پروموشن اینستاگرام چیست و چگونه به کسب و کار من کمک می کند؟


پروموشن اینستاگرام به نوعی بازاریابی مبتنی بر اینستاگرام اطلاق می‌شود که در آن پست‌ها و استوری‌های رایگان و معمولی به پست‌ها و استوری‌های پولی تبدیل می‌شوند. اگر قصد دارید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، بی‌شک تبلیغ در اینستاگرام یکی از ضروری‌ترین استراتژی‌هایی است که شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند. شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد که ۹۰٪ این افراد حداقل یک حساب کاربری تجاری را دنبال می‌کنند.
میانگین نرخ تعامل در شبکه اجتماعی ۱٬۶٪ در هر پست است. برای درک صحیح این موضوع کافی است نرخ تعامل را در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. به عنوان مثال، نرخ تعامل در فیس بوک ۰٬۰۹٪ و در توییتر ۰٬۰۴۸٪ است. مطالعات نشان می‌دهند که ۶۵٪ کاربران اینستاگرام پس از مشاهده یک برند جدید در اینستاگرام، برای خرید محصولات اقدام می‌کنند. داده‌های بدست آمده از مطالعات اخیر که به طور تخصصی پروموشن اینستاگرام را مور هدف قرار داده ‌اند، بیانگر این موضوع است که سرمایه گذاری در اینستاگرام نرخ تعامل شما را با مشتریان افزایش می‌دهد.
این امر در نهایت به افزایش فروش و سود شما منجر می‌شود. پروموشن اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پست های معمولی، استوری ها و هایلات ها را تبدیل به پست های حمایت شده بکنید. این کار با ایجاد فرصت برای دستیابی به مخاطبان بیشتر، افزایش مشاهده پذیری محتوای شما و همچنین افزایش فراخوان عمل در بیشتر دیده شدن شما تأثیر می گذارد. شما می‌توانید از طریق پست های حمایت شده و برچسب دار مخاطبان را وادار به مشاهده پروفایل خود کرده و از آنها پیام های مستقیم در خصوص خدمات و محصولاتتان دریافت کنید.

با قابلیت پروموشن اینستاگرام آشنا شوید

با قابلیت پروموشن اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام از سال ۲۰۱۶ پروفایل های تجاری خود را راه اندازی کرد. این نوع پروفایل‌ها که بیشتر مورد استفاده شرکت ها هستند از ویژگی های اختصاصی نظیر دکمه تماس و دکمه فراخوان عمل برخوردار هستند. با وجود اینکه پروفایل‌های تجاری هوز هم در اینستاگرام فعال هستند و برای صاحبان خود درآمدزایی می‌کنند، ویژگی جدید اینستاگرام به نام پروموشن اینستاگرام با ارائه گزینه‌هایی همچون آدرس سایت، امکان تماس تلفنی و ارائه راه های ارتباطی دیگر به شما کمک می تواند پست خود را به صورت تبلیغاتی منتشر کنید.
در حال حاضر پروموشن اینستاگرام با تغییر پست های معمولی به پست‌هایی با دسترسی بالا، برچسب حمایت شده و همچنین براساس الگوریتم‌های دقیق اینستاگرام به مخاطبان هدف شما نمایش داده می شوند. این چنین پست‌ها به طور معمول شبیه پست ها یا استوری های فید ارگانیک هستند، اما می توانند با برچسب اسپانسر شناسایی شوند. شما در رسانه‌های اجتماعی در حال رقابت با سیلی از محتوا هستید که کاربران یکسانی را مورد هدف قرار می‌دهند.
در نتیجه شما برای جلب توجه با این کاربران تنها چند ثانیه زمان دارید و در صورتی که کاربران محتوای پست شما را با نیازهای خود یکسان و همسو نبیند به سرعت سراغ پست بعدی خواهند رفت. به همین دلیل لازم است که پست شما در فید اینستاگرام کاربرانی که به دنبال خدمات و محصولات مشابه برند شما هستند، قرار بگیرد. به عنوان مثال اِتسی با تولید و تنظیم محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده و سبک زندگی با مخاطبان خود ارتباط شخصی ایجاد کند.
این فروشگاه اینترنتی در حالی که علاقه‌ مندان به دکوراسیون داخلی را مجذوب محصولات خود می‌کند، توانسته است افرادی که به یادگیری علاقه‌مند هستند را نیز به محتوای خود جذب کند. پروموشن اینستاگرام با افزایش بازدید از پروفایل، افزایش ترافیک سایت و در نهایت افزایش به اشتراک گذاری پست‌ها و استوری‌های شما می‌تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند.

مزایای پروموشن اینستاگرام چیست؟

مزایای پروموشن اینستاگرام چیست؟

به طور کلی، شما می‌توانید از پروموشن اینستاگرام برای به نمایش گذاشتن پست‌های خود به افرادی که فالورر شما نیستند و شما را دنبال نمی‌کنند، استفاده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند دایره مخاطبان خود را وسیع‌تر کنید، تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشید و در نهایت آن‌ها تشویق به اقدام برای خرید کنید. از مزایای پوروموشن اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• افزایش آگاهی از برند: اگر به دنبال دسترسی به مخاطبان جدیدی هستید که احتمال دارد به محصولات و خدمات شما علاقه نشان دهند، پروموشن اینستاگرام مناسب‌ترین راه‌حل خواهد بود.
• افزایش مشارکت: پست‌هایی که از طریق پروموشن اینستاگرام به کاربران نشان داده می‌شوند می‌توانند در جذب لایک، کامنت و اشتراک گذاری بیشتر تأثیر مثبت بگذارند. این استراتژی به شما در دستیابی به ترافیک ارگانیک و فالوو بیشتر کمک قابل توجهی می‌کند.
• هدایت ترافیک به وب‌سایت: در صورتی که یک پست را به سایت خود پیوند داده باشید می‌توانید تعداد افرادی که به سایتتان مراجعه می‌کنند را افزایش دهید. پست‌های پوروموشن شده از این طریق باعث افزایش فروش یا ثبت نام اعضای جدید می‌شوند.
• دستیابی به مخاطبان هدف: اینستاگرام به شما کمک می‌کند با هدف گذاری دقیق مشخص کنید که چه افرادی می‌توانند پست‌های پروموشن شده شما را ببیند. شما می‌توانید بر اساس سن، جنسیت، مکان، علایق و موارد دیگر مخاطبان هدف خود را مشخص کرده و به افرادی که نیازهایشان با محصولات و خدمات شما همسویی بیشتری دارد، ارتباط برقرار کنید.
• جمع ‌آوری داده‌ها و ایجاد استراتژی‌ بازاریابی نتیجه بخش: هر پستی که در اینستاگرام انتشار پیدا می‌کند دارای داده‌های منحصر به فرد است. شما می‌توانید از طریق پست‌های پروموشن شده به داده‌های دقیق‌تری دست پیدا کنید و براساس آن استراتژی‌های بازاریابی خود را اصلاح و یا تنظیم کنید.

پیش نیازهای پروموشن (promotion) اینستاگرام چیست؟

پیش نیازهای پروموشن (promotion) اینستاگرام چیست؟

برای استفاده از قابلیت پروموشن اینستاگرام لازم است یک حساب تجاری اینستاگرام داشته باشید. پس از دسترسی به چنین حسابی باید به فید اینستاگرام خود بروید و بر روی پست‌هایی که قصد پروموت (تبلیغ) کردنشان را دارید، کلیک کنید. در نظر داشته باشید تصاویری که کمتر از ۸ مگابایت کیفیت دارند را پروموت نکنید؛ زیرا انتشار تصاویر با کیفیت پایین می‌تواند به محتوای حرفه‌ای شما‌ آسیب وارد کند.
پس از ورود به پست مورد نظر باید تعیین کنید که قصد پورموت کردن این پست را دارید یا می‌خواهید از قابلیت تبلیغ استفاده کنید. در این مرحله اگر گزینه Visit your website را انتخاب کنید می‌توانید کاربران اینستاگرام را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید. علاوه بر این قابلیت، شما می‌توانید از طریق گزینه Call or visit your business برای مخاطبانی که پست شما را مشاهده می‌کنند این امکان را فراهم کنید که با لمس یک گزینه با شما تماس بگیرند و یا حتی محصولات و خدمات مورد نظر را خود را به ثبت رسانند.
پس از انتخاب هر یک از گزینه‌های ذکر شده وارد صفحه‌ای می‌شوید که گزینه Action Button را پیش روی شما قرار می‌دهد. در این صفحه می‌توانید جزئیاتی نوشتاری مورد نظر خود را وارد پست کنید. بعد از این مرحله به بخش تعیین مخاطب هدایت می‌شود. پروموشن اینستاگرام با ارائه دو روش خودکار و سفارشی سازی به شما اجازه می‌دهد مخاطبانی را که قصد دارید بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام بتوانند پست شما را مشاهده کنند را مشخص کنید.
پس از تعریف مخاطبان هدف به قسمت بودجه کلی و مدت زمان راهنمایی می‌شوید که باید بر حسب استراتژی‌های خود این دو گزینه را تعیین کنید. پس از اتمام این مرحله پیش نمایشی از پروموشن اینستاگرام به شما نشان داده می‌شود که در نهایت با کلیک بر روی گزینه تأیید کار شما به اتمام می‌رسد.

پروموشن اینستاگرام چگونه باعث رشد کسب و کار من می شود؟

پروموشن اینستاگرام چگونه باعث رشد کسب و کار من می شود؟

صدها میلیون نفر به صورت روزانه وارد اینستاگرام می‌شوند و تصاویر و استوری‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در این میان از شرکت‌های بزرگ گرفته تا کسب و کارهای نو ظهور برای رشد تجارت خود از اینستاگرام که به عنوان یکی از برترین کانا‌ل‌های ارتباط با مخاطب شناخته می‌شود، استفاده می‌کنند. پروموشن اینستاگرام با آسان کردن راه‌های ارتباطی مانند ورود به سایت و ایجاد تماس تلفنی یا آنلاین تنها با لمس یک گزینه، توانسته است در دریافت ترافیک بیشتر سایت، افزایش نرخ تبدیل و در نهایت افزایش فروش نقش قابل توجهی ایفا کند.
علاوه بر این، می‌توانیم از طریق پروموشن اینستاگرام پست‌های خود را به افرادی که جزء دنبال‌ کننده‌های ما نیستند به نمایش بگذاریم. این استراتژی در افزایش فالوور که در حقیقت مخاطبان هدف ما هستند بسیار مفید است.

تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات اینستاگرام در چیست؟


تفاوت پروموشن اینستاگرام با تبلیغات اینستاگرام در چیست؟

در حالی که پروموشن اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام با هدف افزایش دیده شدن و تعامل برند بکار برده می‌شود، تفاوت های قابل توجهی از یکدیگر دارند که آگاهی از آن‌ها می‌تواند در تصمیمات آینده شما نقش مهمی ایفا کند. پروموشن به پست‌هایی که پیش از این انتشار یافته‌اند و دیده شده‌اند جان تازه می‌بخشد و مجدد فرصت دیده شدن را برای آن‌ها فراهم می‌سازد.
تبلیغات اینستاگرام محتوای متفاوت و جدیدی دارند و به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی بکار برده می‌شوند. از پروموشن اینستاگرام می‌توان برای افزایش دیده شدن یک استوری یا پست جدید در فید اینستاگرام استفاده کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید اما تبلیغات اینستاگرام برای مخاطبان فعلی شما ایجاد می‌شوند و پیام خاصی را به افرادی که از پیش شما را می‌شناخته‌اند انتقال می‌دهند.
پروموشن اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد مخاطبان هدف خود را بر اساس معیارهایی همچون سن، جنس و عوامل دیگر تعیین کنید؛ اما تبلیغات اینستاگرام با دسته بندی‌های ریزتر به شما کمک می‌کند به صورت دقیق‌تر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.
برای این کارها کافی است با فالو با ما تماس بگیرید و سپس فقط شاهد نتیجه کار باشید. با فالو با ما دیگر نیازی به یاد گرفتن این مسائل ندارید.

 

نوشتن دیدگاه