزش نقاشی

  1. پیج لیاآرت liaart_net

یکی از پیج های آموزش نقاشی متفاوت و جذاب که به صورت حرفه ای آموزش های مختلف را ارائه می کند، پیج لیاآرت است. در این پیج شما هر روز با آموزش های دیدنی و مفیدی روبرو می شوید که در تلاش است نقاشی شما را بهتر کند.

بهترین پیج آموزش عکاسی
  1. آموزش عکاسی photo_artir

در صورتی که می خواهید عکاسی را به صورت حرفه ای و جدی یاد بگیرید، بهتر است این پیج را فالو داشته باشید.  در این پیج مطالب آموزنده و جذابی در خصوص نحوه عکاسی و دوربین های مناسب عکاسی منتشر می شود.

  1. پیج پویان حق بیان ipou7a

آقای پویان حق بیان در این پیج نکات بسیار حساس و مهمی را در زمینه عکاسی به علاقه مندان این زمینه آموزش می دهد. این نکات به صورت روزانه و در قالب پست و استوری در پیج پویان جق بیان منتشر می شود.

بهترین پیج آموزش عکاسی

  1. پیج آموزش عکاسی با موبایل photographicposts

برای علاقه مندان عکاسی با موبایل، پیج photographicposts می تواند گزینه ای بسیار جذاب و دیدنی باشد. به کمک این پیج با گوشی همراه خود می توانید عکس های بسیار حرفه ای و متفاوت بگیرید.

بهترین پیج آموزش فتوشاپ در اینستاگرام
  1. پیج فتوشاپ با کاوه  Ps_with_kaveh

یکی از بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام در زمینه آموزش فتوشاپ، پیج فتوشاپ با کاوه است. در این پیج تمام ترفندهای فتوشاپ آموزش داده می شود.

  1. پیج سینا ایمانی ccina.design

پیج آقای سینا ایمانی یکی از پیج های آموزش فتوشاپ است که ترفندهای منحصر به فردی را به شما آموزش می دهد. به کمک این پیج می توانید به سرعت فتوشاپ را یاد بگیرید.

بهترین پیج آموزش فتوشاپ در اینستاگرام

  1. پیج آیروس آرت ayrosart

اگر شما هم می خواهید با ترفندهای فتوشاپ به سرعت آشنا شوید، پیج آیروس آرت گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. در این پیج مطالب آموزش فتوشاپ به صورت روزانه منتشر شده و تعامل بسیار مناسبی با دنبال کنندگان برقرار می کند.

در صورتی که شما هم قصد دارید تا با چنین پیج ها و صدها پیج دیگر آشنا شوید، می توانید با وب سایت ما همراه باشید. فالو با ما با ارائه ی راهکارهای مختلف در زمینه ی اینستاگرام، شما را سریع تر به اهدافتان می رساند .

نوشتن دیدگاه