چگونه فالوور فیک بخریم

برای کسانی که تصمیم دارند در اینستاگرام کسب و کار خود را راه بیندازند یا حساب شخصی باز کنند، مهم ترین چیز برای توسعه و دیده شدن حسابشان تعداد فالوورها است. به طور کلی افزایش فالوور در اینستاگرام به دو شکل صورت می‌ گیرد. این دو روش عبارتند از جمع آوری فالوور واقعی و خرید فالوور فیک!
در صورتی که نمی دانید فالوور فیک دقیقا چیست، فالوور فیک همانطور که از اسمش پیدا است فالووری غیر واقعی و غیر مفید است؛ البته نه کاملا! در واقع فالوور فیک یک مزیت کاربردی دارد که بخاطر آن بعضی از کاربران اینستاگرام اقدام به خرید آن می کنند.
با خرید فالوور فیک تنها رقم فالوورهای پیج افزایش پیدا می کند و فالوور فیک هیچ تاثیری در افزایش تعداد لایک یا کامنت و تعاملات دیگر در پیج ندارد. با این حال خرید فالوور فیک از سریع ترین و کم خرج ترین راه های افزایش فالوور است. خرید فالوور فیک معایب و مزایای خود را دارد.
از مزیت‌ های آن می توان به اعتبار دهی به اکانت های تازه تاسیس شده فروش آنلاین اشاره کرد. از لحاظ روانشناختی زمانی که کاربر مشتری در اولین نگاه به پیج تعداد زیاد فالوورها را می بیند ناخودآگاه اعتمادش به آن زیاد شده و اقدام به خرید از آن پیج می کند.

چگونه فالوور فیک بخریم

روش خرید فالوور فیک چیست؟

برای خرید فالوور فیک برای اکانت اینستاگرامتان ابتدا باید وب سایتی مورد اطمینان پیدا کنید و پکیج های فالوور موجود در آن را همراه قیمتشان بررسی کنید. سپس پس از انتخاب پکیج مورد نظر (تعداد فالوور فیک مورد نیاز و قیمت مناسب با بودجه تان) مشخصات اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
بعد از انجام مراحل ثبت سفارش باید منتظر بمانید تا استارت فالوور طبق زمانبندی مشخص شده شروع شود و تعداد فالوورهای خریداری شده در پیجتان نمایش داده شود. در رابطه با خرید فالوور فیک لازم است که یک سری نکات را بدانید.
اول این که خرید فالوور فیک درست مانند فالوور معمولی با درصدی ریزش همراه است. این امر غیر قابل پیشگیری است و هيچ گونه تضمینی برای آن وجود ندارد. دومین نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که اکانت اینستاگرام شما حتما باید پابلیک باشد و در غیر این صورت خرید فالوور فیک برای آن ممکن نیست.
بعد از خرید فالوور فیک زمانی که منتظر ارسال فالوور و استارت آن هستید به هیچ وجه نام کاربری خود را تغییر ندهید زیرا در این صورت ارسال فالوور با مشکل مواجه می شود. به یاد داشته باشید در بین فالوورهای اضافه شده به اکانت اینستاگرام شما، فالوورها هم از ایران و هم خارج از ایران وجود دارند و وجود فالوورهایی بدون عکس پروفایل، بدون پست و دارای اسم های نامتعارف طبیعی است.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هرگز بعد از ثبت سفارش خرید فالوور فیک، بلافاصله مجددا سفارش دیگری ثبت نکنید. اجازه دهید اولین سفارش کاملا انجام و تکمیل شود و سپس می توانید بعد مدتی خرید دیگری ثبت کنید.

چگونه فالوور فیک بخریم

فالوور فیک از کجا بخریم؟

برنامه اینستاگرام چند سالی است که در تمام جهان از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار بوده است و علاوه بر برقراری ارتباط و سرگرمی، به مکانی برای درآمد زایی نیز تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد راه اندازی حساب کاربری در اینستاگرام برای کسب و کار مجازی دارید و نیاز دارید که در شروع کار،ظاهر پیجتان قابل توجه باشد.
حتما پیش از خرید فالوور فیک، اطمینان حاصل کنید که وب سایت فروشنده فالوور سایتی قابل اطمینان باشد. امروزه با افزایش درخواست برای سفارش و خرید فالوورهای فیک، تعداد افراد کلاهبردار و سودجو نیز افزایش پیدا کرده است. هرگز گول قیمت کم پکیج فالوور فیک را نخورید و حواستان باشد و اولویت خود را کارایی و کیفیت قرار بدید.
با سفارش از یک وب سایت قابل اطمینان درصد ریزش فالوور کمتر خواهد بود و نتیجه بهتری از آن خواهید گرفت. در کل برای جلوگیری از ریزش فالوور های خریداری شده راه هایی وجود دارد. یکی از راه های حفظ فالوور پست کردن عکس ها و ویدیوهای جذاب، مطالب جدید و نکات آموزنده است.
بهتر است زمان مشخصی را برای اشتراک گذاری محتوا انتخاب کنید تا مخاطبان بیشتری از آنها بازدید کنند. سعی کنید در ابتدای کار تبلیغات زیادی انجام ندهید زیرا این کار جلوه خوبی برای مخاطب ایجاد نمی کند و به مرور زمان باعث می شود آنها دیگر پیجتان را دنبال نکنند.
علاوه بر آن داشتن تعامل خوب با دنبال کنندگان و توجه به نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها باعث جذب شدن آنها می شود.
در این مقاله با فالوور فیک و نحوه خرید آن آشنا شدید. در صورتی که قصد خرید فالوور فیک دارید سایت فالو با ما یکی از معتبرترین سایت های فروش فالوور در ایران است. در فالو با ما می توانید پکیج مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه