چگونه در اینستاگرام فالوور فیک جمع کنیم؟

برنامه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. کاربران برای توسعه کسب و کار خود حساب های مخصوص می سازند و اقدام به تبلیغ و پروموت حرفه خود به طور آنلاین می کنند. کسب و کار موفق در فضای مجازی نیاز به تعداد مخاطبان یا فالوورهای زیاد دارد. زمانی که شخصی اکانت کسب و کار خود را به تازگی تاسیس می کند، جذب فالوور برای او سریع اتفاق نمی افتد. لذا فرد برای اینکه اکانتش قابل اطمینان به نظر برسد ناچارا اقدام به خرید فالوور فیک می کند. فالوور فیک همانطور که از اسمش پیداست فالووری غیر واقعی است و تاثیری در تعاملات پیج ندارد.
به عبارت دیگر فالوور فیک صرفا و مستقیما در تعداد آن تاثیر می گذارد. فالوور فیک معمولا از وب سایت های خرید فالوور سفارش داده می شود و مبلغ آن نسبت به تعداد فالوور و کیفیت پکیج تعیین می شود. اما ممکن است تصور کنید که دریافت فالوور فیک تنها از راه خرید و پرداخت مبلغ امکان پذیر است. برای اینکه بدانید راه دیگری برای جذب فالوور فیک وجود دارد یا نه، در ادامه مقاله برایتان توضیح داده ایم.

آیا امکان پیدا کردن فالوور فیک بدون خریدن هست؟

آیا امکان پیدا کردن فالوور فیک بدون خریدن هست؟

برای دریافت فالوور فیک بدون پرداخت پول، به جای مراجعه به وب سایت باید نرم افزارهای مخصوصی را نصب نمایید. یکی از معروف ترین برنامه های جذب فالوور فیک برنامه فالوور بگیر است. برای استفاده از این برنامه ابتدا در اینستاگرام چند اکانت فیک بسازید. یکی از این برنامه های افزایش فالوور را دانلود و نصب کنید و سپس در آن روی گزینه افزودن حساب کلیک کنید. در مرحله دوم اطلاعات یکی از اکانت های فیکی که ساختید را وارد برنامه کرده و با فشار دادن گزینه log in وارد اکانت شوید.
وقتی که وارد حساب شدید از بالای سمت راست برنامه آیکن سه خط که نمایانگر منوی برنامه است را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید از گزینه بالایی منو اکانت های دیگری که دارید را نیز اضافه کنید. بعد از انجام این مراحل برنامه را روی فالوور خودکار قرار دهید تا اکانت های رندوم را فالو کند.

آیا امکان پیدا کردن فالوور فیک بدون خریدن هست؟
حواستان باشد در طی این فرایند صفحه اسکرین موبایلتان خاموش نشود، زیرا در این صورت فالو خودکار از کار می افتد. در این گونه اپلیکیشن ها باید اکانت های دیگر را فالو کنید تا سکه هایی به شما تعلق بگیرد. با در اختیار داشتن این سکه ها درخواست دادن برای جذب فالوور امکان پذیر می شود.
سکه های دریافت شده پس از هر بار فالو کردن اشخاص، به طور رایگان دریافت می شود. تعداد سکه هایی که کسب می کنید در قسمت "فالوور بگیر" برنامه نمایش داده می شود. بعد از جمع کردن تعداد کافی سکه، از طریق منوی سه خط گزینه انتقال سکه را انتخاب کنید.
برای کار انتقال سکه باید حداقل ۱۰۰ سکه داشته باشید. یادتان باشد هیچ وقت افرادی که فالو کردید را بعد از مدتی آنفالو نکنید. زیرا این کار باعث کم شدن امتیازها می شود و در نتیجه تعداد سکه ها نیز کاهش پیدا می کند. برای جلوگیری کردن از این اتفاق می بایست با اکانت های فیکی که ساخته ایم سکه جمع آوری کنیم. در واقع دلیل ساخت اکانت های فیک در ابتدا همین است. تمام سکه های جمع شده توسط اکانت های فیکتان را می توانید به اکانت اصلی انتقال دهید.

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

یکی دیگر از اپلیکیشن های این حوزه، اپلیکیشن نینجاگرام است. روش جذب فالوور این برنامه با برنامه قبلی تفاوت دارد و به این صورت است که شما هشتگی را انتخاب می کنید و در اختیار برنامه قرار می دهید. برنامه به صورت خودکار تمام پست های حاوی آن هشتگ را لایک کرده، اکانت های آنها را فالو می کند و سه پست دیگر از آن اکانت ها را نیز لایک می کند.
این کار باعث می شود روزانه تعداد زیادی فالوور واقعی و کارآمد کسب کنید. برنامه دیگری که می توان برای جذب فالوور پیشنهاد کرد برنامه کافه اینستا است. این نرم افزار فالوورهای فیک برای حساب کاربریتان جذب می کند. پس اگر قصد استفاده از فالوور فیک دارید، این نرم افزار گزینه خوبی برایتان است.
تنها مشکلی که در این اپلیکیشن می توان یافت سرعت کند آن خواهد بود. نرم افزار دیگری که می توان به آن اشاره کرد نرم افزار توربو است. این برنامه کاربردی مشابه نینجاگرام است و افرادی را که فکر می کند مخاطب مناسب شما هستند را پیدا و فالو می کند.
این نرم افزار تضمین کرده است که هزار عدد فالوور را در کوتاه مدت برایتان جذب کند. آخرین نرم افزار پیشنهادی برای جذب فالوور برنامه رایگان فالوور پلاس است. این برنامه بسیار محبوب بوده و برای دریافت آن باید آن را از سایت خودش خریداری کنید.
با اینکه این برنامه امکان گرفتن فالوور به صورت رایگان را فراهم کرده است، با اين حال خرید فالوور نیز در آن امکان پذیر است. این برنامه تنها در سیستم عامل اندروید اجرا می شود. نکته قابل توجهی که باید بدانید این است که این برنامه ها توسط اینستاگرام و گوگل شناسایی شده و از کار می افتند و باعث صدمه زدن به پیج اینستاگرام شما می شوند. پس بهترین کار این است که پیج خود را به مجموعه های معتبری مانند فالو با ما بسپارید تا خیالتان از امنیت پیجتان راحت باشد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه