قابلیت جدید استوری اینستاگرام


استوری اینستاگرام یکی از مکان های بسیار پرکاربرد برای افزایش فالوور می باشد. شما می توانید با استفاده از قابلیت های متفاوت در استوری اینستاگرام فالوور های خود را افزایش بدهید. اما یکی از جدیدترین قابلیت هایی که به استوری افزوده شده است قابلیت جدید Add Yours است. شما می توانید با استفاده از این قابلیت زنجیره‌ ای از کاربران که دارای علایق مشترک و یا یک گزینه مشترک می باشند را به یکدیگر متصل کنید. این امر می تواند یک نقطه عطف برای افزایش فالوور برای شما به حساب بیاید. شما می توانید یک چالش بسیار جذاب را با استفاده از قابلیت جدید add yours به استوری خود اضافه کنید و با استفاده از آن فالوور های خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. البته سرازیر شدن فالوور ها به پیج اینستاگرامی شما منوط به داشتن محتوا های جذاب و پست های جذاب نیز می باشد. در غیر این صورت امکان دارد که این قابلیت برای شما عملکرد چندان مثبتی نداشته باشد. در صورتی که پیج شما محتواهای جذاب و یا پست ‌های قابل توجهی داشته باشد می توانید با استفاده از این قابلیت خود را به کسانی که علایق مشابه شما دارند معرفی کنید. در ادامه این مقاله ما به صورت تخصصی تر در مورد چگونگی استفاده از این قابلیت توضیحاتی را ارائه کرده ایم. پس با ما همراه بمانید.

قابلیت جدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدید Add Yours را برای مشارکت بیشتر کاربران در بحث‌ ها معرفی کرد

در واقع اگر بخواهیم در مورد این قابلیت صحبت کنیم باید این نکته را خاطرنشان کنیم که اینستاگرام این قابلیت جدید را به منظور مشارکت بیشتر کاربران در بحث ها معرفی کرده است. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این قابلیت شغل خود را معرفی کنید و تمامی افرادی که در زمینه شغلی با شما مشترک هستند در این چالش شرکت خواهند کرد. همچنین شما از این طریق می توانید فالوور های زیادی جذب کنید. اگر بخواهیم در مورد چگونگی استفاده از این قابلیت صحبت کنیم می بایست مراحل زیر را به ترتیب بیان کنیم؛

  • اگر می خواهید از این قابلیت جدید در استوری اینستاگرام استفاده کنید باید حتما یک اسکرین شات از پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید و آن را در قسمت استوری اینستاگرام خود قرار دهید. این اسکرین شات باید شامل نام کاربری شما و قسمتی از پست ها و همچنین بیو اینستاگرام شما باشد. همچنین شما می توانید به این تصویر، تصاویر مختلف و جذاب دیگر را نیز اضافه کنید. به عنوان مثال تصویر خودتان در محل کار و یا تصویر یکی از علایق خاص خودتان را می توانید به این تصویر اضافه نمایید.
  • قبل از آپلود کردن عکس از روی آیکون ایموجی که در بالای صفحه وجود دارد وارد صفحه استیکر ها شوید. در این صفحه شما یک استیکر با نام add yours مشاهده خواهید نمود.
  • در مرحله بعدی این استیکر را انتخاب نمایید و هرسوال خاصی که مد نظر داشتید را در آن بنویسید. به عنوان مثال می ‌توانید بنویسید؛ «شغلت را با یک عکس معرفی کن» و عکس خود را به همراه نام شغل خود به استوری اضافه کنید. یا به عنوان مثال می توانید یک چالش ایجاد کنید و از کاربران بخواهید تا آخرین اسکرین شات گوشی خود را اضافه کنند. با این چالش شما می توانید صفحه خود را به کاربران زیادی معرفی کنید.
  • اگر قصد داشتید که در مورد بازدیدکنندگان استوری مطلع شوید می توانید بر روی تصاویر کوچک روی استیکر کلیک نموده و لیست افرادی که استوری را به صفحه خود افزوده اند مشاهده نمایید.

 قابلیت جدید استوری اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام را در چه مواقعی استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که قابلیت جدید اینستاگرام را باید در چه مواقعی استفاده کرد؟ بهتر است بدانید شما می توانید در هر زمان که مایل بودید از این قابلیت استفاده کنید، اما توصیه ما به شما این است که بهترین زمان استفاده از این قابلیت و بهترین زمان درج استوری زمانی می باشد که کاربران در اینستاگرام فعالیت بالا دارند. غالبا آمارها نشان داده است که کاربران فعال در اینستاگرام از ساعت ۹ صبح الی 2 عصر و از ساعت ۹ شب الی ۱ بامداد بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند. بنابراین شما بهتر است در ساعات اولیه شروع فعالیت استوری خود را آپلود کنید تا شانس بازدید از آن بیشتر شود.
نکته دیگری که در این مورد می توان بیان کرد این است که شما اگر قصد معرفی محصولات خود و یا قصد معرفی پیج خود را داشته باشید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. در این زمان شما از این قابلیت بهترین بهره برداری را نموده و کاربران را به یک چالش دعوت خواهید کرد. این چالش باعث می شود تا صفحه شما توسط کاربران زیادی دیده شود. هنگامی که شما شروع کننده زنجیره باشید به راحتی می توانید با کلیک کردن روی تصویر افراد روی استیکر از لیست منتشر کنندگان استوری بازدید نمایید. همچنین شما می توانید به عنوان یکی از حلقه های زنجیر ادامه دهنده این قابلیت باشید. به عنوان مثال هنگامی که استوری یکی از کاربران یا فالوورها خود را مشاهده نموده اید، می توانید با استفاده از این قابلیت شما نیز به این چالش بپیوندید. این مسئله هم می ‌تواند یک سرگرمی جذاب باشد، هم می تواند به اطلاعات عمومی شما بیفزاید و هم می ‌تواند شما را در یافتن افرادی که سلیقه، شغل، محصول و هر شباهت دیگری با شما دارند یاری کند. به عبارتی می توان بیان کرد که این قابلیت کاربران با سلایق و یا با شغل های مشترک را به یکدیگر معرفی می ‌کند و این مسئله می ‌تواند برای بیزینس شما و یا برای بیشتر دیده شدن پیج شما بسیار موثر واقع شود. همین قابلیت ها باعث شده اند تا اینستاگرام کم کم از یک پیام رسان اجتماعی به یک پلتفرم تجاری تبدیل شود. بسیاری از بلاگرها، پیج های فروشگاهی، پیج های آموزشی، پیج های خدماتی و یا تبلیغاتی با استفاده از این قابلیت توانسته‌ اند تبلیغات گسترده جهت جذب فالوور را انجام دهند. افزایش فالوور منجر به افزایش درآمد زایی پیج های مذکور می شود. بنابراین می توان این قابلیت را پیش از یک قابلیت سرگرم کننده، یک قابلیت تجاری و یا اقتصادی نامید

نوشتن دیدگاه