طبق آخرین آمار جهانی، بلاگری در اینستاگرام جز ده شغل پردرآمد در سطح دنیا شناخته شده است. شاید تا سال ها قبل فعالیت در این شغل کسر شان محسوب می شد، ولی در سال های اخیر درآمدهای میلیاردی بلاگرها ثابت کرده که فعالیت در اینستاگرام نه تنها کسر شان نیست، بلکه شغلی پردرآمد و آینده دار است. از طرفی دیگر بیشتر کارشناسان بازاریابی بر این باور هستند که بیشتر کارها برای برقراری مخاطب و افزایش میزان درآمد باید در بستر اینستاگرام فعالیت داشته باشند. ولی لازمه کسب درآمد از اینستاگرام جذب فالوور و دیده شدن است. برای دیده شدن در اینستاگرام راهکارهای مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین این راهکارها خرید فالوور واقعی است. در صورتی که قصد خرید فالوور دارید، ما را در این متن همراهی کنید تا با نحوه شناسایی فالوور واقعی آشنا شوید.

چطور بفهمیم فالوور 100% واقعی است؟

یکی از راه کارهای افزایش تعداد فالوور خرید آن است ولی خرید هر نوع فالووری به گسترش کار شما کمک نمی کند. در صورتی که شما فالوور فیک بخرید، نه تنها فعالیتتان را در اینستاگرام گسترش نمی دهید، بلکه پیجی که مدت ها برایش زحمت کشیده اید را در معرض بسته شدن توسط اینستاگرام قرار می دهید.

اما برخی از فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه فالو با ما با فروش فالوور 100 درصد واقعی علاوه بر این که تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهند منجر به افزایش فعالیت پیج اینستاگرامی‌تان می شوند، چرا که این فالوورها همانند سایر کاربران اینستاگرام به طور روزانه فعالیت دارند، استوری می بینند، پست های شما را لایک می کنند و از این طریق احتمال قرارگیری پست های شما را در اکسپلور اینستاگرام افزایش می دهند.

چطور بفهمیم فالوور 100% واقعی است؟

این نکته را به خاطر داشته باشید که نمایش تنها یک پست از صفحه اینستاگرام شما در اکسپلور به معنای افزایش فالوور یک شبه شما است. اما چگونه فالوور واقعی را می توان تشخیص داد؟ همان طور که توضیح دادیم فالوور واقعی همانند سایر کاربران اینستاگرام اکانت واقعی دارد. از این رو همانند مابقی فالوورها در اینستاگرام فعالیت دارد.

 از این رو برای اطمینان از واقعی بودن فالوورهای خریداری شده به صورت تصادفی و رندوم روی چند تا از اکانت ها کلیک کنید. در صورتی که آن اکانت فالوور داشت یا اکانت هایی را فالو کرده بود، آن کاربر فالووری واقعی و فعال است. ولی اگر تعداد پست، فالوور یا فالووینگ آن صفر بود، آن کاربر فالووری فیک است که تنها در اینستاگرام اکانت درست کرده و هیچ فعالیتی ندارد.

چنین اکانت هایی توسط ربات هوشمند اینستاگرام تشخیص داده می شوند. در صورتی که فالوورهای شما را تعداد بالایی از کابران فیک تشکیل داده باشند، ابتدا توسط اینستاگرام شادوبن می شوید و در صورت ادامه این روند پیج شما بسته خواهد شد.

 فالوور واقعی از کجا بخریم؟

در روزهای ابتدایی کارتان که کمتر کسی شما و پیج اینستاگرامی‌تان را می شناسد، خرید فالوور واقعی بهترین راه برای افزایش میزان بازدید و احتمال قرار گیری پست های شما در اینستاگرام است. این نکته را به خاطر داشته باشید که فالوورهای جدید همیشه تعداد فالوور برای پیج شما به همراه خواهند داشت.

ولی همانطور که در متن بالا توضیح دادیم برخی از فروشگاه‌ها، فالوور فیک را به جای فالوور واقعی به فروش می رسانند. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که تنها از فروشگاه های معتبر فالوور بخرید. سایت فالو با ما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که فالوور صد در صد واقعی را به فروش می رساند.

 فالوور واقعی از کجا بخریم؟

سایت فالو با ما با فروش فالوورهای صد در صد واقعی در تلاش است که به درآمد زایی شما در بستر اینستاگرام کمک کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که اینستاگرام امروزه برنامه اول بین عامه مردم است. از این رو به شما توصیه می کنیم که تا دیر نشده دست به کار شوید و به کمک اینستاگرام به کسب و کارتان رونق دهید.

خرید فالوور صد در صد واقعی یکی از بهترین راه کارهای افزایش میزان فالوور و بازدید است که در متن بالا سعی کردیم نحوه شناسایی این فالوورها را به طور کامل توضیح دهیم. چرا که متاسفانه برخی از فروشگاه های اینترنتی فالوور فیک را در قالب فالوور واقعی به فروش می رسانند.

نوشتن دیدگاه