چطور از نفرت پراکنی در دایرکت و کامنت اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

با توجه به پیشرفت چشمگیری که اپلیکیشن اینستاگرام دارد و تاثیر بسزایی که بر روند زندگی و کاری افراد می گذارد، روز به روز بر قابلیت های آن افزوده می شود. یکی از قابلیت های جدیدی که در این برنامه ایجاد شده جلوگیری از نفرت پراکنی در دایرکت افراد است تا از این طریق کاربران این فضای مجازی با امنیت بیشتری به کار خود بپردازند. در این مطلب درخصوص این قابلیت در اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چطوری از نفرت پراکنی در دایرکت و کامنت اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

اینستاگرام فضایی است که در آن همه نوع کاربری با هر طرز فکر و رفتاری حضور دارد. عده ای، از این برنامه به عنوان یک ابزار کاربردی جهت پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند و برخی دیگر تنها به جهت گذراندن وقت و سرگرمی در آن حضور دارند. افرادی که به نوعی فعالیت های کاری و روزمرگی های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند و کاربران مختلف می توانند به این روزمرگی ها دسترسی داشته باشند، بیشتر در معرض هجوم نظرات قرار می گیرند.

قطعا نظرات هر کاربری متفاوت از دیگری است و هر نظر در جایگاه خود می تواند ارزشمند و قابل احترام باشد. اما در شرایطی که انتقادات تند باشند یا نظرات به گونه ای توهین آمیز منتقل شوند، این موضوع می تواند افراد انتقادشونده را مورد آزار قرار دهد. کاربران اینستاگرام تا قبل از این برای جلوگیری از اهانت ها و نفرت پراکنی بی جهت، تنها می توانستند با بلاک یا ریپورت کردن، این افراد را از صفحه خود دور کنند. اما بلاک کردن مشکل را از پایه حل نمی کرد، چرا که ساخت اکانت در فضای اینستاگرام برای هر فردی نامحدود بوده و کاربران می توانند با شماره های مختلف چندین حساب کاربری برای خود ایجاد کنند.

خوشبختانه اینستاگرام با افزودن یک قابلیت جدید و منحصر به فرد این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل کرده است. به گونه ای که دیگر افراد مزاحم نمی توانند در دایرکت یا کامنت دیگران به نفرت پراکنی بپردازند. برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شویم و بدانیم چطوری از نفرت پراکنی در دایرکت و کامنت اینستاگرام جلوگیری کنیم، شما را به مطالعه بخش بعدی دعوت می کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
دانلود کامنت اینستاگرام

قابلیت تازه اینستاگرام برای جلوگیری از نفرت پراکنی

قابلیت تازه اینستاگرام برای جلوگیری از نفرت پراکنی

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالا شما هم با چنین مشکلی مواجه شده اید. قابلیت تازه اینستاگرام برای جلوگیری از نفرت پراکنی یکی از آپشن های جدید آن است که بسیاری از کاربران فعال مجازی را از گزند اهانت دیگر افراد محافظت می کند. این قابلیت می تواند باعث شود تا افراد نتوانند در بخش کامنت ها یا دایرکت شما نظرات مخرب داده یا نفرت پراکنی کنند. شاید استفاده از اینستاگرام برای عده ای تنها وسیله ای برای سرگرمی باشد، اما کاربرانی نیز وجود دارند که به صورت جدی در این فضا کار می کنند و استفاده های مفیدی از آن دارند.

بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، فعالان سیاسی، مشاوران، پزشکان و... همه و همه جزء اقشاری هستند که به صورت خاص در این فضا کار می کنند. خب در بین بیشمار کاربری که در اینستاگرام حضور دارند، برخی شروع به نفرت پراکنی، ارائه نظرات نژاد پرستانه، انتقادات مخرب، اهانت و... کرده و از این طریق فضای کاری سالم افراد را آلوده می کنند. به عنوان مثال اینستاگرام قابلیتی دارد که فرد می تواند مانع از ورود دیگر افراد به دایرکتش شود. این افراد کسانی هستند که در لیست فالورهای کاربر قرار نداشته و به عبارتی او را دنبال نمی کنند. جدا از این مورد، اینستاگرام اعلام کرده که با ایجاد شرایطی جدید تصمیم داشته تا از نفرت پراکنی به طور خاص جلوگیری کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
قابلیت جدید استوری اینستاگرام

طرح جدید اینستاگرام برای جلوگیری از نفرت پراکنی

طرح جدید اینستاگرام برای جلوگیری از نفرت پراکنی

این طرح جدید با نام "اعمال محدودیت ها" معرفی شده است. افراد می توانند با استفاده از گزینه و آپشن لیمیت (limit) نسبت به جلوگیری از ثبت نظرات توهین آمیز در کامنت ها یا دایرکت خود اقدام کنند. به کمک ویژگی limit دیگر نیازی نیست که کامنت های خود را ببندید. این آپشن به شما کمک می کند تا کامنت های کاربرانی که از قدیم در لیست فالورهای شما بوده اند را مشاهده کرده و همچنین کامنت افراد تازه وارد شده به پیج را کنترل کنید. در صورتی که کاربران جدید یا حتی افرادی که اصلا جزء دنبال کننده های شما نیستند، نظرات توهین آمیزی را ثبت کردند، شما این امکان را دارید که آن ها را با محدودیت رو به رو کنید.

جالب است بدانید، کاربرانی که به ثبت نظرات توهین آمیز، تفرقه انگیز و... اقدام می کنند، در کوتاه ترین زمان از سوی اینستاگرام پیامی با محتوای اخطار دریافت می کنند. در صورت عدم توجه و تکرار عمل خود، هشداری محکم تر دریافت خواهند کرد. این هشدارها به این صورت برای افراد ارسال می شوند که در ابتدا قوانین حاکم بر فضای اینستاگرام به طور کامل به آن ها ارائه شده و سپس گفته می شود که در صورت عدم رعایت این قوانین از این فضا حذف خواهند شد.

ویژگی جلوگیری از نفرت پراکنی اینستاگرام را چگونه فعال کنیم؟

ویژگی جلوگیری از نفرت پراکنی اینستاگرام را چگونه فعال کنیم؟

در این بخش به شما عزیزان خواهیم گفت که ویژگی جلوگیری از نفرت پراکنی اینستاگرام را چگونه فعال کنیم؟ تنظیمات لازم برای این کار به شرح زیر هستند.

• ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام

• وارد شدن به قسمت Privacy

• ورود به قسمت Limits

• زدن دکمه Continue

• و در نهایت اعمال تنظیمات دلخواهتان برای افراد مختلف

جالب است بدانید یکی از ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام که موردتوجه کاربران قرار گرفته است گزینهHidden Words است. با استفاده از این آپشن، می توانید به راحتی عبارت های توهین آمیز، کلمات یا حتی ایموجی های ناپسند را فیلتر کرده و آن ها را مستقیما وارد یک فایل مخفی کنید تا هیچ گاه آن ها را نبینید. اینستاگرام فضایی است که به تمامی این موارد نظارت ویژه داشته و در هر لحظه برای ایجاد محیطی امن برای کاربران، خود را به روزرسانی می کند.

در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام و آگاهی از چگونگی کار با قابلیت های جدید آن، مراکز زیادی فعالیت می کنند. یکی از مجموعه های بسیار فعال و متخصص در این زمینه سایت فالو با ما است که خدمات خود را در بستر اینترنت و به صورت کاملا به روز شده در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به آدرس مذکور خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید.

 

نوشتن دیدگاه