افزایش کامنت اینستاگرام با ۱۰ راه آسان و تضمینی

یکی از فاکتور های مهم در رتبه بندی پست در فید اینستاگرام، تعداد کامنت های آن پست است؛ یعنی با افزایش کامنت اینستاگرام را شما می توانید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید و این ارتباط با مخاطبان باعث می‌ شود تا توسط الگوریتم های اینستاگرام شناخته شوید. سپس پست های شما را برای افرادی که علاقمند به محتوای پیج شما هستند منتشر کند.
افرادی که از طریق دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی فعالیت می‌ کنند باید به نکاتی مانند تعداد لایک و کامنت در اینستاگرام دقت داشته باشند. هر اندازه که بازخورد مثبت نسبت به یک پست بیشتر باشد و فالوور ها برای آن پست کامنت بیشتری بگذارند، قطعاً شانس دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام بالا می رود. حتی کاربرانی که شما را نمی شناسند می توانند پست های محبوب شما را در اکسپلورر اینستاگرام ببینند.
راه های افزایش کامنت در اینستاگرام به شما کمک می کند تا با استفاده از نکات و راه های آسان و تضمینی کامنت های اینستاگرام خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ راه آسان و تضمینی برای افزایش کامنت اینستاگرام آشنا کنیم.

راه های افزایش کامنت در اینستاگرام

راه های افزایش کامنت در اینستاگرام

با استفاده از تجربیات ما در وب سایت فالو باما به صورت رایگان می توانید نکات مهم در افزایش کامنت اینستاگرام را فرا بگیرید و با استفاده از این روش ها موجب افزایش کامنت اینستاگرام خودتان شوید. الگوریتم های جدید اینستاگرام راهی برای تقلب باقی نگذاشته و تنها پیج هایی که دارای تعامل با فالوور های خود هستند و کامنت های مثبت دریافت می کنند، می توانند موفق باشند. به همین منظور ما ۱۰ روش برای افزایش کامنت اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

برگزاری مسابقه در پیج اینستاگرام

برای افزایش کامنت در اینستاگرام می‌ توانید کاری کنید که فالور های پیج شما ترغیب شوند که برای شما کامنت بگذارند. یکی از این روش ها برگزاری مسابقه است. مسابقه می تواند در رابطه با محتوای پیج شما باشد و یا هر موضوع دیگری داشته باشد. به عنوان نمونه می‌ توانید هر هفته یک روز را مشخص کنید که برای کاربران مسابقه برگزار کنید و در ساعت خاصی از آن ها بخواهید که اگر پست های آخر شما را لایک کنند و کامنت بگذارند، جوایزی را به آن ها اهدا خواهید کرد.
مسلماً فالوور های شما وسوسه می شوند که برای به دست آوردن جایزه در مسابقه شرکت کنند و زیر پست مسابقه کامنت بگذارند. باید دقت کنید که مسابقه واقعی باشند و برندگان آن را نیز به صورت لایو در پیج خود معرفی کنید تا مخاطبان اعتماد کنند و باز هم در چنین مسابقاتی شرکت کنند و نظرات خود را ارائه کنند.

مطرح کردن سؤال در پیج اینستاگرام

مطرح کردن سؤال در پیج اینستاگرام

با استفاده از یک روش بسیار ساده می توانید موجب افزایش کامنت در اینستاگرام خود شوید. این روش به این صورت است که می ‌توانید سؤالی را مطرح کنید و از مخاطبانتان بخواهید که نظر خود را بنویسند. همین سؤال ساده می تواند موجب شود تا مخاطبانتان برای سرگرم شدن و برقراری ارتباط، زیر پست مربوطه کامنت بگذارند.
برای پیج های رقیب خود تبلیغ کنید
یکی از روش های دیگر برای افزایش کامنت اینستاگرام میزبان شدن برای تبلیغات است. شما می توانید در هر حوزه ای که فعالیت می ‌کنید، برای پیج های رقیب خود نیز تبلیغ کنید. این کار باعث می شود که فالوور های بیشتری جذب کنید و با تگ کردن پیج مربوطه فالوور های آن ها را نیز به پیج خود اضافه کنید. به این صورت می توانید کاربران آن پیج را نیز با پست ها و محتوا های پیج خود آشنا کنید و از آن ها کامنت و نظر دریافت کنید.

نکات مهم در افزایش کامنت اینستاگرام

انتشار محتوای سرگرم کننده و ترغیب کننده

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های اجتماعی است که می ‌تواند با برانگیختن احساسات مخاطبان باعث شود تا آن ها پست های شما را به دوستان خود معرفی کنند. همین امر باعث می‌ شود تا حس کنجکاوی آن ها تحریک شود و ترغیب شوند که با کامنت گذاشتن زیر چنین پست هایی، احساسات خود را بروز دهند. به عنوان مثال یک متن غافلگیر کننده و یا یک نکته جالب و جنجالی می تواند برای افزایش کامنت در اینستاگرام موفق عمل کند.

با انتشار محتوای ویدیویی مخاطبان را سرگرم کنید

استفاده از محتوای ویدیویی باعث جذب مخاطب می شود و باعث می ‌شود تا آن ها راحت‌تر زیر پست های مربوط به ویدیو کامنت بگذارند. البته لازم به ذکر است که ترفند های استفاده از پست های ویدیویی را نیز باید در نظر بگیرید که مطمئن شوید مخاطب، پست های ویدیویی شما را می بیند. برای انجام این کار می ‌توانید به پیج فالو با ما سری بزنید و از ترفندهای تولید محتوای ویدیویی مانند استفاده از کاور های جذاب، نوشتن کپشن های ترغیب کننده برای مخاطبان و ... استفاده کنید.
از هشتگ استفاده کنید
استفاده از هشتگ های مرتبط با محتوای پیج، برای پست مورد نظر می تواند باعث شود که پست شما در صفحه اکسپلورر ظاهر شود و حتی افرادی که جزو فالوور های شما نیستند پست شما را ببینند و ترغیب شوند تا پیج شما را فالو کنند؛ بنابراین استفاده از هشتگ می‌ تواند یکی از روش های افزایش کامنت اینستاگرام باشد.

در ساعت های مناسب پست بگذارید

در ساعت های مناسب پست بگذارید

انتشار پست در ساعت هایی که مطمئن هستید مخاطبان بیشتر به پیج های اینستاگرام سر می ‌زنند، باعث می شود تا آن ها پست های شما را ببینند و در صورت تمایل زیر پست ها کامنت بگذارند. طبق نتایج به دست آمده ساعاتی بین ۱۸ تا ۱۹ بهترین زمان برای پست گذاشتن است؛ اما برخی از صاحبان پیج های کاری با توجه به زمان هایی که مخاطبان آن ها در پیج مشارکت می کنند، می توانند تشخیص دهند که مخاطبانشان در چه ساعتی بیشتر به اینستاگرام مراجعه می ‌کنند و پست ها را می‌بینند. به همین علت زمان دقیقی را برای انتشار پست در نظر بگیرید تا بتوانید کامنت ها را افزایش دهید.

استفاده از ایموجی و تگ کردن افراد در کامنت ها

استفاده کردن از ایموجی های مرتبط با پست و درخواست از فالوور ها برای اینکه دوستان و فالوور های خود را زیر پست شما تگ کنند، باعث می شود که میزان کامنتی که دریافت می کنید بالا برود. به عنوان نمونه می توانید پست های جنجالی درباره مسائل عاطفی مطرح کنید و از کاربران و فالوور های خود بخواهید که افرادی را که دوست دارند زیر این پست تگ کنند. به این صورت هم می توانید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و هم کامنت های زیادی را جمع آوری کنید.

استفاده از پرسش و پاسخ

استفاده از پرسش و پاسخ

برای افزایش کامنت اینستاگرام می توانید در آخرین پست خود سؤالی بپرسید و از فالوور ها بخواهید که در کامنت ها به سؤال مورد نظر پاسخ بدهند. یا یک چالش راه اندازی کنید و بخواهید که آن ها تجربیات خود را در این زمینه با دیگران به اشتراک بگذارند.
به کامنت ها پاسخ دهید
در صورتی که مخاطبان شما حس کنند که کامنت ‌های آن ها خوانده می ‌شود و به آن ها پاسخ داده می شود، ترغیب می شوند که با شما تعامل داشته باشند و نظرات خود را زیر پست ها مطرح کنند.

نکات مهم در افزایش کامنت اینستاگرام

یکی از نکات مهم در افزایش کامنت اینستاگرام، داشتن تداوم در منتشر کردن محتوا های جالب و جذاب است. با انتشار محتوا به صورت مداوم می توانید فالوور های خود را همیشه نگه دارید و از نظرات آن ها برای رشد پیج خودتان استفاده کنید. دقت داشته باشید که پیج اینستاگرام شما حتماً باید عمومی باشد تا دیگران بتوانند مشارکت کنند. از محتواهای جذاب و به روز استفاده کنید. داشتن یک برنامه ریزی دقیق برای زمان منتشر کردن پست و همچنین فعال کردن نوتیفیکیشن های مربوط به کامنت در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا کامنت های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

نوشتن دیدگاه